Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fikk ikke dette med meg🙄 Hva sa stine om Jannike? å Hvorfor sier dere at de ikke har vært venner i d siste? her om dagen snakket jo jannike om hvor flink stine var med planter å at hun er glad hun kan ringe henne om råd osv…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (19 timer siden):

Alle mennesker sier og gjør motstridende ting innimellom. Det er ingen som alltid klarer å være konsis i alt. Det virker som at enkelte i denne tråden leter med lupe etter noe å ta henne på. Ekstra ekkelt er det med de som skriver at de kjenner henne. Hvorfor tar de ikke opp problemene privat istedenfor å henge henne ut her? Med mindre hun har gjort noe gravalvorlig mot dem så forsvarer ikke det å sitte og hakke på henne dag ut og dag inn, gjemt som en anonym bruker på et forum. Fiks problemene privat.

Ehm.. Ja, alle sier å gjør motstridene ting, men ikke på den måten at man lyver!!! For det er nemmelig ikke normalt å lyve om sykdom osv i voksen alder..🙂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo bare helt ekstremt tåpelig. Her har hun hugget løs på mennesker som er så feige og jævlig at de ikke kan ta opp kritikk og spm direkte til henne selv, og så driter hun så loddrett på draget ved å snakke ut om enkeltperson på snap. Jeg driter i om snappen var til en annen, eller noe sånt, meningen bak den gjorde hun i aller høyeste grad med vilje og viten. Hun slenger dritt om andre, offentlig, men da er hun jo tross alt bare et menneske...  Fy søren så kvalmt! 

Når man snakker ned andre med andre meninger, elsker sympati og leverer alt hun gjør, så var det vel bare et tidsspørsmål før bobla sprakk. Viste frem sitt sanne jeg i går da? At det går an.... 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (1 time siden):

Dette ble jo bare helt ekstremt tåpelig. Her har hun hugget løs på mennesker som er så feige og jævlig at de ikke kan ta opp kritikk og spm direkte til henne selv, og så driter hun så loddrett på draget ved å snakke ut om enkeltperson på snap. Jeg driter i om snappen var til en annen, eller noe sånt, meningen bak den gjorde hun i aller høyeste grad med vilje og viten. Hun slenger dritt om andre, offentlig, men da er hun jo tross alt bare et menneske...  Fy søren så kvalmt! 

Når man snakker ned andre med andre meninger, elsker sympati og leverer alt hun gjør, så var det vel bare et tidsspørsmål før bobla sprakk. Viste frem sitt sanne jeg i går da? At det går an.... 

å i forklaringen «mange vet at jeg har hatt det vanskelig i det siste»….🙄 Hallo, er vel ikke unnskyldning for å oppføre seg som en rass pga det! Jannike har vel heller ikke hatt det så veldig lett! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (16 minutter siden):

å i forklaringen «mange vet at jeg har hatt det vanskelig i det siste»….🙄 Hallo, er vel ikke unnskyldning for å oppføre seg som en rass pga det! Jannike har vel heller ikke hatt det så veldig lett! 

"Ønsker ikke å mate det som har skjedd" osv... blablabla... legger ut x antall snapper der hun gjør akkurat det 😂🤦‍♀️

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veranda skrev (7 timer siden):

Står frem som om ingenting har hendt nå. 

Nei, nå må du slutte å svartmale! Hun har beklaget seg offentlig. Ja, det var ikke greit gjort, men hun har sagt unnskyld. Hun har ikke latt som ingenting.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Nei, nå må du slutte å svartmale! Hun har beklaget seg offentlig. Ja, det var ikke greit gjort, men hun har sagt unnskyld. Hun har ikke latt som ingenting.

HÆRREGUUUUD! Nå må du gi deg… Er du blind? «Hun har beklaget seg offentlig» Jada, det har hun, men det unnskylder ikke at ei voksen dame sitter å slenger dritt om ei dame hu har kjent i 17 år… Om det skulle til noen andre, so what?? Hun hang sei opp i at Jannike «kopierte» henne med å slenge på samme emojies som henne…?? Kødder du? Er hun 14 eller 38 år?? Jannike har kommentert saken, mén forskjellen er at hun ikke henger ut! Hun sier at hun ikke vil bruke tid på det, nevner at hun vet, men hun HENGER IKKE UT Stine.. Hjelpes meg! Å forsvare at du ikke synes hun spiller skuespill ang sykdom osv og at du liker henne er helt greit, men å forsvare den oppførselen der å si at det er ok siden hun beklager offentlig sier mye om deg!! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 minutt siden):

HÆRREGUUUUD! Nå må du gi deg… Er du blind? «Hun har beklaget seg offentlig» Jada, det har hun, men det unnskylder ikke at ei voksen dame sitter å slenger dritt om ei dame hu har kjent i 17 år… Om det skulle til noen andre, so what?? Hun hang sei opp i at Jannike «kopierte» henne med å slenge på samme emojies som henne…?? Kødder du? Er hun 14 eller 38 år?? Jannike har kommentert saken, mén forskjellen er at hun ikke henger ut! Hun sier at hun ikke vil bruke tid på det, nevner at hun vet, men hun HENGER IKKE UT Stine.. Hjelpes meg! Å forsvare at du ikke synes hun spiller skuespill ang sykdom osv og at du liker henne er helt greit, men å forsvare den oppførselen der å si at det er ok siden hun beklager offentlig sier mye om deg!! 

Hvor har jeg sagt at jeg synes det er greit? Jeg synes ikke det som skjedde var greit og jeg forsvarer det ikke. Brukeren jeg siterte svarte at Stine latet som ingenting. Hvem er det som lyver her? Hun har jo beklaget seg, altså har hun ikke latt som ingenting!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mate det mere, men tar det opp igjen flere timer senere😅 Ingen har noe med det hvis de ikke holder med henne, men spør man hvordan det går, DA har alle noe med det🤪😜☺️ Assåååå….

*Jeg er avhengig av oppmerksomhet!*

Endret av Malleli89
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine på plantesnapen: «jeg gjødsler aldri plantene mine, jeg gir de kun vann og plantenæring»….! Hvis man skal snape på en snapkanal om planter, bør man vel vite at gjødsel og plantenæring er det samme..!

Endret av kalini
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (7 timer siden):

Stine på plantesnapen: «jeg gjødsler aldri plantene mine, jeg gir de kun vann og plantenæring»….! Hvis man skal snape på en snapkanal om planter, bør man vel vite at gjødsel og plantenæring er det samme..!

😂😂😂😂🙏🙏🙏🙏🙏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjedde egentlig med den jobben hun hadde? Så hun skrev i en snap ''om jobben'' eller i den duren, men hadde ikke mulighet for lyd er og da.. Har det skjedd noe der?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (9 minutter siden):

Hva skjedde egentlig med den jobben hun hadde? Så hun skrev i en snap ''om jobben'' eller i den duren, men hadde ikke mulighet for lyd er og da.. Har det skjedd noe der?

Hun har vel sagt fra seg den lille stillingsprosent hun hadde, for å ta vare på helsa.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (11 timer siden):

Hvor har jeg sagt at jeg synes det er greit? Jeg synes ikke det som skjedde var greit og jeg forsvarer det ikke. Brukeren jeg siterte svarte at Stine latet som ingenting. Hvem er det som lyver her? Hun har jo beklaget seg, altså har hun ikke latt som ingenting!!

Hun lata som ingenting i ganske mange timer igår før hun prata om det. SÅ er vel det vedkommende mener!!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alma87 skrev (3 minutter siden):

Hun lata som ingenting i ganske mange timer igår før hun prata om det. SÅ er vel det vedkommende mener!!

Kan vel være at hun snakket med hun det gjaldt før hun sa noe mer om det på kanalen sin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (10 timer siden):

Dauer 😂😂😂😂 Er tydeligvis nok at du har en monstera og et par praktspragler så er man "ekspert" på planter 😂😂😂😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (25 minutter siden):

Dauer 😂😂😂😂 Er tydeligvis nok at du har en monstera og et par praktspragler så er man "ekspert" på planter 😂😂😂😂

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...