Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kaffeskål skrev (25 minutter siden):

Den politistasjonen i dala ligger på er «kjøpesenter» ho gikk sikkert bare opp trappa og tok bilde før ho gikk på blomsterbutikken. 🤷🏼‍♀️🙈

😂😂😂👏👏👏

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vintermåne skrev (Akkurat nå):

Men jeg forstår ikke HVA hun egentlig har å anmelde?? At noen har skrevet om henne på et anonymt forum på nett- skrevet noe hun ikke liker?? Kan man virkelig anmelde det?? Og at politiet ser særdeles alvorlig på en sånn sak?? Høres jo helt fjernt ut når en tenker på ressursmangelen i politiet 🤔🤔 

Hun vil bare prøve å skremme «oss» i fra å skrive noe om skuespillet hennes . Hun vil bli sett på som klok, søt, snill, sympatisk, omsorgsfull, morsom, dyktig og lekker😂og vi er noen dumme, patetiske, tragiske høns, som ikke har noe liv🤪Har selvsagt ikke noe med, at vi gjennomskuer henne så kraftig🙄

• Liker 17
Gjest Polarpuma
Skrevet
12 hours ago, Flettfrid said:

Hun har vel aldri sagt at de lever under fattigdom? 

De er en familie på 5, det er naturlig at de har litt forskjellig lagret i matbod/kjølerom/skap. 

Mye man kan ta hun på(f.eks mengder med klær,garn, interiør,blomster,sminke), men at det skal være galt at de har en del mat/drikke/snacks i huset det syns jeg blir feil. Hun har en mann som jobber i tillegg til at hun har uføretrygd, at de kjøper mat, drikke osv til familien de forsørger er bare rett og rimelig. Vil A kjøpe seg en 6pakk øl må han da viterlig får lov til det, eller han ber Stine gjøre det for seg. Han jobber og tjener egne penger, han står på seint og tidlig for hele familien så den ølen han tar en og annen kvelden er han vel undt.

Dette "maset" om spleisen begyner å gå for langt syns jeg, ja hun har hatt spleis for advokatutgifter. Folk gir frivillig penger til spleis. Hun venter sikkert en ny regning fra advokaten når kommunen har fått alle papirene de skal ha.

Det blir så utvannet og oppbrukt når det skal dras frem som argument hele tiden, mister sin virkning. 

Enig med deg her Flettfrid, la mannen få kose seg med øl, det er den eneste kosen han får om kvelden.

Skrevet
Polarpuma skrev (7 minutter siden):

Enig med deg her Flettfrid, la mannen få kose seg med øl, det er den eneste kosen han får om kvelden.

Ja, han fortjener den Kos han kan ha🙈

• Liker 2
Skrevet
Polarpuma skrev (7 minutter siden):

For det har hu jo også lagt ut om på snap 🤦‍♀️😂 #lol

• Liker 4
Gjest Polarpuma
Skrevet
10 minutter siden, Lillemor1982 said:

For det har hu jo også lagt ut om på snap 🤦‍♀️😂 #lol

Ja akkurat, det var det hun delte til 7000 følgere🥺

Skrevet
Malleli89 skrev (1 time siden):

Du tror ikke han viste om bagasjen hennes?? De var sammen for første gang når de var 18 å 19 år.. Tror han veldig godt viste om alle hennes plager! Kanskje han har lært seg å overse det? At han har funnet en måte å «overleve» det på!? For jeg hadde aldri orka en mann som hadde syti så fælt, spes ikke for flere tusen følgere, der det hadde blitt snakka imot meg selv hver bidige dag, der mannen hadde driti seg loddrett ut! Jeg hadde selvsagt støttet mannen min hvis han var syk, da hadde jeg med livet som innsats gjort alt i min makt for at han skulle hatt det best mulig, men jeg hadde ikke funnet meg i løgn å drama.. ALDRI!

Jeg fatter ikke at han finner seg i at hun sitter på tlf dag ut og dag inn...Selv ik på skogstur og svømming som skal være en koselig aktivitet for familien legger hun bort tlf!!!  Hver kveld etter at barna er lagt sitter hun og jabber, jeg hadde satt ned foten for lengst. Hadde det vært min mann hadde han fått spist den tlf sin...Hun er greit god på å ekspnering av barn hun godeste Stine.

• Liker 12
Skrevet
Malleli89 skrev (1 time siden):

Du tror ikke han viste om bagasjen hennes?? De var sammen for første gang når de var 18 å 19 år.. Tror han veldig godt viste om alle hennes plager! Kanskje han har lært seg å overse det? At han har funnet en måte å «overleve» det på!? For jeg hadde aldri orka en mann som hadde syti så fælt, spes ikke for flere tusen følgere, der det hadde blitt snakka imot meg selv hver bidige dag, der mannen hadde driti seg loddrett ut! Jeg hadde selvsagt støttet mannen min hvis han var syk, da hadde jeg med livet som innsats gjort alt i min makt for at han skulle hatt det best mulig, men jeg hadde ikke funnet meg i løgn å drama.. ALDRI!

Nei, det tror jeg ikke. En 17-18 åring har ingen forutsettninger til å forstå og ta innover seg slike ting på en lik måte som en voksen person. Ikke tror jeg Stine hadde forutsettninger til å fortelle,forklare osv på en måte som ga han den hele forståelsen av det heller. At hun fortalte noe, gjorde hun sikkert, mem ikke nok og på en måte som virkelig ga hele historien/alvoret osv.

Jeg har vokst opp med mye det samme som S, å det er først nå i godt voksen alder at jeg klarer snakke om, forklare osv så folk virkelig forstår hva som foregikk hjemme hos oss og hvor ille det var. Som 17-18 åring var jeg mer opptatt av å skjule, enn det å dele.

Det andre rælet dit overser jeg å svare på, da det virker å være veldig personlig og bittert fra/for deg.

• Liker 7
Skrevet

Blir sykt provosert hvordan hun «baksnakker» følgerne på. Sitter å snakker til resten om følgerne om den idioten som spurte om det og det. Kjenner jeg hadde faktisk blitt litt såra om jeg spurte om noe også gjorde hun narr av det å bare «hør hvor dum noen av følgerne mine er»

Hu liker å framstå som en travel vellykket influencer. Men kan si jeg ALDRI hørt noen andre selv om de er store eller små snakke drit om følgerne sine.

• Liker 19
Skrevet (endret)

Hun sier hun lider av snill pike syndromet og vil gjøre alle til lags ???? Takk Stine, nå lo jeg godt her!!! Ikke lenge siden du satt med et språk som hadde skremt selv styggen på ryggen...Jeg føler jeg må avfølge henne nå, jeg klarer ikke hun selvdiggende dama der lengre...Bare bla deg tilbake 4 timer så ligger svaret der  sier hun. Jeg har ikke siden den dagen jeg begynnte og følge henne hatt sjangs til og se alt hun legger ut i løpet av 1 dag uten å måtte spole for jeg har ik mulighet til og få med meg alt med full jobb og familie i tillegg...

Endret av esmeralda1
  • Liker 24
Skrevet
esmeralda1 skrev (38 minutter siden):

Hun sier hun lider av snill pike syndromet og vil gjøre alle til lags ???? Takk Stine, nå lo jeg godt her!!! Ikke lenge siden du satt med et språk som hadde skremt selv styggen på ryggen...Jeg føler jeg må avfølge henne nå, jeg klarer ikke hun selvdiggende dama der lengre...Bare bla deg tilbake 4 timer så ligger svaret der  sier hun. Jeg har ikke siden den dagen jeg begynnte og følge henne hatt sjangs til og se alt hun legger ut i løpet av 1 dag uten å måtte spole for jeg har ik mulighet til og få med meg alt med full jobb og familie i tillegg...

Jeg lo selv, jeg! Hun gjør absolutt ingen til lags uten at det gagner henne selv. 

Det hun sier om de "følgerne som ikke følger reglene hennes" (som for øvrig er umulig å holde rede på), tror jeg er et resultat av ekkokammeret. De fyrer oppunder og hun føler at hun har rett hele tiden, og går ikke i seg selv, vurderer ikke om hun gjør/sier noe feil, tar kritikk. HUN bestemmer og har ikke hatt godt av det eneveldet hun mener hun har. 

Jeg fatter og begriper ikke at andre i Joviale, feks, ikke ser hvordan hun holder på og sier i fra. 

• Liker 9
Skrevet
EllaSays skrev (2 minutter siden):

Jeg fatter og begriper ikke at andre i Joviale, feks, ikke ser hvordan hun holder på og sier i fra. 

Helt enig!

MEN så er spørsmålet, hvordan styres joviale mammaer? Hvem styrer det?

De fleste som var med å starte det er jo borte. 

Dette er rein nysgjerrighet fra min side

• Liker 4
Skrevet
Flettfrid skrev (14 timer siden):

Hun har vel aldri sagt at de lever under fattigdom? 

De er en familie på 5, det er naturlig at de har litt forskjellig lagret i matbod/kjølerom/skap. 

Mye man kan ta hun på(f.eks mengder med klær,garn, interiør,blomster,sminke), men at det skal være galt at de har en del mat/drikke/snacks i huset det syns jeg blir feil. Hun har en mann som jobber i tillegg til at hun har uføretrygd, at de kjøper mat, drikke osv til familien de forsørger er bare rett og rimelig. Vil A kjøpe seg en 6pakk øl må han da viterlig får lov til det, eller han ber Stine gjøre det for seg. Han jobber og tjener egne penger, han står på seint og tidlig for hele familien så den ølen han tar en og annen kvelden er han vel undt.

Dette "maset" om spleisen begyner å gå for langt syns jeg, ja hun har hatt spleis for advokatutgifter. Folk gir frivillig penger til spleis. Hun venter sikkert en ny regning fra advokaten når kommunen har fått alle papirene de skal ha.

Det blir så utvannet og oppbrukt når det skal dras frem som argument hele tiden, mister sin virkning. 

Veldig enig i refleksjonen din, Flettfrid😊

• Liker 2
Skrevet (endret)
Vintermåne skrev (3 timer siden):

Men jeg forstår ikke HVA hun egentlig har å anmelde?? At noen har skrevet om henne på et anonymt forum på nett- skrevet noe hun ikke liker?? Kan man virkelig anmelde det?? Og at politiet ser særdeles alvorlig på en sånn sak?? Høres jo helt fjernt ut når en tenker på ressursmangelen i politiet 🤔🤔 

Nå har vel politiet gått ut i media at ett områdene de har fokus på å slå ned på om dagen er netthets -fordi det har blitt ett utbredt problem. Om de velger å si slike ting offentlig så bør de jo også følge opp. Nå mener jeg hun sa at det hun anmelder er det som har kommet i hennes innboks på sosiale medier. Når det er sagt så bør jo alle kunne ha litt «folkeskikk» ifht hvordan man fremstiller og snakker om/omtaler andres personlighet, væremåte og livsstil osv. syntes ikke man trenger å væte en hoggestabbe for en hel gjeng av mennesker som ikke er enig i hva som blir sagt eller gjort. Syntes det er en trend at det er om å gjøre å være mest mulig spydig og latterliggjørende ovenfor andres valg og liv. Det går an å formulerer seg spørrende uten å ha en «tone» som ikke går over i usakligheter. Tror de aller fleste her skjønner at det man ser på en vlogg ikke er svart/hvitt, men en del av en kontekst😊

Endret av GulleGull
Rettet en setning
  • Liker 4
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
1 hour ago, esmeralda1 said:

Jeg forstår at det tar tid å svare alle. Men hun må også forstå at alle følgere ikke har tid tid i 4 timer å høre på alt hun snakker om hver dag. Folk har jo et liv og en jobb, i motsetning til hva hun har. Jeg spoler mye fordi jeg orker ikke høre på all bablinga. Liker å se på strikk og interiør. Liker katta også, men det blir litt mye av det også, og plantene gidder jeg ikke. Mener hun at folk skal pine seg igjennom alt som er uinteressant for å høre om hun kanskje nevner noe i snap’en på 24 timer som de lurer på? Så burde hun jo slutte å skryte av at alle kan stille spørsmål, når dette er en plage for henne, og så kan hun skrive tekst, så folk får med seg hva den og den koster/kjøpt hen osv.

Endret av Polarpuma
Skrevet (endret)

E

Polarpuma skrev (8 minutter siden):

Jeg forstår at det tar tid å svare alle. Men hun må også forstå at alle følgere ikke har tid tid i 4 timer å høre på alt hun snakker om hver dag. Folk har jo et liv og en jobb, i motsetning til hva hun har. Jeg spoler mye fordi jeg orker ikke høre på all bablinga. Liker å se på strikk og interiør. Liker katta også, men det blir litt mye av det også, og plantene gidder jeg ikke. Mener hun at folk skal pine seg igjennom alt som er uinteressant for å høre om hun kanskje nevner noe i snap’en på 24 timer som de lurer på? Så burde hun jo slutte å skryte av at alle kan stille spørsmål, når dette er en plage for henne, og så kan hun skrive tekst, så folk får med seg hva den og den koster/kjøpt hen osv.

Enig med det du sier her :) Nå virker det som om at alt er en pest og en plage for henne, irritasjon koker, altså så lenge det ikke er fine deg, skjønne deg, hjerte hjerte osv som kommer på mld...Kansje ta en pause fra tlf...Gå ut i frisk luft, vær med venner, fokuser på det positive og ikke det negative, bruk tid med familien din du Stine, så skal du se at både form og humør bedrer seg!

Endret av esmeralda1
  • Liker 5
Skrevet
Flettfrid skrev (3 timer siden):

Nei, det tror jeg ikke. En 17-18 åring har ingen forutsettninger til å forstå og ta innover seg slike ting på en lik måte som en voksen person. Ikke tror jeg Stine hadde forutsettninger til å fortelle,forklare osv på en måte som ga han den hele forståelsen av det heller. At hun fortalte noe, gjorde hun sikkert, mem ikke nok og på en måte som virkelig ga hele historien/alvoret osv.

Jeg har vokst opp med mye det samme som S, å det er først nå i godt voksen alder at jeg klarer snakke om, forklare osv så folk virkelig forstår hva som foregikk hjemme hos oss og hvor ille det var. Som 17-18 åring var jeg mer opptatt av å skjule, enn det å dele.

Det andre rælet dit overser jeg å svare på, da det virker å være veldig personlig og bittert fra/for deg.

Gidder ikke å lese ræle ditt jeg😉

• Liker 3
Skrevet
Flettfrid skrev (4 timer siden):

Utrolig bra skrevet! 🤗❤ Kjenner meg igjen i det du forteller der. 

Liker fortsatt ikke å snakke om ting jeg, foretrekker å legge lokk på og "fortrenge", bare prøve å glemme det som var. For meg funker det stort sett passe greit... 😅

• Liker 2
Skrevet
GulleGull skrev (4 timer siden):

Nå har vel politiet gått ut i media at ett områdene de har fokus på å slå ned på om dagen er netthets -fordi det har blitt ett utbredt problem. Om de velger å si slike ting offentlig så bør de jo også følge opp. Nå mener jeg hun sa at det hun anmelder er det som har kommet i hennes innboks på sosiale medier. Når det er sagt så bør jo alle kunne ha litt «folkeskikk» ifht hvordan man fremstiller og snakker om/omtaler andres personlighet, væremåte og livsstil osv. syntes ikke man trenger å væte en hoggestabbe for en hel gjeng av mennesker som ikke er enig i hva som blir sagt eller gjort. Syntes det er en trend at det er om å gjøre å være mest mulig spydig og latterliggjørende ovenfor andres valg og liv. Det går an å formulerer seg spørrende uten å ha en «tone» som ikke går over i usakligheter. Tror de aller fleste her skjønner at det man ser på en vlogg ikke er svart/hvitt, men en del av en kontekst😊

Men denne regelen gjelder ikke Stine eller…? Tenker sånn som hun snakker til og om følgere med konstruktiv kritikk er det vel ikke så rart at det finnes behov for å få ut sin frustrasjon på KG… 

• Liker 14
Skrevet (endret)
Alma87 skrev (1 time siden):

Men denne regelen gjelder ikke Stine eller…? Tenker sånn som hun snakker til og om følgere med konstruktiv kritikk er det vel ikke så rart at det finnes behov for å få ut sin frustrasjon på KG… 

Nei man tenger ikke være sånn tilbake -men jeg kan forstå at begret renner over for en som daglig får de meldingene hun får -holder for meg å lese noen av de her og har full forståelse for at hun får en utblåsning -ting blir jo tolket helt som man selv ønsker og det er jo sjeldent postitivt.. ….og da får den som føler seg truffet ta det til seg tenker jeg, så får resten forstå at det gjelder noen andre en seg selv. I tillegg så var mitt svar en generell betrakting til hvordan mange formulerer seg i tråder her og andre steder mot folk de ikke er enige med eller undrer seg over -mange som burde tenke seg to ganger om hvordan man kommenterer til offentlige mennesker som har mange som mener mye om seg☺️

Endret av GulleGull
La til en setning.
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...