Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tulltulla skrev (54 minutter siden):

Er ikke hun og Jannike venninner?

mulig jeg tar feil, men pleier ikke de å snakke masse sammen, er i samme kanal?

Å så har hun snakket drit om Jannike?

Har ikke fått med meg noe av dette jeg, har begynt å scrolle forbi alle rantene hennes, når hun sitter i « timesvis» å pøser ut. 

Jannike sa at Stine skrek til henne og var helt vill. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sant, hun snakker ikke mye fint om folk selv,men det hører hun kanskje ikke?

Mange some rakker ned, men ser bare de der ute hva de holder på med.

Regner med hun er her inne  siden hun kommentarer alt som blir skrevet her, selv om hun ikke vil innrømme det.

Kan defineres som trusler mye av det hun ranter med også   spør du meg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at dette er forferdelig for Stine, det har vi alle kommet til å følt i samme situasjon.. jeg forstår ikke denne trangen til å enda fortsette å dele? hvorfor dele alt om det smerteplasteret? hun må da forstå at dette ble styr av.. hvem reklamerer for at man starter med morfin, når det finnes så mange kritiske, ufine nettroll der ute?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner at dette er forferdelig for Stine, det har vi alle kommet til å følt i samme situasjon.. jeg forstår ikke denne trangen til å enda fortsette å dele? hvorfor dele alt om det smerteplasteret? hun må da forstå at dette ble styr av.. hvem reklamerer for at man starter med morfin, når det finnes så mange kritiske, ufine nettroll der ute?

Jeg skjønner ikke trangen til at andre mennesker skal sitte å detaljkontrollere andres liv selvom man deler? I denne tråden her har det kommet mye stygge spekulasjoner, ting dratt ut av den store sammenheng og tillagt en person merkelapper -uten tanke for hvordan ting kan henge sammen og tanke for at hver og en av oss gjør det beste ut av seg og sitt på sin måte. Folk må rett og slett slutte å skrive ting de ikke hadde sagt ansikt til ansikt til noen.  

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hønemor74 skrev (1 minutt siden):

Hun påstår at noen har sagt hun får heroin . Da må det skrives om henne flere steder for det har ikke jeg sett her 

Det kan ikke fines fler slike forum? Folk er da ikke så «gal» 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (6 minutter siden):

Hun påstår at noen har sagt hun får heroin . Da må det skrives om henne flere steder for det har ikke jeg sett her 

noen hadde skrevet det til henne. Personen hadde nok tatt feil av morfin og heroin

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (7 minutter siden):

Forsto det slik at hun hadde fått pm med spørsmål om det 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun truer med politianmeldelse er helt latterlig. Det kommer hun ikke langt med. Bare flaut at hun nevner det. Det som diskuteres her, handler om det hun legger ut. Men det er hun for trangsynt til å se. Hvis alle snap/influenserene skulle anmeldt kg brukere hver gang de blir fornærma…ja, da hadde politiet hatt mye å gjort🙊
Angående heroin, så er det ingen som har nevnt det her. Men hun må selvsagt overdrive noe voldsomt som vanlig. Er glad hun gir seg på snap, for de rundt henne sin skyld. Hun trenger hjelp!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har hun vel nevnt navnet til saksbehandleren sin i barnevernet med fullt navn på kanalen sin . Snakka om veninna si på en meget ufin måte , snakka ned legen sin . Ikke så fint det heller . Lagt ut når hun kjører brukerne på enten sykehus eller at de skal hentes no sted . 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (23 minutter siden):

At hun truer med politianmeldelse er helt latterlig. Det kommer hun ikke langt med. Bare flaut at hun nevner det. Det som diskuteres her, handler om det hun legger ut. Men det er hun for trangsynt til å se. Hvis alle snap/influenserene skulle anmeldt kg brukere hver gang de blir fornærma…ja, da hadde politiet hatt mye å gjort🙊
Angående heroin, så er det ingen som har nevnt det her. Men hun må selvsagt overdrive noe voldsomt som vanlig. Er glad hun gir seg på snap, for de rundt henne sin skyld. Hun trenger hjelp!

Hadde hun tenkt på unga sine hadde hun slutta å offentlig gjør alt 24/7 og lagt ned snappen

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanilje70 skrev (3 minutter siden):

Hadde hun tenkt på unga sine hadde hun slutta å offentlig gjør alt 24/7 og lagt ned snappen

Kan jo ikke tigge spons/spleis/ekstensions hvis hun legger ned snappen…….. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bra hu tar ei pause. Man kan ikke legge ut om medisinbruk og  sykdom uten at folk skal spekulere og man kan ikke forvente å være en offentlig person uten å få kritikk. Stine er åpenbart ikke på et godt nok sted med seg selv til å takle dette akkurat nå og da er det best å gi seg. Å prøve å kjempe imot anonyme kritikere og få alle til å like/støtte deg er en håpløs kamp, og å bli sint og rante og true med politi og sladring til folk sine unger osv gjør jo ingenting bedre. Man må kunne ignorere dritt skal man kunne drive med detta! 
I tillegg har hu endra seg fra å være en positiv inspirerende forkjemper for en god sak til kun å sutre om vondter i enninga og bevisst/ubevisst «tigge» om penger og støtte samtidig som unødvendig shopping går over styr. Og den bommerten med Jannice var jo veldig uheldig. Hu klarer ikke jobbe lenger, det er åpenbart at ting ikke går veien og at hu er på et dårlig sted og har mistet fokus. Så da tenker jeg det er på tide å kun tenke på seg selv og sine nærmeste, og legge vekk følgere og snapchat for en stund. 
Og de som videreformidler til hu fra kvinneguiden har jo åpenbart overdrevet noe voldsomt-  Hvor gode «venner» er de da? 

Endret av Anonymfælt
Skrivefeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymfælt skrev (2 minutter siden):

Tror det er bra hu tar ei pause. Man kan ikke legge ut om medisinbruk og  sykdom uten at folk skal spekulere og man kan ikke forvente å være en offentlig person uten å få kritikk. Stine er åpenbart ikke på et godt nok sted med seg selv til å takle dette akkurat nå og da er det best å gi seg. Å prøve å kjempe imot anonyme kritikere og få alle til å like/støtte deg er en håpløs kamp, og å bli sint og rante og true med politi og sladring til folk sine unger osv gjør jo ingenting bedre. Man må kunne ignorere dritt skal man kunne drive med detta! 
I tillegg har hu endra seg fra å være en positiv inspirerende forkjemper for en god sak til kun å sutre om vondter i enninga og bevisst/ubevisst «tigge» om penger og støtte samtidig som unødvendig shopping går over styr. Og den bommerten med Jannice var jo veldig uheldig. Hu klarer ikke jobbe lenger, og det er åpenbart at ting ikke. går veien og at hu er på et dårlig sted og har mistet fokus. Så da tenker jeg det er tide for å kun tenke på seg selv og sine nårmeste, og legge vekk følgere og snapchat for en stund. 

Ameen🙌

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonymfælt skrev (25 minutter siden):

I tillegg har hu endra seg fra å være en positiv inspirerende forkjemper for en god sak til kun å sutre om vondter i enninga og bevisst/ubevisst «tigge» om penger og støtte samtidig som unødvendig shopping går over styr. Og den bommerten med Jannice var jo veldig uheldig. Hu klarer ikke jobbe lenger, det er åpenbart at ting ikke går veien og at hu er på et dårlig sted og har mistet fokus. Så da tenker jeg det er på tide å kun tenke på seg selv og sine nærmeste, og legge vekk følgere og snapchat for en stund. 
Og de som videreformidler til hu fra kvinneguiden har jo åpenbart overdrevet noe voldsomt-  Hvor gode «venner» er de da? 

Bra! Enig i dette. 

Jeg er mest opptatt av at ord og handling ikke stemmer overens. At det er ulikt regelsett for henne og resten. 

Som tidligere sagt aner jeg ikke noe om rus osv, og jeg synes helt ærlig at å melde henne til BV basert på snapen er noe overdrevet. At ting kanskje ikke alltid er ideelt er ikke ensbetydende med at barn opplever omsorgssvikt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkZ skrev (1 time siden):

Hun har faktisk rett til å anmeldte mye her, det tenkte jeg med meg selv i det jeg leste kommentarene om bv og rus. En del av det som blir skrevet er grove anklagelser og tendenser til trakassering. Noe sant er det i det Stine sier her.

Mye som kan diskuteres uten å spekulere i rus og barnevern. Ser det blir skrevet at diskusjonene omhandler hva Stine selv deler. Vel, hun har ikke delt at hun er ruset på opiater slik hun ble anklaget for her. Hun delte ikke noe om det før hun fikk plasteret, så alt før det er reine spekulasjoner. Spekulasjoner som kan gi Stine store konsekvenser. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymfælt skrev (42 minutter siden):

Så enig med deg!♥️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (16 minutter siden):

Bra! Enig i dette. 

Jeg er mest opptatt av at ord og handling ikke stemmer overens. At det er ulikt regelsett for henne og resten. 

Som tidligere sagt aner jeg ikke noe om rus osv, og jeg synes helt ærlig at å melde henne til BV basert på snapen er noe overdrevet. At ting kanskje ikke alltid er ideelt er ikke ensbetydende med at barn opplever omsorgssvikt. 

Ingen her inne som har sagt at de skal melde henne til barnevernet heller, INGEN!! Dere må lese før dere kommer med beskyldninger…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...