Babyblue69 Skrevet 30. oktober 2021 #3921 Skrevet 30. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Hun ligger i senga og sier at “nå skal jeg stå opp og ta bort gårsdagens sminke’, som den største selvfølgelighet. Altså jeg driter i at hun sover med sminke, men alle vet at det ikke er bra og tetter porer. Og når hun klager over at huden hennes har det så dårlig, sier hun har en hudsykdom og har tidligere vist frem byll i huden på kinnet, så klarer jeg ikke helt å tro på at det er en hudsykdom eller om bare er kviser?🤷♀️Anyways, så tenker jeg at den hudsykdommen blir bedre hvis hun renser bort sminken på kvelden før hun legger seg. Jeg er ikke dermatolog altså, men trodde det var almenn kjent. Det å ta av sminke om kvelden er en del av den personlige hygienen for meg. 17
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3922 Skrevet 30. oktober 2021 (endret) 17 minutter siden, Babyblue69 said: Det å ta av sminke om kvelden er en del av den personlige hygienen for meg. For meg og. Det har dog skjedd et par ganger jeg ikke har gjort det, hvis jeg har vært på fest og kommet dritings hjem, stupt i senga med både sminke, klær og sko på🙈, men aldri ellers. Å fjerne sminke ligger i samme rutine som å pusse tenner. Endret 30. oktober 2021 av Polarpuma
Hønemor74 Skrevet 30. oktober 2021 #3923 Skrevet 30. oktober 2021 Polarpuma skrev (30 minutter siden): Har lyttet til det igjen. Hun sier ikke det direkte, men indirekte, som jeg tolker det og leser mellom linjene. Men det er mulig jeg tolker det feil. Jeg skjønte tolkningen din altså ☺️Var bare at jeg refererte til det hun sa som jeg skrev til babyblue ☺️
Hønemor74 Skrevet 30. oktober 2021 #3924 Skrevet 30. oktober 2021 Babyblue69 skrev (28 minutter siden): Beklager igjen 😊 Nå har jeg svart på feil innlegg igjen 😂😅 Det går litt fort i svingende av og til 😊 Ingen fare ☺️ 1
Babyblue69 Skrevet 30. oktober 2021 #3925 Skrevet 30. oktober 2021 Polarpuma skrev (38 minutter siden): For meg og. Det har dog skjedd et par ganger jeg ikke har gjort det, hvis jeg har vært på fest og kommet dritings hjem, stupt i senga med både sminke, klær og sko på🙈, men aldri ellers. Å fjerne sminke ligger i samme rutine som å pusse tenner. Det har skjedd med meg også så klart 😊😂
Gjest Chroma Skrevet 30. oktober 2021 #3926 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg har ikke alltid energi nok til å vaske vekk all sminke før jeg legger meg, kanskje det er likt for Stine. Forskjellen er vel at jeg ikke har energi til å sminke meg så mye heller, eller at jeg ikke ønsker å bruke så mye sminke. Bruker kun maskara og farge i brynene. Men ja, kanskje hun er tom for energi før hun legger seg og derfor bare ikke orker å vaske det vekk.
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3927 Skrevet 30. oktober 2021 1 minutt siden, Chroma said: Jeg har ikke alltid energi nok til å vaske vekk all sminke før jeg legger meg, kanskje det er likt for Stine. Forskjellen er vel at jeg ikke har energi til å sminke meg så mye heller, eller at jeg ikke ønsker å bruke så mye sminke. Bruker kun maskara og farge i brynene. Men ja, kanskje hun er tom for energi før hun legger seg og derfor bare ikke orker å vaske det vekk. Hun har ihverfall nok av energi på dagen til å legge sminke. Bruker ca en halv time på badet, lag på lag, mens hun står og danser, digger musikk og skravler. Hun har også energi til å strikke på kvelden og ordne bamsesmykker. Så rart hvis hun ikke har energi til å vaske fjeset. Men hva vet jeg🤷♀️
Gjest Chroma Skrevet 30. oktober 2021 #3928 Skrevet 30. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Hun har ihverfall nok av energi på dagen til å legge sminke. Bruker ca en halv time på badet, lag på lag, mens hun står og danser, digger musikk og skravler. Hun har også energi til å strikke på kvelden og ordne bamsesmykker. Så rart hvis hun ikke har energi til å vaske fjeset. Men hva vet jeg🤷♀️ Hehe, ja. Er enig med deg, det var bare en teori. 😛 Kanskje hun bruker opp alt i løpet av dagen.
Babyblue69 Skrevet 30. oktober 2021 #3929 Skrevet 30. oktober 2021 Chroma skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke alltid energi nok til å vaske vekk all sminke før jeg legger meg, kanskje det er likt for Stine. Forskjellen er vel at jeg ikke har energi til å sminke meg så mye heller, eller at jeg ikke ønsker å bruke så mye sminke. Bruker kun maskara og farge i brynene. Men ja, kanskje hun er tom for energi før hun legger seg og derfor bare ikke orker å vaske det vekk. Det kan jeg forstå. Jeg er også mye sliten pga kronisk sykdom. Jeg tar av meg sminke en god stund før jeg legger meg. Da er det gjort før utmattelsen tar overhånd. Vet ikke, men jeg synes det er så godt å legge meg uten noe sminke. Bedre å våkne opp uten også. Føler meg mere vel. 6
Flettfrid Skrevet 30. oktober 2021 #3930 Skrevet 30. oktober 2021 Jeg er helt falt av "lasset" når det kommer til sminke, etter mange år med sykdom har jeg knappest sminke i baderomsskapet. Men er det virkelig normalt med så mange lagmed sminke?🙈 Har prøvd å telle, tror det fort blir 5-6 lag med kremer osv på ansiktshuden når hun setter igang 🙄 7
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3931 Skrevet 30. oktober 2021 3 minutter siden, Flettfrid said: Jeg er helt falt av "lasset" når det kommer til sminke, etter mange år med sykdom har jeg knappest sminke i baderomsskapet. Men er det virkelig normalt med så mange lagmed sminke?🙈 Har prøvd å telle, tror det fort blir 5-6 lag med kremer osv på ansiktshuden når hun setter igang 🙄 I min verden er det ikke normalen. Men jeg er muligvis blitt for gammel til å uttale meg? Var veldig glad i sminke i mine yngre dager, men var ikke i nærheten av å bruke så mye som Stine. Og jeg ble sjokka da hun viste frem alle neglelakkene sine. Hun mangler da ikke noe.
Orly Skrevet 30. oktober 2021 #3932 Skrevet 30. oktober 2021 Flettfrid skrev (11 minutter siden): Jeg er helt falt av "lasset" når det kommer til sminke, etter mange år med sykdom har jeg knappest sminke i baderomsskapet. Men er det virkelig normalt med så mange lagmed sminke?🙈 Har prøvd å telle, tror det fort blir 5-6 lag med kremer osv på ansiktshuden når hun setter igang 🙄 Ikke unormalt hvertfall, 4 lag med det jeg rr på og jeg vet om mange som tar på mer. 2
SnippSnappSnute2 Skrevet 30. oktober 2021 #3933 Skrevet 30. oktober 2021 Chroma skrev (1 time siden): Hehe, ja. Er enig med deg, det var bare en teori. 😛 Kanskje hun bruker opp alt i løpet av dagen. Hvis hun har hudsykdom er vel ansiktspleie like viktig som medisiner. Forebyggende? Hun som har så mye kompetanse og erfaringer burde prioritert det før alt annet på kvelden 8
SnippSnappSnute2 Skrevet 30. oktober 2021 #3934 Skrevet 30. oktober 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Jeg er helt falt av "lasset" når det kommer til sminke, etter mange år med sykdom har jeg knappest sminke i baderomsskapet. Men er det virkelig normalt med så mange lagmed sminke?🙈 Har prøvd å telle, tror det fort blir 5-6 lag med kremer osv på ansiktshuden når hun setter igang 🙄 Når man leser dette. Burde hun investere i huden, siden hun har en hudsykdom. 4
Gjest Chroma Skrevet 30. oktober 2021 #3935 Skrevet 30. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden): Hvis hun har hudsykdom er vel ansiktspleie like viktig som medisiner. Forebyggende? Hun som har så mye kompetanse og erfaringer burde prioritert det før alt annet på kvelden Ja, for all del. Jeg slang bare ut en teori om hvorfor hun ikke fjerner sminken før hun legger seg.
Gjest Polarpuma Skrevet 30. oktober 2021 #3936 Skrevet 30. oktober 2021 Er det forresten lov å reklamere for snus? Hun sier: “mange spør meg hvilken snus jeg bruker.” Hun viser frem pakken og sier navnet på snusen. Hun forklarer også hvorfor hun har valgt det merke/varianten. Stapper snusen under leppa. Er det sånn influensere skal gjøre?
LinaHg Skrevet 30. oktober 2021 #3937 Skrevet 30. oktober 2021 Chroma skrev (3 timer siden): Jeg har ikke alltid energi nok til å vaske vekk all sminke før jeg legger meg, kanskje det er likt for Stine. Forskjellen er vel at jeg ikke har energi til å sminke meg så mye heller, eller at jeg ikke ønsker å bruke så mye sminke. Bruker kun maskara og farge i brynene. Men ja, kanskje hun er tom for energi før hun legger seg og derfor bare ikke orker å vaske det vekk. Da burde hun jo egentlig ta kveldsstellet og legge seg før da. Men hun må gjerne sove med sminke for min del, men det er jo ganske bak mål å klage over dårlig hud, akne osv om man sover med sminke på. Jeg bruker samme foundation som hun gjør, og den er ekstremt dekkende og tett. Hadde jeg sovet med den, så hadde jeg fått problemer med huden også. Poenget er nok at det bare er nok en ting hun gjør, for så å klage på konsekvensene av det etterpå. 13
Støgga Skrevet 30. oktober 2021 #3938 Skrevet 30. oktober 2021 Polarpuma skrev (6 minutter siden): Er det forresten lov å reklamere for snus? Hun sier: “mange spør meg hvilken snus jeg bruker.” Hun viser frem pakken og sier navnet på snusen. Hun forklarer også hvorfor hun har valgt det merke/varianten. Stapper snusen under leppa. Er det sånn influensere skal gjøre? Jeg reagerte å på det med snusen. Må da være regler på det? Uansett så har disse vloggerne sikkert mange unge følgere som ikke trenger reklame for snus. Ser også at snusboksen ofte er med på snapp. Å måten holdningen Hun stolt sier: jeg har ikke dårlig samvittighet. Hold heller snusen unna skjermen! 10
SnippSnappSnute2 Skrevet 30. oktober 2021 #3939 Skrevet 30. oktober 2021 Chroma skrev (34 minutter siden): Ja, for all del. Jeg slang bare ut en teori om hvorfor hun ikke fjerner sminken før hun legger seg. Det var ikke ment som kritikk til deg.
Veranda Skrevet 30. oktober 2021 #3940 Skrevet 30. oktober 2021 Nevnte hun ikke i går eller dagen før at hun skulle vise teppene til amandaprosjektet ?? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå