Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Minni75 skrev (1 time siden):

Hvilken jakke? 

Noen hadde lagt en gaveeske med en jakke i postkassa. Altså, ikke sendt den, men lagt den der. Anonym gave. 😘 "Tenk at noen er såååååå snill og omsorgsfull". 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sjekket ut hva det hun skal lage smykker av koster i innkjøp. 
Skal vi gjette hva hun tar pr smykke før jeg avslører det? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (18 minutter siden):

Synes det er flott at hun har forskjellige prosjekt hun kan tusle med. 

Tror det gjør henne godt. Og om hun også får solgt litt, er det en hobby som ikke vil koste henne så mye økonomisk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anemonen skrev (5 minutter siden):

Synes det er flott at hun har forskjellige prosjekt hun kan tusle med. 

Tror det gjør henne godt. Og om hun også får solgt litt, er det en hobby som ikke vil koste henne så mye økonomisk. 

Kun til egen økonomisk vinning. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (30 minutter siden):

Jeg tipper hvertfall 150 kr stk. For at hun skal lime ferdige fester på de bamsene og selge som "smykker". Her jeg bor selger den lokale klesbutikken bamseanheng fra et norsk smykkefirma for 99 kr 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (45 minutter siden):

199,-kr.

Men nå leser hun jo her, så da blir det jo ikke dét🤪

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresshoppa skrev (7 minutter siden):

199,-kr.

Men nå leser hun jo her, så da blir det jo ikke dét🤪

Jeg må følge godt med på forslagene her i dag, for det her blir jo spekulasjoner. 😁 

Jeg tipper 250 til alle "snille og gode følgere". 🥳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er heller ingen fan av Stines opplegg med Spleis, tigging, gaver, forbruk osv. Men nå synes jeg faktisk at det går litt for langt her. 

Er det ikke bedre å selge ting man lager og tjene penger på det - det er ganske vanlig - enn å starte Spleis? Hva hun bruker pengene hun tjener på får så være opp til henne. 

Å "ta" henne på det som er fakta synes jeg er helt innafor, hun bør stå i det hun starter, viser og forteller, men vi skal ikke anta at hun har sendt gaver til seg selv, da synes jeg vi selv ser ganske dumme ut. 
Det er nok dumskap i den snappen som vises helt tydelig, å finne på ting trenger vi ikke. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, EllaSays said:

Altså, jeg er heller ingen fan av Stines opplegg med Spleis, tigging, gaver, forbruk osv. Men nå synes jeg faktisk at det går litt for langt her. 

Er det ikke bedre å selge ting man lager og tjene penger på det - det er ganske vanlig - enn å starte Spleis? Hva hun bruker pengene hun tjener på får så være opp til henne. 

Å "ta" henne på det som er fakta synes jeg er helt innafor, hun bør stå i det hun starter, viser og forteller, men vi skal ikke anta at hun har sendt gaver til seg selv, da synes jeg vi selv ser ganske dumme ut. 
Det er nok dumskap i den snappen som vises helt tydelig, å finne på ting trenger vi ikke. 

Enig. Det er da vi ser for dumme ut. Selger hun de bjørnene til feks 200,-/300,- så er det hun som ser dum ut. Men vi skal ikke ta henne på alt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at så fort det er tårer, så husker hun å si at hun ønsker seg den og den blomsten, og at den fåes kjøpt på ikea osv.... 

...................... 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (1 time siden):

Rart at så fort det er tårer, så husker hun å si at hun ønsker seg den og den blomsten, og at den fåes kjøpt på ikea osv.... 

...................... 

Hvorfor gidder hun å sitte på snap når livet er så helvete? Ingen som må se slike dager for det holder vell innimellom å oppdatere litt. Jeg får seriøst nok av den klagingen og føler så på at den tiden og energien kunne hun spart å brukt på bla sønnen sin.  Ut i fra snap får jeg vondt i hjerte av å se på, kontra hva hun gir han og hva hun gir kattene.  Gud bedre

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du mottar blomster & gaver på døra og i postkassa de dagene du har en dårlig dag….som i tillegg er fra en anonym person. Da hadde jeg blitt bekymra….lukter stalking laaaang vei😰

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja…. Vi griner å sutrer litt på snap, å VIPS så har man blomster på døra…. D er bare heeeelt sykt!🤦‍♀️🙄🤯😶🌫️

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg reagerer også på at hun ikke ringer legen for å spørre om medisiner!! Hvis hun har papirer på ptsd, angst osv, så er det merkelig at hun ikke vil ringe legen å spørre om sovemedisin, å hvis hun har vallergan, så er det C preparater! Jeg har selv hatt en trasig barndom, med masse overgrep blant annet, å jeg får sovemedisiner, å har hatt det i mange, mange år nå pga søvnmangel i perioder.. Jeg trenger ikke å ta hver dag, å noen ganger tar jeg sjelden, det kommer an på hvor ille jeg har det med andre ting, ting som trigger… Men syns da det er merkelig at hun ikke kan spørre legen om hjelp, når hun har disse lidelsene pga traumer.. Å jeg håper ikke dette blir fjernet som spekulasjoner eller uthenging, dette er jo noe hun har sagt selv!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (15 minutter siden):

Se der ja…. Vi griner å sutrer litt på snap, å VIPS så har man blomster på døra…. D er bare heeeelt sykt!🤦‍♀️🙄🤯😶🌫️

Alle er anonyme….spesielt at det ble nevnt og spurt om på snap, ÅSSÅ plutselig var det ei hu kjente som sendte😩

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være at jeg tar feil, men synes hun virket litt mer happy, og tryggere på seg selv de dagene tråden hennes var stengt. 

Hun fikk kanskje en pause, og var kanskje litt mindre ‘self aware’. 

Selvfølgelig greit å diskutere, kritisere og ikke like alt. Men synes heller ikke hun skal ‘tas’ på absolutt alt hun gjør heller. 

Hva med å heller komme med kritikk på en konstruktiv måte?

Hun leser tydeligvis her inne, og blir tydeligvis også preget av det. 

Vi må jo gi henne sjansen til å bli bedre, og å gjøre bedre og?

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anemonen said:

Kan være at jeg tar feil, men synes hun virket litt mer happy, og tryggere på seg selv de dagene tråden hennes var stengt. 

Hun fikk kanskje en pause, og var kanskje litt mindre ‘self aware’. 

Selvfølgelig greit å diskutere, kritisere og ikke like alt. Men synes heller ikke hun skal ‘tas’ på absolutt alt hun gjør heller. 

Hva med å heller komme med kritikk på en konstruktiv måte?

Hun leser tydeligvis her inne, og blir tydeligvis også preget av det. 

Vi må jo gi henne sjansen til å bli bedre, og å gjøre bedre og?

Da bør hun jo for det første legge frem kvitteringer på de advokatregninger spleisen går til. Om hun leser her inne, så ser hun jo at det er dette som er det store spørsmålet. Les og lær, tenker jeg da!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (13 minutter siden):

Da bør hun jo for det første legge frem kvitteringer på de advokatregninger spleisen går til. Om hun leser her inne, så ser hun jo at det er dette som er det store spørsmålet. Les og lær, tenker jeg da!

Jeg vet av erfaring at slike saker tar tid. Og har hun først startet og skal stå i det, vil det uten tvil koste. 

Har hun noen gang nektet å vise frem kvittering/faktura? 

Ting tar jo tid! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...