SnippSnappSnute2 Skrevet 27. oktober 2021 #3681 Del Skrevet 27. oktober 2021 Eurony skrev (35 minutter siden): Er det bare meg som har latt merke til hvor irritert Alex virker så fort hun begynner å filme i nærheten av han? Flere ganger jeg har sett han snu og gå en annen vei i det hun filmer, og man kan virkelig se irritasjonen i øynene hans. Og hun filmer han i alle mulige situasjoner, både fult påkledd eller i boxern. Hadde aldri villet legge ut samboeren min i bare boxer foran flere tusen. "ååh se hva jeg har". Så latterlig å se på, og så jeg synes så inderlig synd på Alex Synes og jeg har sett det. Å filme familien uansett hvem i undertøyet foran tusenvis av følgere man ikke kjenner er langt over grensen. Hun har ikke grenser. Hun roper etter å bli sett og hørt. Ingen filter og ingen selvinnsikt. Stakkars familie. Jeg hadde blitt såret og veldig lei meg hvis mann eller barn la ut bilder av meg. Ville aldri gjort det mot dem. Respekt Stine. Vis familien din Respekt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. oktober 2021 #3682 Del Skrevet 27. oktober 2021 Alma87 skrev (16 minutter siden): Ift til bamsene…🤓 hun sier hun begynte å lage de for at hun fant kun bamser med GULL anheng på , å hun passer ikke i gull. Jeg er absolutt ikke noe gullmenneske,det ser helt «Jalla» ut på meg. To dager siden ; se disse gull øredobbene jeg har kjøpt meg , er de ikke kule🤓 nok en gang selvmotsigende 😂 Ja du sier som sant er. Men selger hun bamser uten anheng? Altså er folk idioter eller, sorry for å si det. Man betaler ikke 118kr for en bamse uten anheng. Gå inn på wish og få hauger og lass for den prisen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 27. oktober 2021 #3683 Del Skrevet 27. oktober 2021 camie skrev (22 minutter siden): Jeg dør av nysgjerrighet!!🤭 lyst å sende meg en pm? Meg også👏🏼👏🏼👏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 27. oktober 2021 #3684 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (1 time siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Gjerne send til meg og 👼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toiny Skrevet 27. oktober 2021 #3685 Del Skrevet 27. oktober 2021 Pålur skrev (5 minutter siden): Meg også👏🏼👏🏼👏🏼 Send gjerne meg en pm også, har mine mistanker 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 27. oktober 2021 #3686 Del Skrevet 27. oktober 2021 Anneisabell skrev (16 minutter siden): Ja du sier som sant er. Men selger hun bamser uten anheng? Altså er folk idioter eller, sorry for å si det. Man betaler ikke 118kr for en bamse uten anheng. Gå inn på wish og få hauger og lass for den prisen. Bamsene er vel anheng, hun selger uten kjede. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boralis Skrevet 27. oktober 2021 #3687 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida. Kan du sende en PM til meg også? 🙈. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eurony Skrevet 27. oktober 2021 #3688 Del Skrevet 27. oktober 2021 En annen ting jeg har bitt meg merke i... Hun sier at hun ikke klarer å slappe av hvis det er rot i huset. Men når hun får morgen-leveringer eller pakker i posten, ligger gjerne det på kjøkkenbordet i mange timer. Alle hobbyene hennes, ligger over alt til en hver tid... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 27. oktober 2021 #3689 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Gidder du å sende enda en 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 27. oktober 2021 #3690 Del Skrevet 27. oktober 2021 Anneisabell skrev (43 minutter siden): Ja du sier som sant er. Men selger hun bamser uten anheng? Altså er folk idioter eller, sorry for å si det. Man betaler ikke 118kr for en bamse uten anheng. Gå inn på wish og få hauger og lass for den prisen. Hun kaller selve bamsene anheng🤷🏼♀️ De selges uten kjede ja😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 27. oktober 2021 #3691 Del Skrevet 27. oktober 2021 Alma87 skrev (14 minutter siden): Hun kaller selve bamsene anheng🤷🏼♀️ De selges uten kjede ja😅 Hun tjener rått på de da isåfall😳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 27. oktober 2021 #3692 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Jeg vil å høre ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 27. oktober 2021 #3693 Del Skrevet 27. oktober 2021 Tessa12 skrev (44 minutter siden): Bamsene er vel anheng, hun selger uten kjede. Billigere å kjøpe ekte i butikk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 27. oktober 2021 #3694 Del Skrevet 27. oktober 2021 3 hours ago, Frøken_ida said: Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Meg óg? 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 27. oktober 2021 #3695 Del Skrevet 27. oktober 2021 Altså 50 bamser for 100kr stk, der er fader meg 5000kr… også skal hu ha fler på fredagen. Og maskemarkører for 20kr stk solgt i 5pk = 100kr. «Går så og si i null» det kan du drite i og det vet vi alle sammen 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heahea1 Skrevet 27. oktober 2021 #3696 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kan kjøpe de bamsene på gullfunn for 1 kr billigere.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. oktober 2021 #3697 Del Skrevet 27. oktober 2021 Alma87 skrev (1 time siden): Hun kaller selve bamsene anheng🤷🏼♀️ De selges uten kjede ja😅 Ja det var litt skrive feil. Uten kjede selvfølgelig. Helt hull i hodet spør du mer, til den prisen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 27. oktober 2021 #3698 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (4 timer siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Vil du sende til meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TullaT Skrevet 27. oktober 2021 #3699 Del Skrevet 27. oktober 2021 Frøken_ida skrev (4 timer siden): Jeg kan ikke fortelle, for det er i mot reglene her. Sjekk innboksen din. Og meg, hvis du orker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 27. oktober 2021 #3700 Del Skrevet 27. oktober 2021 TullaT skrev (13 minutter siden): Og meg, hvis du orker 😊 Og meg🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå