Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Frøken_ida skrev (På 2.9.2021 den 20.23):

På tide at hun skal skatte av spons, lurer på om hun er klar over det. 
Skatteetaten liker sånne tips. 😊

Det kan det tenkes hun allerede gjør. Regner med at hun er klok og følger reglene. Der bør vi kanskje ikke synse om hva hun gjør eller ikke 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Stine får mye unødvendig refs her. Mye hun sier og gjør kan være kritikkverdig, men at det blir gjort narr av hennes ”klaging“ over smerter og sykdom mener jeg er feil. Usynlig, kronisk sykdom er nok ikke lett å leve med og for mange som har samme problemstilling er nok Stine en en god hjelp for mange. Og med hjelp så tenker jeg at hun når fram til likesinnede som vil føle seg mindre alene. Så må ærlig si at hun får unødvendig tyn rundt det området. Jeg personlig liker Stine og syns hun er et fint menneske å følge i hverdagen. Alle kan si og gjøre feil, men at hun snakker stygt om venninna si på den måten og i tillegg dummer seg ut ved å legge det ut offentlig med en feiltagelse, er er ikke noe annet enn tragisk. Bedre burde Stine vite. Hun snakker stadig om ufine kommentarer og at folk må oppføre seg på nettet, da må det samme gjelde henne selv. Noe annet blir rett og slett dobbeltmoralsk. Jeg har ikke sett det som hun i følge flere her sier hun har sagt, men om det stemmer så er det flaut. Håper hun tar lærdom av det og lærer seg bedre oppførsel enn som så. Er det noe som plager henne ang venninna, bør hun være så voksen og snakke med vedkommende selv. Ellers syns jeg Stine er ei søt jente og unner henne alt godt. Smerter kan slite ut hvem som helst, og dersom hun har smerter 24/7 så er det nok svært utmattende. Kan ikke engang forestille meg. Jeg ser at enkelte spekulerer i sløvhet og om hun kan ta medikamenter som gjør hun sløv, det er også noe jeg syns er feil av vedkommende som skriver dette. Stine, dersom du leser det her: ta dine egne råd som du gir på din kanal. Ikke snakk nedlate og stygt om andre for og så dele til andre personer. Nå dumma du deg ut ved å legge det ut offentlig, og jeg håper det satt et trøkk i deg. Du er en fin dame og jeg regner med at du veit bedre. Vi er bare mennesker som kan feile, alle som en. Men håper virkelig du tar dette til deg og er ydmyk rundt en grov tabbe som det her :) 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Linye skrev (10 timer siden):

Stine: Vet at sukker ikke er bra. Men gudskjelov reagerer jeg ikke på det.

Også Stine: Smerter, smertestillende og smerteklinikk….

Hallo - vet du ikke at det er nettopp det sukker gjør? Øker feks betennelser i kroppen og øker smerter i ledd og kropp….

Stine: Har sååå mange smerter i nakken.. og jeg tåler ikke høye lyder.

Også Stine: danse og headbanger på badet, mens hun sminker seg med festmusikk på full guffe.

Endret av Pirimittmitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (27 minutter siden):

Som alltid, alt er bare jug og oppspinn.. 

Hun sier en ting og gjør en annen ting og disse to ermotstridne  hele tiden...noen her mener vi ikke skal kritisere når hun snakker om smerter, men det er pokker ikke rart en reagerer. Alle med smerter vet godt at det ikke hjelper med festmusikk, dansing og headbang.  Jeg føler mer og mer på at hun er så falsk, det skinner så igjennom på hva hun sier 

Endret av Anneisabell
Skrivefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (2 timer siden):

Stine: Har sååå mange smerter i nakken.. og jeg tåler ikke høye lyder.

Også Stine: danse og headbanger på badet, mens hun sminker seg med festmusikk på full guffe.

Og hva er greia med den fyllemusikken hver dag??? Ungen hennes som går i barnehagen er med og synger "skallebank og fylleangst til den som drikker mest" ??

Blir flau på hennes vegne som mor😳

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (2 minutter siden):

Og hva er greia med den fyllemusikken hver dag??? Ungen hennes som går i barnehagen er med og synger "skallebank og fylleangst til den som drikker mest" ??

Blir flau på hennes vegne som mor😳

enig… spesielt å høre på sånn musikk som voksen… ikke bare tapt barndom der igården, tydeligvis tapt russetid åg..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kalini skrev (9 minutter siden):

enig… spesielt å høre på sånn musikk som voksen… ikke bare tapt barndom der igården, tydeligvis tapt russetid åg..

Hadde jeg filma meg sjøl danse og synge etter slik musikk hadde sønnen min krepert av skam 😂🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til  moderering. Spørsmål til moderering kan tas på Ris og Ros Rampelyset eller på PM til meg, da dette avsporer tråden.

Sol, admin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (Akkurat nå):

Tråden er ryddet for kommentarer til  moderering. Spørsmål til moderering kan tas på Ris og Ros Rampelyset eller på PM til meg, da dette avsporer tråden.

Sol, admin.

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (1 time siden):

Hva er så spesielt med det? Må si at jeg ikke liker den type musikk selv, men man hører jo på hva man vil som voksen og? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, L.F said:

Hva er så spesielt med det? Må si at jeg ikke liker den type musikk selv, men man hører jo på hva man vil som voksen og? 

Gi meg ett godt argument L.F på hvorfor en barnehage gutt må lære seg de ord og uttrykk som brukes i en slik type sang?! Det er nemlig de ungene som lærer videre det språket der i bhg og så fortsetter verden den veien. Syns faktisk ungene kn lære seg normalt språk først!👍🏼

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså….. min datter på 12 og venninnene sitter å lager bamsesmykker, noen heksekunst er det ikke! 
vi kjøpte 50 bamser på eBay for 40kr, de sølvklipsene betalte vi 85kr for 50stk, 60kr for kjeder, smykketenger hadde vi fra før… sånn kjapt regnet blir det i utgifter under 4kr bamsesmykke…. Et ran å ta 100kr for det. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Prøver igjen* skrev (18 minutter siden):

Altså….. min datter på 12 og venninnene sitter å lager bamsesmykker, noen heksekunst er det ikke! 
vi kjøpte 50 bamser på eBay for 40kr, de sølvklipsene betalte vi 85kr for 50stk, 60kr for kjeder, smykketenger hadde vi fra før… sånn kjapt regnet blir det i utgifter under 4kr bamsesmykke…. Et ran å ta 100kr for det. 

Og de er fake i tillegg!! Og ta like mye som de ekte! Har hun firma? Må hun ikke ha et foretak?

og for en attitude på henne!! Liksom såå mange som spør og vil kjøpe både de smykkene og dyna! Og hun kan bli utsolgt, er kun for å selge, hun kan jo si hva hun vil, er jo ingen som vet om det er sant! Hun legger jo aldri ut bilder fra følgerne og viser at det faktisk er sant! Nei hu der!! 

Endret av Vanilje70
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Prøver igjen* skrev (1 time siden):

Det koster gjerne noe i frakt også. Tenkt på det? Eller er det om å gjøre å kritisere Stine for alt?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjenferdet skrev (4 timer siden):

Det koster gjerne noe i frakt også. Tenkt på det? Eller er det om å gjøre å kritisere Stine for alt?

Det var ikke frakt på noen av de tingene jeg ramsa opp, nekter å tro Stine har betalt frakt eller mer enn vi har gjort når hun har bestilt fra Wish! Kanskje Stine bare er grisk, og mener hun fortjener 96kr i fortjeneste per bamsesmykke, tenkt på det? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G.BestemorDuck skrev (7 timer siden):

Ehm.. Wow. For en attitude når hun snakket om pris på de smykkene, og at hun nesten måtte ha igjen for det hun hadde brukt, og at de fleste bamseanheng var i gull, og hun lager faktisk i sølv! Som om hun er den eneste.

Og du skal bruke det du har lært av å jobbe hos gullsmed?.. Det er enkel fysikk at ringen må være lukket for at det ikke skal falle av...

Men jammen bra at hun innehar all denne kunnskapen, og redder oss fra en verden med dårlig barnevern, planter som dør, og bamsesykker i gull (som i tillegg ikke er laget på "mesterlig" vis)!!

Jeg blir helt matt!

Ikke lenge siden jeg bestilte to bamser med sølvanheng fra en smykkebutikk på nett jeg. Så det hun sier om at nesten ingen selger de med sølv pluss at det er sååå dårlig utvalg stemmer ikke.... det er rett og slett løgn...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (15 minutter siden):

Ikke lenge siden jeg bestilte to bamser med sølvanheng fra en smykkebutikk på nett jeg. Så det hun sier om at nesten ingen selger de med sølv pluss at det er sååå dårlig utvalg stemmer ikke.... det er rett og slett løgn...

Da fortsetter hun helt etter boka da.🤦‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (7 timer siden):

Og de er fake i tillegg!! Og ta like mye som de ekte! Har hun firma? Må hun ikke ha et foretak?

og for en attitude på henne!! Liksom såå mange som spør og vil kjøpe både de smykkene og dyna! Og hun kan bli utsolgt, er kun for å selge, hun kan jo si hva hun vil, er jo ingen som vet om det er sant! Hun legger jo aldri ut bilder fra følgerne og viser at det faktisk er sant! Nei hu der!! 

Det lurte jeg på også. Kan hun selge de "svart" eller har hun noe firma? Hvis det er såååå maaaange som vi kjøpe så er det jo snakk om en del penger 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...