L.F Skrevet 15. september 2021 #1801 Del Skrevet 15. september 2021 Malleli89 skrev (8 timer siden): Nei, de er ikke like gamle! Har ikke DU fått med deg detta??😅 Jøss.. Han er vel 1 år yngre, om ikke 2.. Men de var kjærester før, ble slutt når hun var 19 år, så gifta Stine seg med pappaen til de eldste gutta, å når de skilte lag ble hun sammen med A igjen.. Ja ok, nei jeg får ikke med meg alt 😅 men uansett er de omtrent jevngamle da. De er et nydelig par synes jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 15. september 2021 #1802 Del Skrevet 15. september 2021 L.F skrev (1 minutt siden): Ja ok, nei jeg får ikke med meg alt 😅 men uansett er de omtrent jevngamle da. De er et nydelig par synes jeg 😊 Er hu seriøst ikke eldre enn 37????? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 15. september 2021 #1803 Del Skrevet 15. september 2021 Majo88 skrev (2 minutter siden): Så enig 🙏 Det er ordentlig kvalmt. Jeg er selv en av dem som slukte hennes ord og har bidratt på hennes spleis. Jeg viste ikke det fantes 3 stk før jeg leste her inne og selv fikk se dette stemte, og ble ganske satt ut. Jeg angrer så bittert! Og etter og lest her inne og hørt hennes utsagn på snapchat så lyver henne jo, og ett ordbruk som burte vært sensurert 😱 Tenk på alle dem som sitter og følger henne og har samme historikk om ikke verre, som faktisk trenger økonomisk støtte. Denne tråden har vært stor hjelp om dem virkelig sannheten 🙏 Ja hun er flink til å manipulere! Hun lyver om det meste desverre.. Ingen som har skrevet det hun påstår. Men det er denne gruppen som får skylda, kun for at flere skal gi sympati til Hu.. Bra du ser sannheten 🙏🙏 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 15. september 2021 #1804 Del Skrevet 15. september 2021 Frøken_ida skrev (5 minutter siden): Er hu seriøst ikke eldre enn 37????? Jeg mener hun er 37 ja. I fjor på det tv programmet var hun jo 36, så det sier vel seg selv. 😅 Jeg synes hun er pen. 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 15. september 2021 #1805 Del Skrevet 15. september 2021 Majo88 skrev (6 minutter siden): Så enig 🙏 Det er ordentlig kvalmt. Jeg er selv en av dem som slukte hennes ord og har bidratt på hennes spleis. Jeg viste ikke det fantes 3 stk før jeg leste her inne og selv fikk se dette stemte, og ble ganske satt ut. Jeg angrer så bittert! Og etter og lest her inne og hørt hennes utsagn på snapchat så lyver henne jo, og ett ordbruk som burte vært sensurert 😱 Tenk på alle dem som sitter og følger henne og har samme historikk om ikke verre, som faktisk trenger økonomisk støtte. Denne tråden har vært stor hjelp om dem virkelig sannheten 🙏 Må bare sitere deg engang til. Men hun opprettet spleis, fikk inn gode penger der.. Forteller om at hun har advokat regninger osv, men INGEN som shopper så mye om man har dårlig råd til å betale for advokat.... Disse spleis pengene er sikkert borte på helt annet.. Hun har hadd et stort forbruk på dill og dall! Og hun har vist om at det er sak på gående siden hun selv har ordnet det, da er det normalr og spare til saken! Ikke ordne spleis, for så å stor handle pynt, dill og dall! Nei. Disse pengene du har spleiset har sikkert gått til shopping er jeg redd for 😳 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 15. september 2021 #1806 Del Skrevet 15. september 2021 L.F skrev (11 minutter siden): Jeg mener hun er 37 ja. I fjor på det tv programmet var hun jo 36, så det sier vel seg selv. 😅 Jeg synes hun er pen. 🥰 Trodde hun var rundt 45 og veldig flink med sminke 🤦♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 15. september 2021 #1807 Del Skrevet 15. september 2021 Frøken_ida skrev (5 minutter siden): Trodde hun var rundt 45 og veldig flink med sminke 🤦♀️ Er du helt sikker på alderen altså? Da må jeg få meg briller 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 15. september 2021 #1808 Del Skrevet 15. september 2021 Frøken_ida skrev (9 minutter siden): Er du helt sikker på alderen altså? Da må jeg få meg briller 🤷♀️ Jeg trodde du kjente henne irl jeg, var det jeg fikk inntrykk av her tidligere. 😅 Da vet du vel og hvor gammel hun er. På tv2 programmet i fjor var hun 36. Hun ser fin ut for alderen synes jeg, slank og snerten kropp. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 15. september 2021 #1809 Del Skrevet 15. september 2021 Frøken_ida skrev (11 minutter siden): Er du helt sikker på alderen altså? Da må jeg få meg briller 🤷♀️ Født i 84, så ja 37 år gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 15. september 2021 #1810 Del Skrevet 15. september 2021 Hun here tjo Stine Knutsen 84 på snap så da er hun vel enten 37 eller blir 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 15. september 2021 #1811 Del Skrevet 15. september 2021 L.F skrev (1 minutt siden): Jeg trodde du kjente henne irl jeg, var det jeg fikk inntrykk av her tidligere. 😅 Da vet du vel og hvor gammel hun er. På tv2 programmet i fjor var hun 36. Hun ser fin ut for alderen synes jeg, slank og snerten kropp. 🥰 Fra mange år tiibake, fra samme sted, men visste ikke at hun var så mye eldre enn meg. 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 15. september 2021 #1812 Del Skrevet 15. september 2021 Jajajane skrev (2 minutter siden): Født i 84, så ja 37 år gammel. Har ikke tenkt over snapnavnet hennes jeg. Bare trykker automatisk på story hver dag sånn at jeg får med meg togkrasjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 15. september 2021 #1813 Del Skrevet 15. september 2021 Hønemor74 skrev (8 minutter siden): Hun here tjo Stine Knutsen 84 på snap så da er hun vel enten 37 eller blir 37 Sjekket nå, dere har rett. 😘 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1814 Del Skrevet 15. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (57 minutter siden): Jeg blir målløs her selv jeg. Og kvalm. Skulle ikke forundre meg om hun sender disse såkalte 'gavene' til seg selv. 🤮 Mest trulig 😅😪 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 15. september 2021 #1815 Del Skrevet 15. september 2021 Frøken_ida skrev (10 minutter siden): Har ikke tenkt over snapnavnet hennes jeg. Bare trykker automatisk på story hver dag sånn at jeg får med meg togkrasjen. Togkrasjen🙈😂😂😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 15. september 2021 #1816 Del Skrevet 15. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (2 minutter siden): Tror hu sender mye gaver til seg selv, for å fiske gaver fra følgere. Vi hører aldri noe om spleis lenger. Og det er råttent gjort mot alle følgerene hennes og de som har støttet spleisen. For hun har helt klart økonomi til å betalr advokat selv, med det forbruket hun har. Eller er forbruket slik fordi pengene fra spleis aldri gikk, eller vil gå, til advokatregninger? Hu fikk låne camping av en følger, fordi de ikke hadde råd til å finne på noe, men hun strødde jo rundt seg med penger ellers. Å handle mat på Espa til 5 stk er jo ikke billig. Når man ikke har kjørt lenger enn fra Br.dal, er det uansett bortkastede penger. Kun smurt med mat eller spist før de dro. Og den klokka hu kjøpte? Hører aldri no om den lenger. Bruker hu den? Kommer sikkert til å gjøre det heretter siden hun nå leser hva som blir skrivi. Og denne sprakesykkelen kjøpte de og.. Det har strødd ut penger etter spleis ja, ikke rart man stiller spørsmål ved pengebruk etter å ha fått inn så mye fra følgerne sine 😱🤑. Flydd ut penger på både El sparkesykkel, espa og restauranter uka før (spa oppholde) regner ikke med hun fikk både spa oppholdet og mat av hun venninna si,,eller følgere eller hvem det var 😳. Alle de som sender gaver må jo se dobbeltmoralen i det herre? Ja bortsett fra at det kanskje er Stine selv som sender pakkene da 🙄 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. september 2021 #1817 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Majo88 skrev (2 timer siden): Så enig 🙏 Det er ordentlig kvalmt. Jeg er selv en av dem som slukte hennes ord og har bidratt på hennes spleis. Jeg viste ikke det fantes 3 stk før jeg leste her inne og selv fikk se dette stemte, og ble ganske satt ut. Jeg angrer så bittert! Og etter og lest her inne og hørt hennes utsagn på snapchat så lyver henne jo, og ett ordbruk som burte vært sensurert 😱 Tenk på alle dem som sitter og følger henne og har samme historikk om ikke verre, som faktisk trenger økonomisk støtte. Denne tråden har vært stor hjelp om dem virkelig sannheten 🙏 Trist å høre at du sitter igjen med anger over at du støtta spleisen… Men jeg skjønner deg godt! Jeg hadde ikke gidd hu en eneste krone, om jeg så fikk 1000 kr for hver krone jeg gidde! Ikke bare er d forkastelig at hun ikke legger frem bevis på at pengene hun har fått inn på spleis faktisk har gått til det hun sier de skal, men det er også forkastelig at hun bruker så mye penger på alt mulig dritt, når hun mener hun ikke har råd til å dekke advokatutgiftene selv…🤮 Det finnes ett hav av mennesker som sårt trenger penger, små barn som er syke, unge mammaer som har kreft, man kan nevne i fleng.. Tenk om folk heller gidde til noen som virkelig trenger det istedenfor..😞 Man ser på forbruket der i gården at hun ikke mangler noe!! Men jeg er veldig, veldig gla for at noen får opp øya, å at denne tråden kan hjelpe noen med å klare å se igjennom henne!! For ingenting henger sammen.. Å hun blir bare værre å værre å værre for hver dag som går, å det er bare fryktelig å se på! Jeg hadde blitt så forlegen jeg, hadde noen gitt meg gaver etter gaver etter gaver, sånn som den idag, som garantert er over 1000 lappen!! Jeg hadde selvsagt blitt veldig glad å takknemlig, men jeg hadde sagt at jeg nå hadde fått mer enn nokk, å at de som vil være snill å sende meg gaver osv, heller kunne gitt pengene til feks Kreftforeningen, dyrebeskyttelsen etc!! IKKE FADER om jeg hadde tatt imot gaver fra fremmede hver eneste dag.. Men Stine eier jo ikke skam, å hun gjør hele tiden ting som til slutt gagner henne… Gratis mat å gaver på døra= mere snus, godteri, klær å sko, planter.. Samme med de smykkene å maske markørene også! Tar skyhøy pris for noe hun har kjøpt på wish… Lenge leve galskapen!! Å stakkars de som ikke klarer å gjennomskue dette sirkuset🤡🤡 Endret 15. september 2021 av Malleli89 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. september 2021 #1818 Del Skrevet 15. september 2021 Tråden er ryddet for helseskadelig innhold og brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 15. september 2021 #1819 Del Skrevet 15. september 2021 Må bare spør, dersom de har veldig dårlig råd.. går dette ikke under fri rettshjelp eller noe? Den advokatsaken hennes? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 15. september 2021 #1820 Del Skrevet 15. september 2021 Frklille skrev (13 minutter siden): Må bare spør, dersom de har veldig dårlig råd.. går dette ikke under fri rettshjelp eller noe? Den advokatsaken hennes? Tror hun har sagt noe om at de er akkurat over den grensa eller noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå