Anneisabell Skrevet 2. september 2021 #1381 Del Skrevet 2. september 2021 Hønemor74 skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke på alt det hun sier . Jeg vet hun har fått flere negative mld ang den saken der . Men de svarer hun ikke på . Å det er ikke stygge mld , men kritikk av det hun gjorde . Så det stemmer ikke at hun ikke har fått noen . Hun er så til de grader falsk og alle burde jo se at den gleden hun prøver å vise for hver eneste gave er så tilgjort som det er mulig å få til...at ikke flere gjennom skuer henne er helt utrolig, men som noen av dere sier, hun snakker ikke sant 100%av tiden. Garantert. Kjenner at jo mer jeg ser jo mer skeptisk blir jeg. Skal sant sies at jeg hopper over 90 av 91 snapper orker ikke... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 2. september 2021 #1382 Del Skrevet 2. september 2021 kalini skrev (7 timer siden): er det ingen som kan si hva det sto på den snapen?? send det på mld til meg hvis dere ikke vil kommentere Litt i overkant å sende 9 lypsyl da 🤣🤣🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 2. september 2021 #1383 Del Skrevet 2. september 2021 For et skuespill...... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 2. september 2021 #1384 Del Skrevet 2. september 2021 Frøken_ida skrev (3 minutter siden): For et skuespill...... På privatsnappen I går var hun full I liv.. der skrev hun at VI skal lage vårruller. Mulig jeg har missforstått, men jeg tror ikke det. Hørte den flere ganger. Og på gjestesnappen var det lovnader av ompotting av planter på kvelden som resulterte i nada.( Som tenkt da jeg hørte det tidligere på dagen ) 🤣 Hun var alene på kveld, kun hun og lillegutt, men VI skal lage vårruller 🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 2. september 2021 #1385 Del Skrevet 2. september 2021 Veranda skrev (10 minutter siden): På privatsnappen I går var hun full I liv.. der skrev hun at VI skal lage vårruller. Mulig jeg har missforstått, men jeg tror ikke det. Hørte den flere ganger. Og på gjestesnappen var det lovnader av ompotting av planter på kvelden som resulterte i nada.( Som tenkt da jeg hørte det tidligere på dagen ) 🤣 Hun var alene på kveld, kun hun og lillegutt, men VI skal lage vårruller 🤣🤣 Hvis man tar en shot for hver gang hun sier ordet "smerte", så er man dritings på no time. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 2. september 2021 #1386 Del Skrevet 2. september 2021 Veranda skrev (11 minutter siden): På privatsnappen I går var hun full I liv.. der skrev hun at VI skal lage vårruller. Mulig jeg har missforstått, men jeg tror ikke det. Hørte den flere ganger. Og på gjestesnappen var det lovnader av ompotting av planter på kvelden som resulterte i nada.( Som tenkt da jeg hørte det tidligere på dagen ) 🤣 Hun var alene på kveld, kun hun og lillegutt, men VI skal lage vårruller 🤣🤣 Sitere meg selv. Hun skrev ikke at hun skulle lage vårruller. Men nevnte det selv i snapp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 2. september 2021 #1387 Del Skrevet 2. september 2021 På tide at hun skal skatte av spons, lurer på om hun er klar over det. Skatteetaten liker sånne tips. 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 2. september 2021 #1388 Del Skrevet 2. september 2021 Hu er som hun alltid har vært, bruker tid på å prate dritt om andre. Samtidig som hu fremstiller seg sjøl som den beste personen i væla. Veldig materialistisk!!! Å handle bruke hu som terapi på humør. Dessuten er a frekkere enn flatlusa. Hørt a flere ganger på butikken nedi dalen der ho prater til butikkpersonalet på en nedlatende og frekk måte. Blitt mer og mer hypokonder med åra. Vondt, kjei, sliten, trøtt, vondt og vondt. Meg, meg og meg!!! De nærmeste må da bli lei alle «vondtene» hele tia. Kanskje hu burde fokusere på og ikke kjenne etter så væl hele tia. Alltid vært opptatt av å bruke penger, selv om hun egentlig ikke har. Spare har aldri vært tema. Alltid ment at hvis ting er på tilbud så kan man bare handle, det er å spare penger. Hadde det vært riktig så skulle hu spart mye til advokater. Når vi ser hvor mye dritt hu har råd til å kjøpe hadde det blitt en del. Nei da, det skal andre som ikke har noe med saken å gjøre betale…. Gudrun Sofie 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usminka Skrevet 2. september 2021 #1389 Del Skrevet 2. september 2021 Skjønner ikke hva hun gjorde på den plantesnappen. Var ikke akkurat mye plantesnakk, var som om hu var på sin normale snap.. Men hu fikk delt sine SOME så hun fikk vel noen flere følgere… Og selvsagt fikk hun sagt litt om bv saken sin, for det har jo veldig mye med planter å gjøre…. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 2. september 2021 #1390 Del Skrevet 2. september 2021 Lurer på om mannen hennes ser på disse snapene,jeg? Hva tenker han om henne... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 2. september 2021 #1391 Del Skrevet 2. september 2021 Syrinia skrev (1 time siden): Lurer på om mannen hennes ser på disse snapene,jeg? Hva tenker han om henne... Synest hun ofte virker så fjern ved kveldstid 😳 er det bare jeg som ser det ? Virker litt utenfor igjen nå ... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 2. september 2021 #1392 Del Skrevet 2. september 2021 Veranda skrev (11 minutter siden): Synest hun ofte virker så fjern ved kveldstid 😳 er det bare jeg som ser det ? Virker litt utenfor igjen nå ... Trøtt kanskje??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 2. september 2021 #1393 Del Skrevet 2. september 2021 Tessa12 skrev (13 minutter siden): Trøtt kanskje??? Muligens ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 3. september 2021 #1394 Del Skrevet 3. september 2021 Metron skrev (9 timer siden): Hu er som hun alltid har vært, bruker tid på å prate dritt om andre. Samtidig som hu fremstiller seg sjøl som den beste personen i væla. Veldig materialistisk!!! Å handle bruke hu som terapi på humør. Dessuten er a frekkere enn flatlusa. Hørt a flere ganger på butikken nedi dalen der ho prater til butikkpersonalet på en nedlatende og frekk måte. Blitt mer og mer hypokonder med åra. Vondt, kjei, sliten, trøtt, vondt og vondt. Meg, meg og meg!!! De nærmeste må da bli lei alle «vondtene» hele tia. Kanskje hu burde fokusere på og ikke kjenne etter så væl hele tia. Alltid vært opptatt av å bruke penger, selv om hun egentlig ikke har. Spare har aldri vært tema. Alltid ment at hvis ting er på tilbud så kan man bare handle, det er å spare penger. Hadde det vært riktig så skulle hu spart mye til advokater. Når vi ser hvor mye dritt hu har råd til å kjøpe hadde det blitt en del. Nei da, det skal andre som ikke har noe med saken å gjøre betale…. Gudrun Sofie Amen!🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 3. september 2021 #1395 Del Skrevet 3. september 2021 Usminka skrev (9 timer siden): Skjønner ikke hva hun gjorde på den plantesnappen. Var ikke akkurat mye plantesnakk, var som om hu var på sin normale snap.. Men hu fikk delt sine SOME så hun fikk vel noen flere følgere… Og selvsagt fikk hun sagt litt om bv saken sin, for det har jo veldig mye med planter å gjøre…. 😂😜 sant… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmyCharlotte Skrevet 3. september 2021 #1396 Del Skrevet 3. september 2021 Er det vanlig å legge seg full av sminke i hvitt sengetøy? 🤮 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 3. september 2021 #1397 Del Skrevet 3. september 2021 kalini skrev (På 2.9.2021 den 12.18): sier hun ikke ønsker sterke smertestillende tabletter pga historikken til moren… men smerteplaster, det ønsker hun… Lurer på om Stine er klar over hva smerteplaster inneholder? er det forskjell på å innta virkestoffet per os og å innta det via huden?😅 Ja, du får jo ikke den samme ruseffekten. Plasteret slipper ut litt og litt sånn at kan man være smertefri over tid.. Stor forskjell på å knaske tabletter og ha smerteplaster.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 3. september 2021 #1398 Del Skrevet 3. september 2021 AmyCharlotte skrev (1 time siden): Er det vanlig å legge seg full av sminke i hvitt sengetøy? 🤮 Tenkte det samme… er det forresten noen som gidder å se på når hun filmer seg selvi evigheder når hun sminker seg, henger gardiner opp, vanner blomster osv. Er det interessant for folk? Er nyskjerrig hva andre tenker her. Jeg spoler alltid over, synes det er bare tull. Jeg trodde Stine skulle vlogge om bv-saken, men det er så mye annet som fyller, filmer seg selv hele dagen med alt mulig totalt likegyldig innhold (sett med mine øyne). Holder andre vloggere også på sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 3. september 2021 #1399 Del Skrevet 3. september 2021 Arkin skrev (58 minutter siden): Ja, du får jo ikke den samme ruseffekten. Plasteret slipper ut litt og litt sånn at kan man være smertefri over tid.. Stor forskjell på å knaske tabletter og ha smerteplaster.. ja, men du blir akkurat like avhengig av plaster som du blir av tabl! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 3. september 2021 #1400 Del Skrevet 3. september 2021 Arkin skrev (1 time siden): Ja, du får jo ikke den samme ruseffekten. Plasteret slipper ut litt og litt sånn at kan man være smertefri over tid.. Stor forskjell på å knaske tabletter og ha smerteplaster.. Smerteplaster er depot, det er mange smertestillende tabletter også, allikevel vil man kunne bli «ruset» på depot og i dette tilfellet smerteplaster. Spesielt i timene etter plasterbytte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå