Støgga Skrevet 22. oktober 2021 #3481 Del Skrevet 22. oktober 2021 Nussepus skrev (7 minutter siden): Heller katten enn kaffeskål og sminkekræsj Ok katten går føre kaffeskål😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 22. oktober 2021 #3482 Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Støgga skrev (11 minutter siden): Ja vil man se katter så er det bare å gå inn på youtube Hva mener du? Jeg snakker om Stines katter og kattunge. Det er sikkert flere en meg som syntes det er hyggelig med dyr som innslag/avbrekk på snappen😊 Hva ville du sett mer av isteden😁 Endret 22. oktober 2021 av GulleGull 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 22. oktober 2021 #3483 Del Skrevet 22. oktober 2021 GulleGull skrev (3 minutter siden): Hva mener du? Jeg snakker om Stines katter og kattunge. Det er sikkert flere en meg som syntes det er hyggelig med dyr som innslag/avbrekk på snappen😊 Hva ville du sett mer av isteden😁 Jeg svarte ei over her som syntes det ble mye katter..jeg liker katter selv men kan bli litt mye av den kattungen..ikke noe værre enn det 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 22. oktober 2021 #3484 Del Skrevet 22. oktober 2021 Støgga skrev (Akkurat nå): Jeg svarte ei over her som syntes det ble mye katter..jeg liker katter selv men kan bli litt mye av den kattungen..ikke noe værre enn det 😊 Ok jeg tok det som en forlengelse av min kommentar👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 22. oktober 2021 #3485 Del Skrevet 22. oktober 2021 GulleGull skrev (9 minutter siden): Ok jeg tok det som en forlengelse av min kommentar👍🏻 Nei virkelig ikke, bare formulerte meg litt dumt som vanlig😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 22. oktober 2021 #3486 Del Skrevet 22. oktober 2021 GulleGull skrev (37 minutter siden): Sier jatakk til mer videospam av katter på vloggen altså -den kattungen er bare så nudelig🥰 Helt enig, den kattungen er kjempeskjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. oktober 2021 #3487 Del Skrevet 22. oktober 2021 Chroma skrev (31 minutter siden): Helt enig, den kattungen er kjempeskjønn. En av de søteste jeg har sett. Jeg smelter hver gang den dukker opp på skjermen. Skjønner at de skal beholde den. 😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 23. oktober 2021 #3488 Del Skrevet 23. oktober 2021 Gjenferdet skrev (På 21.10.2021 den 21.16): Jeg har nok vært veldig lojal mot Stine fordi vi også hadde en personlig dialog angående traume, barnevern og psykiske vansker. Jeg hadde fått dårlig samvittighet om jeg hadde skrevet noe negativt om henne, samtidig som vi snakket vennskapelig sammen på snap. Jeg synes fortsatt at mye er bra med Stine, og jeg håper at hun vinner saken. Jeg kjenner likevel at jeg ikke kommer til å stille henne flere spørsmål eller invitere til dialog igjen. Ja. Jeg har forsvart henne, men akkurat dette reagerte jeg på. Det var ubehagelig å føle meg dum og i veien fordi jeg stilte et spørsmål. Jeg skjønner nå hvorfor flere her inne har reagert på hvordan hun har behandlet følgerne sine. Takk. ❤️ Takk. ❤️ Det tror jeg også. Jeg har all medfølelse med oppveksten hennes. Den må ha vært et mareritt uten sidestykke. Jeg har også mye traumer og kan sette meg inn i hvor hjelpeløs og redd man blir - selv om vi har forskjellige historier. Jeg håper hun vinner saken, men jeg synes ikke det er ok å håne følgere på en offentlig kanal. Enig i at hun ikke alltid behandler følgerne fint, og det kommer nok til å merkes på antall følgere på snapchatkanalen hennes videre hvis hun ikke endrer seg. Folk gidder ikke å følge når de får spydige svar tilbake. Da mister man piffen og trekker seg unna. Nei. Ikke sikkert det var spydig ment, men min første tanke var at når er hun irritert på meg. Hun har jo tidligere sagt at hun blir veldig irritert av visse spørsmål, og da den ranten kom i går så skjønte jeg at jeg var blitt en av dem. Så da skal hun slippe flere spørsmål fra meg. Takk. ❤️ Jeg fortalte henne ikke om utfordringene med katten. Jeg bare lurte på om sprayen inneholdt kjemikalier. Gjenferdet ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 23. oktober 2021 #3489 Del Skrevet 23. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (14 timer siden): Reine sparkel-laget 🙈 Reklame for både jotun og butinox det der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 23. oktober 2021 #3490 Del Skrevet 23. oktober 2021 Brumundaline skrev (16 timer siden): Jeg er drittlei de kattene🙈 Det var ikke overraskende 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 23. oktober 2021 #3491 Del Skrevet 23. oktober 2021 Støgga skrev (16 timer siden): Ja vil man se katter så er det bare å gå inn på youtube Signe er helt nydelig synes jeg 😍 Blir aldri lei av å se på henne 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 23. oktober 2021 #3492 Del Skrevet 23. oktober 2021 GulleGull skrev (16 timer siden): Hva mener du? Jeg snakker om Stines katter og kattunge. Det er sikkert flere en meg som syntes det er hyggelig med dyr som innslag/avbrekk på snappen😊 Hva ville du sett mer av isteden😁 Ingen ting tror jeg. Alt blir feil uansett hva Stine gjør. Skjønner fortsatt ikke hvorfor noen ønsker å følge henne når alt er feil ved henne 🤫 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 23. oktober 2021 #3493 Del Skrevet 23. oktober 2021 Chroma skrev (16 timer siden): Helt enig, den kattungen er kjempeskjønn. 😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 23. oktober 2021 #3494 Del Skrevet 23. oktober 2021 Gjenferdet skrev (15 timer siden): En av de søteste jeg har sett. Jeg smelter hver gang den dukker opp på skjermen. Skjønner at de skal beholde den. 😍 Veldig vakker kattunge og herlig personlighet 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 23. oktober 2021 #3495 Del Skrevet 23. oktober 2021 Mine tanker går til dem som har lite fra før, men som hadde så stort hjerte at de støttet spleisen. Med dagens strømpriser må de kanskje fryse i sitt eget hjem. Mens Stine vrikker rundt i de nye skoene sine. Hvis jeg skulle brukt de eksakte ordene på hva jeg synes om det, så hadde jeg blitt kastet ut av KG på livstid. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 23. oktober 2021 #3496 Del Skrevet 23. oktober 2021 8 minutter siden, Frøken_ida said: Mine tanker går til dem som har lite fra før, men som hadde så stort hjerte at de støttet spleisen. Med dagens strømpriser må de kanskje fryse i sitt eget hjem. Mens Stine vrikker rundt i de nye skoene sine. Hvis jeg skulle brukt de eksakte ordene på hva jeg synes om det, så hadde jeg blitt kastet ut av KG på livstid. Signerer denne. Det var mine tanker også. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 23. oktober 2021 #3497 Del Skrevet 23. oktober 2021 Frøken_ida skrev (30 minutter siden): Mine tanker går til dem som har lite fra før, men som hadde så stort hjerte at de støttet spleisen. Med dagens strømpriser må de kanskje fryse i sitt eget hjem. Mens Stine vrikker rundt i de nye skoene sine. Hvis jeg skulle brukt de eksakte ordene på hva jeg synes om det, så hadde jeg blitt kastet ut av KG på livstid. 👏👏👏 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 23. oktober 2021 #3498 Del Skrevet 23. oktober 2021 Frøken_ida skrev (37 minutter siden): Mine tanker går til dem som har lite fra før, men som hadde så stort hjerte at de støttet spleisen. Med dagens strømpriser må de kanskje fryse i sitt eget hjem. Mens Stine vrikker rundt i de nye skoene sine. Hvis jeg skulle brukt de eksakte ordene på hva jeg synes om det, så hadde jeg blitt kastet ut av KG på livstid. 👏🏻👏🏻👏🏻Signerer denne 👆🏻 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. oktober 2021 #3499 Del Skrevet 23. oktober 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Mine tanker går til dem som har lite fra før, men som hadde så stort hjerte at de støttet spleisen. Med dagens strømpriser må de kanskje fryse i sitt eget hjem. Mens Stine vrikker rundt i de nye skoene sine. Hvis jeg skulle brukt de eksakte ordene på hva jeg synes om det, så hadde jeg blitt kastet ut av KG på livstid. 👑👑👑 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 23. oktober 2021 #3500 Del Skrevet 23. oktober 2021 Synes det er rart at hun tør å promotere dette forbruket....? Det er desverre ingen menneskerett å kunne gå til sak mot kommunen. Hvis denne kampen er så viktig å vinne så byrde hun sette av hver eneste overflødige krone. Tenk på alle de som sitter hjemme og ikke har sjans i HAVET til å kunne finansiere en slik sak. Hun sier hun gjør det på vegne av mange, men det hjelper lite da hver enkelt sak og historie er unik, og om hun skulle ha vunnet frem med noe, så vil ikke det tilsi at det skal bli lettere for andre som kommer etter. Har du ikke råd til å gå til en slik sak, så har du heller ikke råd til shopping og champagne. Satt på spissen. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå