Støgga Skrevet 25. oktober 2021 #3541 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ginevra skrev (6 minutter siden): Ja, fy flate! Fikk helt hakeslepp og tenkta at detta der... Dét skulle nok ikke på story.. Men den ble raskt tatt bort? Er det ikke lov å gjengi et lite referat her?. 🙈😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 25. oktober 2021 #3542 Del Skrevet 25. oktober 2021 Støgga skrev (4 minutter siden): Er det ikke lov å gjengi et lite referat her?. 🙈😊 Er redd det blir tatt som latterliggjøring av moderator, så lenge det ikke kan linkes til. hint : "kaffeskååååål" og "auauau" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 25. oktober 2021 #3543 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hva har jeg gått glipp av? Jeg fikk det ikke med meg. Men fikk med meg den gangen Stine ved en feil postet dritt om en venninne på sin story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginevra Skrevet 25. oktober 2021 #3544 Del Skrevet 25. oktober 2021 Polarpuma skrev (4 minutter siden): Hva har jeg gått glipp av? Jeg fikk det ikke med meg. Men fikk med meg den gangen Stine ved en feil postet dritt om en venninne på sin story. Hæ? Det har ikke jeg fått med meg. Når da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 25. oktober 2021 #3545 Del Skrevet 25. oktober 2021 Just now, Ginevra said: Hæ? Det har ikke jeg fått med meg. Når da? Det er en stund siden nå, en måned siden eller to. Så det er jo old news. Men det var veldig kleint og ja pinlig rett og slett. Men hva skjedde på Joviale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginevra Skrevet 25. oktober 2021 #3546 Del Skrevet 25. oktober 2021 Polarpuma skrev (28 minutter siden): Det er en stund siden nå, en måned siden eller to. Så det er jo old news. Men det var veldig kleint og ja pinlig rett og slett. Men hva skjedde på Joviale? Har gått glipp av noe jeg også forstår jeg. Vet ikke om jeg tør å skrive noe mer enn det som ble nevnt noen kommentarer over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 25. oktober 2021 #3547 Del Skrevet 25. oktober 2021 Ginevra skrev (55 minutter siden): Ja, fy flate! Fikk helt hakeslepp og tenkta at detta der... Dét skulle nok ikke på story.. Men den ble raskt tatt bort? Ja til referat 🥳🤩😆 Hva, hvem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 25. oktober 2021 #3548 Del Skrevet 25. oktober 2021 Frøken_ida skrev (1 time siden): Er redd det blir tatt som latterliggjøring av moderator, så lenge det ikke kan linkes til. hint : "kaffeskååååål" og "auauau" Hvem la det ut? Hun som er på nå, som delte dagen med Stine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 25. oktober 2021 #3549 Del Skrevet 25. oktober 2021 Merker jeg er for nysgjerrig altså 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 25. oktober 2021 #3550 Del Skrevet 25. oktober 2021 Har man sagt A, så må man også si B! 😅 Hva skjedde? 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 25. oktober 2021 #3551 Del Skrevet 25. oktober 2021 Hvem ? Og hva ? 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 25. oktober 2021 #3552 Del Skrevet 25. oktober 2021 Frøken_ida skrev (3 timer siden): Er redd det blir tatt som latterliggjøring av moderator, så lenge det ikke kan linkes til. hint : "kaffeskååååål" og "auauau" jeg ble så flau av dette…! Må jo være krig i den «vennegjengen» i joviale nå. To episoder med feilsnapping om et annet medlem på kort tid.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 25. oktober 2021 #3553 Del Skrevet 25. oktober 2021 kalini skrev (31 minutter siden): jeg ble så flau av dette…! Må jo være krig i den «vennegjengen» i joviale nå. To episoder med feilsnapping om et annet medlem på kort tid.. Jentedrama... Bare at det ved uhell ble offentlig. Tror ikke de er bestevenninner in real life de damene der... Begynner nesten å bli pinlig... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginevra Skrevet 25. oktober 2021 #3554 Del Skrevet 25. oktober 2021 kalini skrev (56 minutter siden): jeg ble så flau av dette…! Må jo være krig i den «vennegjengen» i joviale nå. To episoder med feilsnapping om et annet medlem på kort tid.. Ja, du rakk også å få det med deg? Det er tydeligvis litt drama i kulissene der. Men fy for en panikk de må ha følt på når de så det. Huff.. Jajajane skrev (27 minutter siden): Jentedrama... Bare at det ved uhell ble offentlig. Tror ikke de er bestevenninner in real life de damene der... Begynner nesten å bli pinlig... Ja, det begynner å bli pinlig. Jeg tør ikke å si mer, jeg. Men kan jo hende at hun det gjelder tar det opp på egen kanal eller på joviale, og at de vedkjenner at det har vært turbulent eller noe. Jeg håper det. For regner med at det var mange som fikk det med seg, selv om det lå ute i kort tid. Og håper at de blir venner igjen. Hvis de noengang har vært venner, og ikke bare kolleger, da. Rene ungdomsskolen på nytt, jo.. L.F skrev (3 timer siden): Har man sagt A, så må man også si B! 😅 Hva skjedde? 🙈 Som Stine pleier å si: Har man ikke fått det med seg, så har man gått glipp av det! 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 25. oktober 2021 #3555 Del Skrevet 25. oktober 2021 Nå har jeg avfulgt. Jeg mistet rett og slett helt piffen etter den responsen jeg fikk på siste melding (ref.sprayen til katten). Hvis du leser her inne Stine så håper jeg du tenker på hvordan du svarer følgerne dine når de spør deg om ting. Jeg åpnet meg om sårbare ting og vi hadde en dialog. Jeg følte nesten at vi var som venninner, selv om jeg ikke kjenner deg privat. Eller, jeg beskyttet deg som en venninne, også her inne. Det var ikke noe hyggelig den responsen jeg fikk på sistnevnte melding. Jeg spurte om sprayen og fikk svar om at jeg skulle Google den. Greit nok det, men det som veltet lasset var da du dagen etter gikk inn på story og nærmest hånet de som hadde spurt om denne sprayen. Du sa at flere hadde spurt om det samme, men jeg har ingen garanti for at det var flere, eller om jeg var den eneste. Uansett så følte jeg meg dum og i veien, og jeg mistet piffen. Du har nå mistet en følger, og flere vil det kanskje bli hvis du fortsetter å rante om hvor irriterende og dumme følgere er fordi de stiller spørsmål. Det kjennes i alle fall ikke greit ut hvis man på forhånd har hatt en dialog og vært på talefot. Når man føler seg til bry så frister det ikke å ta opp tråden igjen. Beklager. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 26. oktober 2021 #3556 Del Skrevet 26. oktober 2021 6 hours ago, Gjenferdet said: Nå har jeg avfulgt. Jeg mistet rett og slett helt piffen etter den responsen jeg fikk på siste melding (ref.sprayen til katten). Hvis du leser her inne Stine så håper jeg du tenker på hvordan du svarer følgerne dine når de spør deg om ting. Jeg åpnet meg om sårbare ting og vi hadde en dialog. Jeg følte nesten at vi var som venninner, selv om jeg ikke kjenner deg privat. Eller, jeg beskyttet deg som en venninne, også her inne. Det var ikke noe hyggelig den responsen jeg fikk på sistnevnte melding. Jeg spurte om sprayen og fikk svar om at jeg skulle Google den. Greit nok det, men det som veltet lasset var da du dagen etter gikk inn på story og nærmest hånet de som hadde spurt om denne sprayen. Du sa at flere hadde spurt om det samme, men jeg har ingen garanti for at det var flere, eller om jeg var den eneste. Uansett så følte jeg meg dum og i veien, og jeg mistet piffen. Du har nå mistet en følger, og flere vil det kanskje bli hvis du fortsetter å rante om hvor irriterende og dumme følgere er fordi de stiller spørsmål. Det kjennes i alle fall ikke greit ut hvis man på forhånd har hatt en dialog og vært på talefot. Når man føler seg til bry så frister det ikke å ta opp tråden igjen. Beklager. Du skal da ikke beklage. Det er hun som skal beklage. Jeg er lei meg for at du måtte erfare Stine på denne måten. Men godt du oppdaget det nå og ikke senere, for hun har ikke fortjent ditt vennskap og din tid. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 26. oktober 2021 #3557 Del Skrevet 26. oktober 2021 Må innrømme at jeg fikk litt hakeslepp når jeg igjen hørte henne være nedlatende mot de som har stilt spørsmål til henne. Denne gangen om strikkekoppen. Altså for en måte å svare på.😳 Og har hun virkelig så dårlig kontroll over seg selv at hun blir irritert når hun har vært på butikken og handlet mer enn det hun skulle ha? Eller? Jeg skjønner ikke greien hennes. Føler nesten det er litt sånn snik skryt på: se hva jeg har råd til å kjøpe HVER ENESTE dag, mens dere betaler for advokaten min. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 26. oktober 2021 #3558 Del Skrevet 26. oktober 2021 Gjenferdet skrev (8 timer siden): Nå har jeg avfulgt. Jeg mistet rett og slett helt piffen etter den responsen jeg fikk på siste melding (ref.sprayen til katten). Hvis du leser her inne Stine så håper jeg du tenker på hvordan du svarer følgerne dine når de spør deg om ting. Jeg åpnet meg om sårbare ting og vi hadde en dialog. Jeg følte nesten at vi var som venninner, selv om jeg ikke kjenner deg privat. Eller, jeg beskyttet deg som en venninne, også her inne. Det var ikke noe hyggelig den responsen jeg fikk på sistnevnte melding. Jeg spurte om sprayen og fikk svar om at jeg skulle Google den. Greit nok det, men det som veltet lasset var da du dagen etter gikk inn på story og nærmest hånet de som hadde spurt om denne sprayen. Du sa at flere hadde spurt om det samme, men jeg har ingen garanti for at det var flere, eller om jeg var den eneste. Uansett så følte jeg meg dum og i veien, og jeg mistet piffen. Du har nå mistet en følger, og flere vil det kanskje bli hvis du fortsetter å rante om hvor irriterende og dumme følgere er fordi de stiller spørsmål. Det kjennes i alle fall ikke greit ut hvis man på forhånd har hatt en dialog og vært på talefot. Når man føler seg til bry så frister det ikke å ta opp tråden igjen. Beklager. Aldri, aldri la noen la deg føle at du er til bry. ❤️ Du måtte dessverre oppleve det så mange har opplevd før deg. ❤️ Håper du kan legge den kjipe følelsen unna, synd et menneske du følte var en venn behandler deg sånn, det sårer skikkelig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 26. oktober 2021 #3559 Del Skrevet 26. oktober 2021 Polarpuma skrev (2 timer siden): Du skal da ikke beklage. Det er hun som skal beklage. Jeg er lei meg for at du måtte erfare Stine på denne måten. Men godt du oppdaget det nå og ikke senere, for hun har ikke fortjent ditt vennskap og din tid. ❤️ 👏❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 26. oktober 2021 #3560 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jeg lurer på hvordan stemningen er blant gjengen i joviale nå. Kanskje greit at Stine får oppleve hvordan det var for jannike. Karma biter den. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå