FrkZ Skrevet 26. oktober 2021 #3601 Del Skrevet 26. oktober 2021 Murstein skrev (32 minutter siden): Altså... Hallo Stine ~ Nå tror jeg de fleste har fått med seg at den jakken er kjøpt på Newyorker og gensere og skjerf på HM. Det er da måte på ~ folk ler av deg. Så er det barnevernssaken ~ hvor lenge skal du melke den?! Så vidt jeg har fått med meg har du papirene, de er gått igjennom og du har fått de du manglet fra sykehuset. Så se til å få sendt de til advokaten din da! Virker som du tror at et event. erstatningsbeløp blir høyere i takt med at du drar det ut. Og spleispengene har du vel brukt til shopping! Jizzes altså. Kan være at hun vil ha på plass et par diagnoser til, før hun sender de inn. Regner med at det vil påvirke erstatningssummen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 26. oktober 2021 #3602 Del Skrevet 26. oktober 2021 Det kan ikke være sånn at man ikke skal selv bekoste en rettssak, uansett hvor urettferdig det må føles. Veien blir for kort til å utnytte systemet, og vi får amerikanske tilstander. Det gagner ingen. Det er fortvilende at noen vokser opp og har det mer enn vondt, og tar det med inn i voksenlivet. Klart det ikke er rettferdig. Så er det sånn at livet er urettferdig for ganske mange. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 26. oktober 2021 #3603 Del Skrevet 26. oktober 2021 12 minutter siden, EllaSays said: Det kan ikke være sånn at man ikke skal selv bekoste en rettssak, uansett hvor urettferdig det må føles. Veien blir for kort til å utnytte systemet, og vi får amerikanske tilstander. Det gagner ingen. Det er fortvilende at noen vokser opp og har det mer enn vondt, og tar det med inn i voksenlivet. Klart det ikke er rettferdig. Så er det sånn at livet er urettferdig for ganske mange. Helt enig. Jeg selv syns livet er urettferdig, da jeg selv har 3 sykdommer og dermed ute av arbeidslivet. Jeg tok bachelor og ville virkelig. Men helsa stoppet alt, grunnet alvorlighetsgrad. Og det er så urettferdig. Men jeg har ikke disse diagnosene grunnet oppvekst. De kom uansett❣️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 26. oktober 2021 #3604 Del Skrevet 26. oktober 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Sååå bra👏👏👏 Takk 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 26. oktober 2021 #3605 Del Skrevet 26. oktober 2021 L.F skrev (57 minutter siden): Herregud, det høres ut som du har vært igjennom så mye grusomt! 😪❤ Jeg synes du bør anmelde alle de sakene, det høres jo helt horribelt ut! Om ikke kun for å skremme gjerningsmennene, at de får anmeldelse og blir kontaktet av politiet. ❤ Føler med deg❤. Det er tøfft å hardt å stå I slike kamper 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 26. oktober 2021 #3606 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Hadde du bare ikke brukt flere tusen kr i uka på godteri,snus og monster Stine, så hadde du hatt råd til å både gå til frisøren som andre gjør, og betale rettsaken selv. Jeg har å flere frisørvenninner, men bruker de ikke på fritia for å ordne håret mitt. Jeg går til frisøren, å betaler dem! Endret 26. oktober 2021 av kalini skrivefeil 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 26. oktober 2021 #3607 Del Skrevet 26. oktober 2021 kalini skrev (4 minutter siden): Hadde du bare ikke brukt flere tusen kr i uka på godteri,snus og monster Stine, så hadde du hatt råd til å både gå til frisøren som andre gjør, og betale rettsaken selv. Jeg har å flere frisørvenninner, men bruker de ikke på fritia for å ordne håret mitt. Jeg går til frisøren, å betaler dem! Amen🙏🙌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. oktober 2021 #3608 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) ❤️ Poenget var at jeg skjønner at det føles urettferdig å måtte betale for rettferdighet, men man må nesten bare forholde seg til virkeligheten, uansett hvor urettferdig det er. Enten om man må betale for å kjøre sak, eller anmelde og at alt blir henlagt. Like urettferdig, men man får ikke gjort noe med det. Dessverre. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 26. oktober 2021 #3609 Del Skrevet 26. oktober 2021 Babyblue69 skrev (3 timer siden): Det er bra 👍 Tenker det er greit å få svar dette rundt spleisen. Jeg har innimellom blitt veldig usaklig i denne tråden her. Har rett og slett vært så provosert at jeg har skrevet uten å tenke meg om først. Kjenner henne fra vi var unge, og har vært vitne til mye av det stygge hun har gjort mot folk, hvordan hun har brukt folk som dørmatte til egen fordel. Når hun da skulle håve inn penger på spleis, så visste jeg hvilken retning det ville ta, det gjorde meg bare enda mer provosert. Dere ser det jo med egne øyne. Hun kaster penger rundt, som folk ga henne i god tro på at de skulle gå direkte til advokatregninger. Det blir jo ikke noe penger til overs.... Det med spleisen skal jeg finne ut av, men jeg avventer litt til vi eventuelt får se bevis. Men, det hjelper egentlig ikke, for med hennes forbruk så kunne hun spart opp summen hun fikk på spleis i løpet av 6 måneder. Men jeg skal ikke bare knipse bilde av døra på politistasjonen da, jeg skal se om jeg får til sånn at folk får pengene tilbake. Jeg tror på karma, selv om ventetiden er lang noen ganger. 😊 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. oktober 2021 #3610 Del Skrevet 26. oktober 2021 Frøken_ida skrev (6 minutter siden): Jeg har innimellom blitt veldig usaklig i denne tråden her. Har rett og slett vært så provosert at jeg har skrevet uten å tenke meg om først. Kjenner henne fra vi var unge, og har vært vitne til mye av det stygge hun har gjort mot folk, hvordan hun har brukt folk som dørmatte til egen fordel. Når hun da skulle håve inn penger på spleis, så visste jeg hvilken retning det ville ta, det gjorde meg bare enda mer provosert. Dere ser det jo med egne øyne. Hun kaster penger rundt, som folk ga henne i god tro på at de skulle gå direkte til advokatregninger. Det blir jo ikke noe penger til overs.... Det med spleisen skal jeg finne ut av, men jeg avventer litt til vi eventuelt får se bevis. Men, det hjelper egentlig ikke, for med hennes forbruk så kunne hun spart opp summen hun fikk på spleis i løpet av 6 måneder. Men jeg skal ikke bare knipse bilde av døra på politistasjonen da, jeg skal se om jeg får til sånn at folk får pengene tilbake. Jeg tror på karma, selv om ventetiden er lang noen ganger. 😊 Hva stygt har hun gjort mot folk og hvordan har hun utnyttet folk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 26. oktober 2021 #3611 Del Skrevet 26. oktober 2021 Frøken_ida skrev (13 minutter siden): Jeg har innimellom blitt veldig usaklig i denne tråden her. Har rett og slett vært så provosert at jeg har skrevet uten å tenke meg om først. Kjenner henne fra vi var unge, og har vært vitne til mye av det stygge hun har gjort mot folk, hvordan hun har brukt folk som dørmatte til egen fordel. Når hun da skulle håve inn penger på spleis, så visste jeg hvilken retning det ville ta, det gjorde meg bare enda mer provosert. Dere ser det jo med egne øyne. Hun kaster penger rundt, som folk ga henne i god tro på at de skulle gå direkte til advokatregninger. Det blir jo ikke noe penger til overs.... Det med spleisen skal jeg finne ut av, men jeg avventer litt til vi eventuelt får se bevis. Men, det hjelper egentlig ikke, for med hennes forbruk så kunne hun spart opp summen hun fikk på spleis i løpet av 6 måneder. Men jeg skal ikke bare knipse bilde av døra på politistasjonen da, jeg skal se om jeg får til sånn at folk får pengene tilbake. Jeg tror på karma, selv om ventetiden er lang noen ganger. 😊 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. oktober 2021 #3612 Del Skrevet 26. oktober 2021 LinaHg skrev (3 timer siden): Dette voldsomme overforbruket og shoppinga begynner å gå over alle støvleskaft. Det er helt utrolig at hun ikke ser selv hvor mye penger hun bruker, og at hun ofte sier at hun sjeldent/aldri kjøper noe til seg selv. Enig. Det er helt utrolig. Generelt synes jeg ingenting om å tigge penger av andre, uansett årsak. Det kunne aldri falt meg inn å be NOEN om penger i det hele tatt, i alle fall ikke fremmede. Om det er noe man ønsker å gjøre eller ha så må man spare, evt. droppe det hvis man ikke klarer det. At hun i tillegg har et hinsides forbruk er jo helt vanvittig. Og ikke minst at hun blokkerer følgere som spør hvor pengene har gått... ser ut som de har rent ut i et vanvittig forbruk. Helt sykt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 26. oktober 2021 #3613 Del Skrevet 26. oktober 2021 Frøken_ida skrev (28 minutter siden): Jeg har innimellom blitt veldig usaklig i denne tråden her. Har rett og slett vært så provosert at jeg har skrevet uten å tenke meg om først. Kjenner henne fra vi var unge, og har vært vitne til mye av det stygge hun har gjort mot folk, hvordan hun har brukt folk som dørmatte til egen fordel. Når hun da skulle håve inn penger på spleis, så visste jeg hvilken retning det ville ta, det gjorde meg bare enda mer provosert. Dere ser det jo med egne øyne. Hun kaster penger rundt, som folk ga henne i god tro på at de skulle gå direkte til advokatregninger. Det blir jo ikke noe penger til overs.... Det med spleisen skal jeg finne ut av, men jeg avventer litt til vi eventuelt får se bevis. Men, det hjelper egentlig ikke, for med hennes forbruk så kunne hun spart opp summen hun fikk på spleis i løpet av 6 måneder. Men jeg skal ikke bare knipse bilde av døra på politistasjonen da, jeg skal se om jeg får til sånn at folk får pengene tilbake. Jeg tror på karma, selv om ventetiden er lang noen ganger. 😊 Hurra 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 26. oktober 2021 #3614 Del Skrevet 26. oktober 2021 Frøken_ida skrev (1 time siden): Jeg har innimellom blitt veldig usaklig i denne tråden her. Har rett og slett vært så provosert at jeg har skrevet uten å tenke meg om først. Kjenner henne fra vi var unge, og har vært vitne til mye av det stygge hun har gjort mot folk, hvordan hun har brukt folk som dørmatte til egen fordel. Når hun da skulle håve inn penger på spleis, så visste jeg hvilken retning det ville ta, det gjorde meg bare enda mer provosert. Dere ser det jo med egne øyne. Hun kaster penger rundt, som folk ga henne i god tro på at de skulle gå direkte til advokatregninger. Det blir jo ikke noe penger til overs.... Det med spleisen skal jeg finne ut av, men jeg avventer litt til vi eventuelt får se bevis. Men, det hjelper egentlig ikke, for med hennes forbruk så kunne hun spart opp summen hun fikk på spleis i løpet av 6 måneder. Men jeg skal ikke bare knipse bilde av døra på politistasjonen da, jeg skal se om jeg får til sånn at folk får pengene tilbake. Jeg tror på karma, selv om ventetiden er lang noen ganger. 😊 Jeg skjønner at folk har behov for å ventilere frustrasjonen her. Jeg synes flere har blitt bedre på å tenke over hvordan man ordlegger seg. Det har også jeg. Har forståelse for at det er vanskelig å holde ting inne når man kjenner til flere sider av en person. Jeg ser også flere sider som jeg ikke så i starten. Jeg ønsket å bidra på spleis ut fra det jeg fikk med meg i nyhetene og i starten jeg begynte å følge henne. Hadde jeg vist det jeg vet nå ut fra det jeg har lært henne å kjenne på snap, så hadde jeg aldri gitt noe. En vond barndom med traumer kan sette spor på forskjellig vis. Noen blir dessverre så skadet at de ikke ser selv hvordan de er mot andre. Jeg tenker på de som har gitt av det lille de har og som er vitne til innkjøp over evne. Av og til er det greit å stoppe opp og realitetsorientere seg. Det trenger Stine å gjøre nå. Dette er ikke greit. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drittkjerring Skrevet 26. oktober 2021 #3615 Del Skrevet 26. oktober 2021 Noen som vet hva stine mener led at hun skal endre systemet i barnevernet etter at hun er ferdig med saken? Virker så diffust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 26. oktober 2021 #3616 Del Skrevet 26. oktober 2021 drittkjerring skrev (11 minutter siden): Noen som vet hva stine mener led at hun skal endre systemet i barnevernet etter at hun er ferdig med saken? Virker så diffust Lurer jeg også på. Er jo mange som går til sak mot de. Hva skal hun gjøre for å endre systemet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 26. oktober 2021 #3617 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hvem i alledager har kapasitet/tid eller ork til å se gjennom timesvis med snapper? Hun har jo tatt fullstendig av. Skremmende manisk adferd (tips til ny diagnose by the way)! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 26. oktober 2021 #3618 Del Skrevet 26. oktober 2021 drittkjerring skrev (19 minutter siden): Noen som vet hva stine mener led at hun skal endre systemet i barnevernet etter at hun er ferdig med saken? Virker så diffust Hun kan ikke endre på en dritt. Men det høres jo fint og flott ut og legge det frem slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 26. oktober 2021 #3619 Del Skrevet 26. oktober 2021 Pålur skrev (14 minutter siden): Hvem i alledager har kapasitet/tid eller ork til å se gjennom timesvis med snapper? Hun har jo tatt fullstendig av. Jeg måtte bla forbi det meste, men jeg så utvalgte innslag om barnevern, helse og kattene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 26. oktober 2021 #3620 Del Skrevet 26. oktober 2021 kalini skrev (4 timer siden): Hadde du bare ikke brukt flere tusen kr i uka på godteri,snus og monster Stine, så hadde du hatt råd til å både gå til frisøren som andre gjør, og betale rettsaken selv. Jeg har å flere frisørvenninner, men bruker de ikke på fritia for å ordne håret mitt. Jeg går til frisøren, å betaler dem! Amen 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå