Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tulltulla skrev (47 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣

sikker noen deilige solskinnsboller, melkekjertler og noen blomster å stille nesa i.

synes nesten det er værre med alle disse posene som plutselig henger på døra.

Hadde ikke likt at fremmede folk plutselig var på døra mi med ting.

Det er sykt !! Det er langt i fra normalt å gå inn på annen manns eiendom å legge fra seg poser utenfor døren.  Jeg hadde ikke likt at vilt fremmede mennesker hadde oppsøkt meg og min familie på den måten.

Langt fra greit. Boller og kaker går ned på høykant.  Jeg hadde vert skeptisk 😳

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulltulla skrev (1 time siden):

🤣🤣🤣🤣

sikker noen deilige solskinnsboller, melkekjertler og noen blomster å stille nesa i.

Haha se der ja 🤣🤣🤣🤣 frokosten er levert 👌 

Endret av Veranda
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (28 minutter siden):

Dette må da snart være mer flaut enn noe annet..skjønner bare ikke trangen til å dele dette i tillegg..med så mye frokost pakker må det da bli mye kast,  kan da umulig klare å spise opp alt dette her

Endret av Anneisabell
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (1 time siden):

🤣🤣🤣🤣

Enig, vil si det er mer creepy enn å kommentere på KG (ref. til kommentar fra en eller annen fan som henger her som mente på det)😆 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså sånn et enormt behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Forstår at dette kommer fra et sted, bare synd hun ikke får hjelp for det. Men psykolog og hjelp er jo for tapere i følge henne. Greit at det finnes folk som støtter henne og liker henne, men folk må da kunne være såpass at de ser at sånn hun holder på ikke er normalt!? Hun er den eneste snaperen jeg vet om som viser frem ALT hun får og som flere ganger hver eneste dag snakker om gaver hun mottar fra følgere. Skjønner at hun setter pris på det og kan bli rørt, men gråting, bli helt stum og såå overveldet fot hver eneste bolle hun får, nja, vet ikke helt jeg altså.

Endret av LinaHg
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (4 minutter siden):

Dette må da snart være mer flaut enn noe annet..skjønner bare ikke trangen til å dele dette i tillegg..med så mye frokost pakker må det da bli mye kast,  kan da umulig klare å spise opp alt dette her

Om det er ja 🙂 🙈  Det kommer vel noen blomster og gaver levert utover dagen også. Tviler ikke 🙄🙈😂 Viktigt det å syne frem kan vite ❤

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor hun får Ketamin behandling og smerteplaster samtidig? Trodde ketamin og opioider ikke var noe man burde blande? Ikke rart hun føler seg så dårlig for tiden…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (22 timer siden):

Nå er det faktisk nok kjenner jeg. Ja, folk må moderere seg! MEN, skal man være såpass offentlig person at man klemmer trynet sitt i kamera 2-3 timer daglig med 6-7000 tilskuere, ja da må man faktisk forvente at det blir et par reaksjoner på noe av det! Alle normalt reflekterende mennesker forstår at av de 6-7000 er det NOEN som vil reagere på/spekulere i reklamering på bruk av morfinpreparater, omsorgsevne, bruk av penger, tilstedeværelse, familien osvosv. Det har GJENTATTE ganger blitt ettersport bevis på at pengene på spleis har blitt brukt til advokat, dette oversees glatt. Er det da rart folk tenker at de har blitt svindlet? En kan da forfaen heller ikke legge ut 10 minutter med regelrett drittprat om en annen offentlig person, for så å tørne fullstendig om det omtales noe negativt om deg selv? Jeg er drittlei dette nå. Hvorfor diskuteres dette side opp og side ned? At folk reagerer på dette er virkelig ikke rart!

Fulgt Stine en stund og kjenner jeg blir ganske skuffet over hun har utgitt seg for og være en helt annen person enn den ho faktisk er. Har lest igjennom alle tråder her og er INGEN som har truet eller noe. Men mange som lurer, og det er jo ganske forståelig slik hun opptrer på sin snapkanal. Det som gjør meg direkte flau og kvalm er pengebruket hennes, og da har mottatt nærmere 100 000,- fra privatpersoner for sine regninger og sin sak, og da på 3 forskjellige spleis. Helt greit ho står frem, men tenk på alle dem som faktisk virkelig ikke har penger og trenger hjelp. Ho har ji tydeligvis nok med penger. Kjenner det er dirkete kvalmt og leve luksus på og la andre stå for hennes regninger. Og blir det dokumentert for faktiske utgifter eller går det til hennes daglige handling? Skjønner folk spekulerer. Og når man skal sitte og blotte hele livet på snap så må man også ta kritikk med strak arm, akkurat slik ho sitter og ønsker folk brenne i helvete, håper dem som sier meningen sin ikke har barn, rakke ned og dømme. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majo88 skrev (15 minutter siden):

Fulgt Stine en stund og kjenner jeg blir ganske skuffet over hun har utgitt seg for og være en helt annen person enn den ho faktisk er. Har lest igjennom alle tråder her og er INGEN som har truet eller noe. Men mange som lurer, og det er jo ganske forståelig slik hun opptrer på sin snapkanal. Det som gjør meg direkte flau og kvalm er pengebruket hennes, og da har mottatt nærmere 100 000,- fra privatpersoner for sine regninger og sin sak, og da på 3 forskjellige spleis. Helt greit ho står frem, men tenk på alle dem som faktisk virkelig ikke har penger og trenger hjelp. Ho har ji tydeligvis nok med penger. Kjenner det er dirkete kvalmt og leve luksus på og la andre stå for hennes regninger. Og blir det dokumentert for faktiske utgifter eller går det til hennes daglige handling? Skjønner folk spekulerer. Og når man skal sitte og blotte hele livet på snap så må man også ta kritikk med strak arm, akkurat slik ho sitter og ønsker folk brenne i helvete, håper dem som sier meningen sin ikke har barn, rakke ned og dømme. 

Harde ord hun kommer med. Kommer fra ei som "ikke skjønner at folk kan være så stygge på nett".  

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil oppfordre dere som sender gaver, mat, blomster, godteri til henne fra nå av heller sender det til en familie som trenger det! Blir kvalm av denne fremvisningen, 2-3 poser i dag pluss en haug esker! Dette må jo gå i søpla, ingen spiser så mye gjærbakst og godteri hver dag! 

Send heller en slant til en forening, støtt fattige barn i Norge, støtt en familie med dårlig råd osv. Flere av gavene er jo sendt anonymt, så send heller en slik gave til naboen som kanskje ikke har det så bra... Hvem som helst! 

Dette syns jeg blir direkte pinlig! Og jeg vedder på at S aldri kommer til å si stopp, vi har fått for mye osv.... Da kan d jo plutselig faktisk stoppe vet du... 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (8 minutter siden):

Vil oppfordre dere som sender gaver, mat, blomster, godteri til henne fra nå av heller sender det til en familie som trenger det! Blir kvalm av denne fremvisningen, 2-3 poser i dag pluss en haug esker! Dette må jo gå i søpla, ingen spiser så mye gjærbakst og godteri hver dag! 

Send heller en slant til en forening, støtt fattige barn i Norge, støtt en familie med dårlig råd osv. Flere av gavene er jo sendt anonymt, så send heller en slik gave til naboen som kanskje ikke har det så bra... Hvem som helst! 

Dette syns jeg blir direkte pinlig! Og jeg vedder på at S aldri kommer til å si stopp, vi har fått for mye osv.... Da kan d jo plutselig faktisk stoppe vet du... 

amen! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (1 time siden):

Frokostlevering for 1200,- 😅 Må ha god råd disse følgerene hennes …

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jajajane skrev (8 minutter siden):

dette!!👏👏

neida, hun kommer aldri til å si stopp, hun elsker det der hun.. Gaver å oppmerksomhet er det som gjør livet hennes!! Å ja, det er både flaut å se på henne, men også flaut å se at folk bruker SÅÅ mye penger på ei dame de ikke kjenner i det hele tatt! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Stine ikke sier noe selv. Som flere skriver her, de klarer da vel ikke spise opp alt de får. Det er jo helt gale-Mathias! Det finnes så mange familier som virkelig er fattige! Også sitter hun der og velter seg i boller, og er super stolt over at hun får så mye. Skjønner at tanken bak å sende henne dette er god og at hun takker følgerne sine, men nå må både hun selv og folk begynne å bruke hodet litt. Det her er helt meningsløst. Jeg blir så vanvittig provosert av at hun hele veien påstår at de ikke har økonomi til å dekke utgifter til advokat, ferie osv. Samtidig som hun har et forbruk som ikke ligner grisen, og fortsetter å ta imot gaver som er helt unødvendige og ender opp med å bli kastet. Jeg støtter overhode ikke spleisen hennes nettopp fordi hun tydeligvis har mer enn nok penger selv til å kunne dekke det. Men hadde det vært meg, hadde jeg heller takket pent for gaver på døra, men sagt på en fin måte at følgerne hadde hjulpet mer om de heller hadde støttet spleisen. Det er så tydelig at hun gir fullstendig f i å ofre noe som helst for å kunne dekke advokatutgifter. Hu er bokstavelig talt ikke villig til å ofre tre skoleboller engang. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (3 timer siden):

🤣🤣🤣🤣

Melkekjertler 🤢🤣 Fikk DE ekle bildene i hodet nå! 🙈

Endret av L.F
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (18 minutter siden):

Så enig 🙏 Det er ordentlig kvalmt. Jeg er selv en av dem som slukte hennes ord og har bidratt på hennes spleis. Jeg viste ikke det fantes 3 stk før jeg leste her inne og selv fikk se dette stemte, og ble ganske satt ut. Jeg angrer så bittert! Og etter og lest her inne og hørt hennes utsagn på snapchat så lyver henne jo, og ett ordbruk som burte vært sensurert 😱 Tenk på alle dem som sitter og følger henne og har samme historikk om ikke verre, som faktisk trenger økonomisk støtte. Denne tråden har vært stor hjelp om dem virkelig sannheten 🙏

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G.BestemorDuck skrev (5 minutter siden):

Jeg blir målløs her selv jeg. Og kvalm. Skulle ikke forundre meg om hun sender disse såkalte 'gavene' til seg selv. 🤮

Samme 🤮. Det sjokkere meg ikke om det er hun selv som sender nei 🤮

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...