Malleli89 Skrevet 28. august 2021 #1241 Del Skrevet 28. august 2021 Frøken_ida skrev (16 timer siden): Jannike sa noe som Stine ikke likte. 😂😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 28. august 2021 #1242 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Og så denne Pernille som sender bakst og brød i hytt og pine 😂😆🙄🤔 virker helt rart.. Hadde aldri hatt samvittighet til å spist. Lurer virkelig på om hun kjenner denne Pernille... Endret 28. august 2021 av Veranda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. august 2021 #1243 Del Skrevet 28. august 2021 Veranda skrev (1 time siden): Og så denne Pernille som sender bakst og brød i hytt og pine 😂😆🙄🤔 virker helt rart.. Hadde aldri hatt samvittighet til å spist. Lurer virkelig på om hun kjenner denne Pernille... I det minste kan hun slutte og dele det som kommer på døra til en hver tid. Send en ekstra stor takk privat til de som har behov for å sende hun gaver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 28. august 2021 #1244 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Noen blir sykdommen sin, andre velger å lære seg å leve med den.... Endret 28. august 2021 av Betty Brus 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 28. august 2021 #1245 Del Skrevet 28. august 2021 Anneisabell skrev (1 time siden): I det minste kan hun slutte og dele det som kommer på døra til en hver tid. Send en ekstra stor takk privat til de som har behov for å sende hun gaver. Er jo lurt å vise det frem... Jo mer hun viser, jo mer får hun. For enkelte er det nok utrolig stas at hun viser frem gaven de har sendt, og i tillegg nevnt navnet deres. Jeg ser nesten på dette som å utnytte sårbare mennesker, hun kan godt få det hun får, for all del. Men må alt vises? Ved å vise det setter hun kanskje press på mennesker som er sårbare, ved at du kun blir satt pris på ved å gi gaver til henne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 28. august 2021 #1246 Del Skrevet 28. august 2021 Jeg hadde følt meg fattig om så mange folk hadde sendt meg frokost, klær til meg selv, klær til barna mine, godteri, hudpleie og tannkremer på døra jevnlig… Det er bare flaut🤦🏼♀️ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 28. august 2021 #1247 Del Skrevet 28. august 2021 Gresshoppa skrev (26 minutter siden): Jeg hadde følt meg fattig om så mange folk hadde sendt meg frokost, klær til meg selv, klær til barna mine, godteri, hudpleie og tannkremer på døra jevnlig… Det er bare flaut🤦🏼♀️ Enig 🙈🙈 hva skjer med at 3 forskjellig har sendt frokost liksom??? Utrolig flaut... Men Stine tar jo imot alt som kommer uansett hva 🤣🤣 men begynner jo å bli litt drøyt når de sender klær, tannbørster til ungene 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. august 2021 #1248 Del Skrevet 28. august 2021 Arkin skrev (1 minutt siden): Enig 🙈🙈 hva skjer med at 3 forskjellig har sendt frokost liksom??? Utrolig flaut... Men Stine tar jo imot alt som kommer uansett hva 🤣🤣 men begynner jo å bli litt drøyt når de sender klær, tannbørster til ungene Det er ikke 3 forskjellige som har sendt frokost, det er bare delt opp i forskjellige pakker fordi det er bestilt ekstra rundstykker og skolebrød til en frokostpakke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 28. august 2021 #1249 Del Skrevet 28. august 2021 Tessa12 skrev (23 minutter siden): Det er ikke 3 forskjellige som har sendt frokost, det er bare delt opp i forskjellige pakker fordi det er bestilt ekstra rundstykker og skolebrød til en frokostpakke. Ok 🙈🙈🙈 ja da var det ikke så ille 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 28. august 2021 #1250 Del Skrevet 28. august 2021 Arkin skrev (46 minutter siden): Enig 🙈🙈 hva skjer med at 3 forskjellig har sendt frokost liksom??? Utrolig flaut... Men Stine tar jo imot alt som kommer uansett hva 🤣🤣 men begynner jo å bli litt drøyt når de sender klær, tannbørster til ungene Men vi vet ikke hva Stine selv deler i privat dialog med "snapperene" sine. Mulig det kan vere en grunn for at hun får alle disse gavene tilsendt 🙄🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 28. august 2021 #1251 Del Skrevet 28. august 2021 Flere som husker da hun handlet julegaver? Da hun filmet veska som var full av kontanter. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 28. august 2021 #1252 Del Skrevet 28. august 2021 Jajajane skrev (6 timer siden): Er jo lurt å vise det frem... Jo mer hun viser, jo mer får hun. For enkelte er det nok utrolig stas at hun viser frem gaven de har sendt, og i tillegg nevnt navnet deres. Jeg ser nesten på dette som å utnytte sårbare mennesker, hun kan godt få det hun får, for all del. Men må alt vises? Ved å vise det setter hun kanskje press på mennesker som er sårbare, ved at du kun blir satt pris på ved å gi gaver til henne. Herremin.. er det ikke bare flott at hun viser takknemlighet? Hadde hun ikke sagt noe og ikke gitt det oppmerksomhet så hadde hun blitt kritisert for å være utakknemlig! Finn på noe annet enn å kritisere absolutt alt hun gjør, det gjelder flere av dere! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 29. august 2021 #1253 Del Skrevet 29. august 2021 Gjenferdet skrev (9 timer siden): Herremin.. er det ikke bare flott at hun viser takknemlighet? Hadde hun ikke sagt noe og ikke gitt det oppmerksomhet så hadde hun blitt kritisert for å være utakknemlig! Finn på noe annet enn å kritisere absolutt alt hun gjør, det gjelder flere av dere! Nei, hadde jo ikke blitt kritisert. Hvem ville da vite at hun fikk gaver? Kun de som sender, og de ville jeg gått ut ifra at hun takket på mld eller lignende. Sikkert en hel haug av folk jeg følger som får massevis sendt til seg, men de har valgt å ikke vise det. Det synes jeg er fint. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 29. august 2021 #1254 Del Skrevet 29. august 2021 Jajajane skrev (5 timer siden): Nei, hadde jo ikke blitt kritisert. Hvem ville da vite at hun fikk gaver? Kun de som sender, og de ville jeg gått ut ifra at hun takket på mld eller lignende. Sikkert en hel haug av folk jeg følger som får massevis sendt til seg, men de har valgt å ikke vise det. Det synes jeg er fint. Såå enig 🤩 En ektefølt takk vil være å sende melding rett til den som har gitt gaven. I stedet for å skryte og trøkke det opp i ansiktet på alle følgerene; ÅÅÅÅÅÅ SE HVA JEG HAR FÅTT DA!!!!!! Facepalm, big time.... 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 29. august 2021 #1255 Del Skrevet 29. august 2021 Lillemor1982 skrev (29 minutter siden): Såå enig 🤩 En ektefølt takk vil være å sende melding rett til den som har gitt gaven. I stedet for å skryte og trøkke det opp i ansiktet på alle følgerene; ÅÅÅÅÅÅ SE HVA JEG HAR FÅTT DA!!!!!! Facepalm, big time.... 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Det er akkurat det jeg mener, men disse some folka skal jo dele alt og da blir det jo reaksjoner. Og i utgangspunktet vil de bare ha positiv tilbakemelding fra folk. Men slik fungere det jo ikke.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. august 2021 #1256 Del Skrevet 30. august 2021 Lillemor1982 skrev (20 timer siden): Såå enig 🤩 En ektefølt takk vil være å sende melding rett til den som har gitt gaven. I stedet for å skryte og trøkke det opp i ansiktet på alle følgerene; ÅÅÅÅÅÅ SE HVA JEG HAR FÅTT DA!!!!!! Facepalm, big time.... 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Anneisabell skrev (19 timer siden): Det er akkurat det jeg mener, men disse some folka skal jo dele alt og da blir det jo reaksjoner. Og i utgangspunktet vil de bare ha positiv tilbakemelding fra folk. Men slik fungere det jo ikke.. Tenk så stas for den følgeren, som har gitt disse tingene, å bli takket offentlig? Hvis jeg hadde gitt gave til en offentlig person hadde jeg blitt kjempestolt hvis det hadde blitt publisert offentlig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 30. august 2021 #1257 Del Skrevet 30. august 2021 Gjenferdet skrev (2 timer siden): Tenk så stas for den følgeren, som har gitt disse tingene, å bli takket offentlig? Hvis jeg hadde gitt gave til en offentlig person hadde jeg blitt kjempestolt hvis det hadde blitt publisert offentlig. Er ikke hele vitsen med å gi noe, eller hjelpe andre fordi man gjør det helhjertet ? Ikke for å få en offentlig takk foran andre ? Hvis man er opptatt av at andre skal se det gjør man det ikke helhjertet men for å få en anerkjennelse på en offentlig snap . Slik ser hvertfall jeg på det . når det er sagt er det ikke sikkert giverne i disse tilfellene har gjort det for å bli nevnt på story . Dette var svar til gjenferdet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. august 2021 #1258 Del Skrevet 30. august 2021 Hønemor74 skrev (Akkurat nå): Er ikke hele vitsen med å gi noe, eller hjelpe andre fordi man gjør det helhjertet ? Ikke for å få en offentlig takk foran andre ? Hvis man er opptatt av at andre skal se det gjør man det ikke helhjertet men for å få en anerkjennelse på en offentlig snap . Slik ser hvertfall jeg på det . når det er sagt er det ikke sikkert giverne i disse tilfellene har gjort det for å bli nevnt på story . Dette var svar til gjenferdet Selvfølgelig gir man helhjertet og uten forventning om å få noe tilbake. Jeg hadde heller ikke forventet å bli hyllet på sosiale medier om jeg gav henne noe, men jeg hadde blitt positivt overrasket om hun hadde takket offentlig. Hadde ikke du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 30. august 2021 #1259 Del Skrevet 30. august 2021 Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig gir man helhjertet og uten forventning om å få noe tilbake. Jeg hadde heller ikke forventet å bli hyllet på sosiale medier om jeg gav henne noe, men jeg hadde blitt positivt overrasket om hun hadde takket offentlig. Hadde ikke du? Nei det hadde jeg ikke . For det er ikke derfor jeg gir noe til andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. august 2021 #1260 Del Skrevet 30. august 2021 Hønemor74 skrev (Akkurat nå): Nei det hadde jeg ikke . For det er ikke derfor jeg gir noe til andre Som sagt, jeg gir ikke for å få takk, men det er hyggelig hvis det skjer. Du ser forskjellen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå