P-max:) Skrevet 3. september 2021 #1401 Del Skrevet 3. september 2021 Pirimittmitt skrev (På 2.9.2021 den 12.42): Kan man skrive direkte til noen her i forumet? Hvis ja, hvordan ? update: har prøvd å skrive til deg. Virker det? Vil ha tilsendt jeg og 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 3. september 2021 #1402 Del Skrevet 3. september 2021 Agurk skrev (3 timer siden): Smerteplaster er depot, det er mange smertestillende tabletter også, allikevel vil man kunne bli «ruset» på depot og i dette tilfellet smerteplaster. Spesielt i timene etter plasterbytte. Ok, det visste jeg faktisk ikke 👌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 3. september 2021 #1403 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Agurk skrev (6 timer siden): Smerteplaster er depot, det er mange smertestillende tabletter også, allikevel vil man kunne bli «ruset» på depot og i dette tilfellet smerteplaster. Spesielt i timene etter plasterbytte. Riktig! Plaster er like så ettertraktet som piller av rusavhengige!!! Om ikke mer.. Da har de rusen lengere, altså i ett par dager🙂 Endret 3. september 2021 av Malleli89 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3. september 2021 #1404 Del Skrevet 3. september 2021 Slik jeg forstår det går hun til smerteklinikken, det er vel de som kan hennes problemstilling og gir henne den behandlingen de mener gagner henne og situasjonen best. Syntes ikke man skal spekulere i det her. Om man har kronisk vondt så må man veie fordeler og ulemper med å behandle det med medikamenter, slik jeg forstår er Stine veldig preget og hemmet av vondt, da er det heller ikke så rart at man snakker mye om smerter om man har dette døgnet rundt, har skjønt det sånn at det også har bidratt, blant flere ting, til at hun er uføretrygded? -da vil det jo nødvendigvis prege hverdagen hennes. Hun har sikkert mange følgere som er i samme situasjon og at hun sikkert blir motivert av det til å dele mer, etterhvert som hun får tilbakemeldinger fra andre at de kjenner seg igjen i hennes problemstilling. Om man syntes det blir for mye sånn snakk men ønsker å følge henne videre så kan man kanskje henvende seg til henne og komme med ønsker om hva man vil se mer av. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 4. september 2021 #1405 Del Skrevet 4. september 2021 Og der kom strelitzia nicolai i hus også. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hvordan de har råd til å kjøpe seg så utrolig mye greier hele tiden, og samtidig ha samvittighet til å ta imot penger fra Spleis. Hu eier virkelig ikke skam altså. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isadora2 Skrevet 4. september 2021 #1406 Del Skrevet 4. september 2021 LinaHg skrev (1 time siden): Og der kom strelitzia nicolai i hus også. Jeg klarer virkelig ikke å fatte hvordan de har råd til å kjøpe seg så utrolig mye greier hele tiden, og samtidig ha samvittighet til å ta imot penger fra Spleis. Hu eier virkelig ikke skam altså. Fint å høre Oskar si; jeg hørte du sa du ville ha ei plante...😂😂😂 Så var det så overraskende? Bare lurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 4. september 2021 #1407 Del Skrevet 4. september 2021 Isadora2 skrev (16 minutter siden): Fint å høre Oskar si; jeg hørte du sa du ville ha ei plante...😂😂😂 Så var det så overraskende? Bare lurer.. "Jeg hørte du sa du ville ha ei plante i sta' da vi skulle dra" sa'n Oskar gitt 😊 Så dette var nok veeeeldig overraskende for a'mor at de kom hjem med en slik 🤦♀️ Herregud så pinlig for hu 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. september 2021 #1408 Del Skrevet 4. september 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 4. september 2021 #1409 Del Skrevet 4. september 2021 Lillemor1982 skrev (2 timer siden): "Jeg hørte du sa du ville ha ei plante i sta' da vi skulle dra" sa'n Oskar gitt 😊 Så dette var nok veeeeldig overraskende for a'mor at de kom hjem med en slik 🤦♀️ Herregud så pinlig for hu Hahaha, det sa’n😂🤪 Hærregud…. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 4. september 2021 #1410 Del Skrevet 4. september 2021 Lillemor1982 skrev (4 timer siden): "Jeg hørte du sa du ville ha ei plante i sta' da vi skulle dra" sa'n Oskar gitt 😊 Så dette var nok veeeeldig overraskende for a'mor at de kom hjem med en slik 🤦♀️ Herregud så pinlig for hu Hun ba nok «gutta» om å kjøpe en slik plante, fordi det har hun trossalt fortjent når hun sliter seg helt ut med å frivillig organisere heeeleeee huset🤦🏼♀️😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 4. september 2021 #1411 Del Skrevet 4. september 2021 Lillemor1982 skrev (4 timer siden): "Jeg hørte du sa du ville ha ei plante i sta' da vi skulle dra" sa'n Oskar gitt 😊 Så dette var nok veeeeldig overraskende for a'mor at de kom hjem med en slik 🤦♀️ Herregud så pinlig for hu Herregud 🤦♀️🤦♀️ dum nok til å legge ut 😂 bra folk får sett hvordan hun holder på når hun bli "overrasket".. Ser ut som når hun får fanbrev 😂🤦♀️. Hun avslørte den gitt, at disse fanbrev/gavene er en selvfølge. Akkurat som den planta var 😂 uff blir for dumt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 5. september 2021 #1412 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) P-max:) skrev (9 timer siden): Herregud 🤦♀️🤦♀️ dum nok til å legge ut 😂 bra folk får sett hvordan hun holder på når hun bli "overrasket".. Ser ut som når hun får fanbrev 😂🤦♀️. Hun avslørte den gitt, at disse fanbrev/gavene er en selvfølge. Akkurat som den planta var 😂 uff blir for dumt Tenkte det samme!😅😃 Åååh, så overrasket hun ble😆😂 Men hun ser prikk lik ut når hun får gaver på døra.. Juger å sier at gutta overrasket henne med plante😂 Endret 5. september 2021 av Malleli89 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 5. september 2021 #1413 Del Skrevet 5. september 2021 Begynner å bli ganske pinlig hele greia. Jeg skjønner ikke hvordan mange av hennes følgere ikke stusser på enkelte ting, stoler blindt på alt hun sier, og forsvarer alt hun gjør. Det er så tydelig at ting ikke henger på grep i det hele tatt! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 5. september 2021 #1414 Del Skrevet 5. september 2021 LinaHg skrev (1 time siden): Begynner å bli ganske pinlig hele greia. Jeg skjønner ikke hvordan mange av hennes følgere ikke stusser på enkelte ting, stoler blindt på alt hun sier, og forsvarer alt hun gjør. Det er så tydelig at ting ikke henger på grep i det hele tatt! Ja , å det som også er merkelig er at folk tror på det lille de ser . Men hvis det ikke er til hennes fordel da sier hun dere ser bare en liten del av dagen min osv .. blir faktisk overraska av at det er så mye naive mennesker rundt om i Norges land . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 5. september 2021 #1415 Del Skrevet 5. september 2021 LinaHg skrev (1 time siden): Begynner å bli ganske pinlig hele greia. Jeg skjønner ikke hvordan mange av hennes følgere ikke stusser på enkelte ting, stoler blindt på alt hun sier, og forsvarer alt hun gjør. Det er så tydelig at ting ikke henger på grep i det hele tatt! 👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 5. september 2021 #1416 Del Skrevet 5. september 2021 starter hun dagen med å snakke om dårlig natt/søvn, for så å gå over til å reklamere for vektdyna hun er så fornøyd med.. eller hørte jeg feil?😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 5. september 2021 #1417 Del Skrevet 5. september 2021 kalini skrev (9 minutter siden): starter hun dagen med å snakke om dårlig natt/søvn, for så å gå over til å reklamere for vektdyna hun er så fornøyd med.. eller hørte jeg feil?😂 Hahaha😂🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. september 2021 #1418 Del Skrevet 5. september 2021 kalini skrev (9 minutter siden): starter hun dagen med å snakke om dårlig natt/søvn, for så å gå over til å reklamere for vektdyna hun er så fornøyd med.. eller hørte jeg feil?😂 Høres kanskje rart ut ja. Men mange med kroniske smerter får dårlig/urolig søvn når de er slitene/har vært veldig aktiv i løpet av dagen. Så at hun kan ha hatt en dårlig natt søvnmessig pga det er ikke unormalt. Vektdynen kan kanskje hjelpe litt på det. Når Stine reklamerer for vektdynen, så snakker hun jo om alle 3 nettene hun har brukt den og den gjennomsnittelige opplevelsen av å bruke den. Ikke bare natt til i dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 5. september 2021 #1419 Del Skrevet 5. september 2021 5 minutter siden, Malleli89 said: Hahaha😂🙈 Så gøy at hun viser sin rette side. Håper fler ser det. De noe naive tilhengerene har vel fortsatt argumentene sine🙊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 5. september 2021 #1420 Del Skrevet 5. september 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Høres kanskje rart ut ja. Men mange med kroniske smerter får dårlig/urolig søvn når de er slitene/har vært veldig aktiv i løpet av dagen. Så at hun kan ha hatt en dårlig natt søvnmessig pga det er ikke unormalt. Vektdynen kan kanskje hjelpe litt på det. Når Stine reklamerer for vektdynen, så snakker hun jo om alle 3 nettene hun har brukt den og den gjennomsnittelige opplevelsen av å bruke den. Ikke bare natt til i dag. hun har jo snakket om dårlig søvn den siste uka da…..!🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå