Malleli89 Skrevet 30. august 2021 #1261 Del Skrevet 30. august 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Er ikke hele vitsen med å gi noe, eller hjelpe andre fordi man gjør det helhjertet ? Ikke for å få en offentlig takk foran andre ? Hvis man er opptatt av at andre skal se det gjør man det ikke helhjertet men for å få en anerkjennelse på en offentlig snap . Slik ser hvertfall jeg på det . når det er sagt er det ikke sikkert giverne i disse tilfellene har gjort det for å bli nevnt på story . Dette var svar til gjenferdet Sååå enig!! Da gir man gaver for å bli nevnt høyt i snapen, å ikke for at man virkelig unner henne å få noe!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 30. august 2021 #1262 Del Skrevet 30. august 2021 Forrige uke var det verdens beste jobb, og alt var verdt det. Litt motgang nå, også slutter hun?! Hva med å ta en pause på noen uker da. Så utilregnelig. Henger ikke på greip 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 30. august 2021 #1263 Del Skrevet 30. august 2021 Å være avhengig av sterkesmertestillende funker vel ikke med behandlingssted for rusmisbrukere . Ikke skal man kjøre bil heller . Noe har skjedd for hun skulle på sommerfesten sa hun på morningen fredag , så blei det ingenting . Mannen kunne vel passa på når katta føda 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 30. august 2021 #1264 Del Skrevet 30. august 2021 Å de siste snappene ? Setter seg ned bak benken å veit ikke hvorfor , prater mer og mer tull på de siste . Har hun fått sukkersjokk ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 30. august 2021 #1265 Del Skrevet 30. august 2021 Nå blir det nokk mye blomster å gaver på døra noen dager fremover😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 30. august 2021 #1266 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Fryktelig små pupiller hun har i de siste videoene.. sånn skikkelig liksom.. å hun gjentar seg selv HEEELE TIDEN! Vi vet at hun har vært hos Anna, hun filma når hun gikk, vi vet hun har handla, hun filma det også, å vi vet at Anna spiste der, hun har fortalt det også.. å smerteklinikken har hun OGSÅ nevnt 100 ganger… Merkelig!! Endret 30. august 2021 av Malleli89 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 30. august 2021 #1267 Del Skrevet 30. august 2021 Blåmuggost skrev (47 minutter siden): Forrige uke var det verdens beste jobb, og alt var verdt det. Litt motgang nå, også slutter hun?! Hva med å ta en pause på noen uker da. Så utilregnelig. Henger ikke på greip Når hun ramset opp jobbene hun hadde hatt, reagerte jeg på hvor mange det var. Ikke rent få for å si det slik, så kanskje det fort blir for mye for henne... Hun sluttet jo selv alle gangene, bortsett fra på en av arbeidstedene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. august 2021 #1268 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Det er helt fantastisk å bli så sinna og irrtert på en person som snapper. Nesten som jeg leser syner. Ondskapen lenge leve. Endret 30. august 2021 av Jotun 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 30. august 2021 #1269 Del Skrevet 30. august 2021 Jajajane skrev (29 minutter siden): Når hun ramset opp jobbene hun hadde hatt, reagerte jeg på hvor mange det var. Ikke rent få for å si det slik, så kanskje det fort blir for mye for henne... Hun sluttet jo selv alle gangene, bortsett fra på en av arbeidstedene. Noen mennesker er sånn at de blir uvenn med folk på absolutt alle steder de oppholder seg. Her er et godt eksempel. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 30. august 2021 #1270 Del Skrevet 30. august 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 30. august 2021 #1271 Del Skrevet 30. august 2021 Nå har jeg hørt fra noen som jobber der at det har vært konflikt mellom henne og kollegaer. De reagerte på en del ting som gikk videre til leder. Hun sa jo selv at hun KUN kommer til å savne klientene/pasientene der. Ingen kollegaer nei 😉 Det er ikke mye Stine har fullført i sitt liv. Man kan ikke stole på noe av det hun sier. Det som var fantastisk forrige uke er totalt motsatt den neste. Mye visvas 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 30. august 2021 #1272 Del Skrevet 30. august 2021 Blåmuggost skrev (Akkurat nå): Nå har jeg hørt fra noen som jobber der at det har vært konflikt mellom henne og kollegaer. De reagerte på en del ting som gikk videre til leder. Hun sa jo selv at hun KUN kommer til å savne klientene/pasientene der. Ingen kollegaer nei 😉 Det er ikke mye Stine har fullført i sitt liv. Man kan ikke stole på noe av det hun sier. Det som var fantastisk forrige uke er totalt motsatt den neste. Mye visvas Som alltid, i alle år. 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 30. august 2021 #1273 Del Skrevet 30. august 2021 Blåmuggost skrev (1 minutt siden): Nå har jeg hørt fra noen som jobber der at det har vært konflikt mellom henne og kollegaer. De reagerte på en del ting som gikk videre til leder. Hun sa jo selv at hun KUN kommer til å savne klientene/pasientene der. Ingen kollegaer nei 😉 Det er ikke mye Stine har fullført i sitt liv. Man kan ikke stole på noe av det hun sier. Det som var fantastisk forrige uke er totalt motsatt den neste. Mye visvas Nå vet ikke jeg noe om hva som skjer med jobben, men det andre du sier kan man jo se. Ting endrer seg fra dag til dag - uke til uke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. august 2021 #1274 Del Skrevet 30. august 2021 Blåmuggost skrev (13 minutter siden): Nå har jeg hørt fra noen som jobber der at det har vært konflikt mellom henne og kollegaer. De reagerte på en del ting som gikk videre til leder. Hun sa jo selv at hun KUN kommer til å savne klientene/pasientene der. Ingen kollegaer nei 😉 Det er ikke mye Stine har fullført i sitt liv. Man kan ikke stole på noe av det hun sier. Det som var fantastisk forrige uke er totalt motsatt den neste. Mye visvas Fy søren som du sladrer 😅 Eier du ikke skam? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. august 2021 #1275 Del Skrevet 30. august 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Fryktelig små pupiller hun har i de siste videoene.. sånn skikkelig liksom.. å hun gjentar seg selv HEEELE TIDEN! Vi vet at hun har vært hos Anna, hun filma når hun gikk, vi vet hun har handla, hun filma det også, å vi vet at Anna spiste der, hun har fortalt det også.. å smerteklinikken har hun OGSÅ nevnt 100 ganger… Merkelig!! Og fryktelig som du studerer henne. Hun har fått en stalker. Du er hekta på å skrive dritt om henne. Avhengig er du. Ikke rart hun blokka deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 30. august 2021 #1276 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Blåmuggost skrev (42 minutter siden): Nå har jeg hørt fra noen som jobber der at det har vært konflikt mellom henne og kollegaer. De reagerte på en del ting som gikk videre til leder. Hun sa jo selv at hun KUN kommer til å savne klientene/pasientene der. Ingen kollegaer nei 😉 Det er ikke mye Stine har fullført i sitt liv. Man kan ikke stole på noe av det hun sier. Det som var fantastisk forrige uke er totalt motsatt den neste. Mye visvas Nettopp. Og i et slik yrke, er profesjonalitet så utrolig viktig(!!) - så det å si at man er GLAD i klientene sine, dét er dårlig butikk som «miljøarbeider» i helsevesenet. Så ja, tydelig at det har skjedd mer enn bare et par ting med egen helse og egen familie her, som gjør at hun må bråavslutte hele to dager i uken på jobb.. Endret 30. august 2021 av Gresshoppa Skriveleif + tilføyelse 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. august 2021 #1277 Del Skrevet 30. august 2021 Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Nettopp. Og i et slik yrke, er profesjonalitet så utrolig viktig(!!) - så det å si at man et GLAD i klientene sine, dét er dårlig butikk som «miljøarbeider» i helsevesenet. Du sitter og skriver at profesjonalitet er viktig i et slikt yrke, og du påstår at du jobber i helsevesenet. Da burde du av alle opptrå profesjonelt her inne. Hun er jo en pasient selv, og du skjønner henne ikke?? Du er ikke den eneste som jobber i helsevesenet, jeg håper jeg ikke jobber med deg. Tipper du dømmer pasientene dine, himler med øynene og baksnakker. Og nei, du er heller ikke den eneste som kjenner til henne ellers. Eller Alex, som du er så forelska i. Har en mistanke om hvem du er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 30. august 2021 #1278 Del Skrevet 30. august 2021 Jotun skrev (1 minutt siden): Du sitter og skriver at profesjonalitet er viktig i et slikt yrke, og du påstår at du jobber i helsevesenet. Da burde du av alle opptrå profesjonelt her inne. Hun er jo en pasient selv, og du skjønner henne ikke?? Du er ikke den eneste som jobber i helsevesenet, jeg håper jeg ikke jobber med deg. Tipper du dømmer pasientene dine, himler med øynene og baksnakker. Og nei, du er heller ikke den eneste som kjenner til henne ellers. Eller Alex, som du er så forelska i. Har en mistanke om hvem du er. Er flere av dere fra Brumunddal? Mistenker du at hun er forelsket i Alex? Hvem er du oppi dette? Venninne av Stine? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 30. august 2021 #1279 Del Skrevet 30. august 2021 Jotun skrev (1 minutt siden): Du sitter og skriver at profesjonalitet er viktig i et slikt yrke, og du påstår at du jobber i helsevesenet. Da burde du av alle opptrå profesjonelt her inne. Hun er jo en pasient selv, og du skjønner henne ikke?? Du er ikke den eneste som jobber i helsevesenet, jeg håper jeg ikke jobber med deg. Tipper du dømmer pasientene dine, himler med øynene og baksnakker. Og nei, du er heller ikke den eneste som kjenner til henne ellers. Eller Alex, som du er så forelska i. Har en mistanke om hvem du er. 🤡 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. august 2021 #1280 Del Skrevet 30. august 2021 Jajajane skrev (Akkurat nå): Er flere av dere fra Brumunddal? Mistenker du at hun er forelsket i Alex? Hvem er du oppi dette? Venninne av Stine? Det skal jet love deg at jeg ikke svarer på her inne. Det blir for latterlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå