Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Syrinia skrev (1 time siden):

Gubben hennes har vondt i ryggen og hun skulle heller ønske det var hun som hadde vondt🙄

Okei. Det er jo forståelig at hun tenker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu skal pika meg ha sympati å oppmerksomhet nå også, hu bruker ALT SOM ER for oppmerksomhet! At det er MUUULIG… djises, nå er hun også så snill da vettu, å så omsorgsfull å god… Seriøst! Det er bare helt utrolig😫🤦‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (2 minutter siden):

At jeg skal lese et vilt fremmede menneske sin blogg, det skjer ikke.

Men i mine øyne, bloggere som lever av bloggen sin (nå vet jeg ikke om hun her gjør det), for dem er bloggen selve jobben. Da bør ingen heller være overrasket over at ting kan være litt redigert der.

Men å beskylde noen for å sende blomster til seg selv, hvorfor skulle noen gjøre noe så tåpelig? Det blir for dumt å rette slike beskyldninger.

Nei for hadde du "kjent"dama,så hadde du kanskje tenkt tanken selv at hun sender gaver til seg selv. Her snakker vi oppmerksomhet uansett hvordan 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (10 timer siden):

Okei. Det er jo forståelig at hun tenker det. 

Joda,men er en nødt å nevne det ørten ganger da...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (8 timer siden):

For det første, du bør vite hvem vi snakker om før du uttaler deg. Vi er MANGE som reagerer på denne dama og det hun foretar seg. Det handler om tigging av penger og ett forbruk som er skyhøyt i forhold til at hun tigger fra følgere. Vi beskylder ikke noe, vi ser og vet. Så vennligst sett deg inn i saken før du beskylder oss for noe.

sååå enig! Om du kommenterer på innlegg om folk du ikke en gang vet hvem ER, å kaller folk misunnelige, bør du virkelig ta deg sammen selv.. Å du er ikke mye bedre selv, med den kommentaren din, du er frekk, å når du i tillegg forteller at du ikke aner hva du snakker om, må jeg bare si at det er ufattelig latterlig at du kommenterer det du gjør.. For real, du bør finne deg en hobby, når det du driver med er å sitte å slenge med leppa på KG om ting du ikke har PEILING på😄😆 Ha en fin uke😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Det er ikke like mye fjas å dans som det var tidligere!😅 Så hun leser her inne, det er det ingen tvil om.. For hun må jo passe på nå idag feks, siden hun ble hjemme fra jobb pga en grusom natt!! Men for all del, nå kan det jo da faktisk henne at hun faktisk HAR HATT en kjip natt med mye vondt.. Det er i alle fall mere troverdig når man ikke hopper å danser samme dagen😊

Å tips å triks, det vil hun ALDRI HA, om noe! Virker ikke som noe annet enn sympati å ros er velkommen i innboksen hennes🙂☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leila87 skrev (På 21.8.2021 den 19.28):

Katten må lukte på sexleketøyet. 🤣

Hva, haha? 😅 Hva har jeg ikke fått med meg her? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb, i hovedsak fordi mannen har SÅ SJUK vond rygg (det betviler jeg ikke), men så må han levere i barnehagen? Må hente i barnehagen? Og «the gang» er hjemme mens hun er ute og shopper litt igjen…? 

Djises😂

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (2 timer siden):

Hva, haha? 😅 Hva har jeg ikke fått med meg her? 😆

Jeg lurer også 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (2 timer siden):

Hmm.. Det er ikke like mye fjas å dans som det var tidligere!😅 Så hun leser her inne, det er det ingen tvil om.. For hun må jo passe på nå idag feks, siden hun ble hjemme fra jobb pga en grusom natt!! Men for all del, nå kan det jo da faktisk henne at hun faktisk HAR HATT en kjip natt med mye vondt.. Det er i alle fall mere troverdig når man ikke hopper å danser samme dagen😊

Å tips å triks, det vil hun ALDRI HA, om noe! Virker ikke som noe annet enn sympati å ros er velkommen i innboksen hennes🙂☺️

😂😂😂 danseopptreden på kjøkkenet nå 💃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (På 21.8.2021 den 20.27):

Ikke sant🙈😂🙈🙈🙈🙈 at d gåååår an😂🤣

Haha, hva snakker dere om her, sexleketøy? 🙈 Hva er det for noe jeg har gått glipp av? 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G.BestemorDuck skrev (7 timer siden):

Den planten som "står på ønskelisten" hennes, får hun vel snart levert på døren som en gave, vil jeg tro...

"Gave" fra en følger, akkurat som jakka uten avsender. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (13 timer siden):

😂🙈 så det nå…😆😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresshoppa skrev (14 timer siden):

Hjemme fra jobb, i hovedsak fordi mannen har SÅ SJUK vond rygg (det betviler jeg ikke), men så må han levere i barnehagen? Må hente i barnehagen? Og «the gang» er hjemme mens hun er ute og shopper litt igjen…? 

Djises😂

Helt utrolig 🤣🤣 men at den mannen godtar alt dette??? Han fortjener jo all skryt og en pris for værdens mest tålmodige mann eller?? Dumsnill kan man kanskje også kalle det 🙈🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (På 22.8.2021 den 23.47):

At jeg skal lese et vilt fremmede menneske sin blogg, det skjer ikke.

Men i mine øyne, bloggere som lever av bloggen sin (nå vet jeg ikke om hun her gjør det), for dem er bloggen selve jobben. Da bør ingen heller være overrasket over at ting kan være litt redigert der.

Men å beskylde noen for å sende blomster til seg selv, hvorfor skulle noen gjøre noe så tåpelig? Det blir for dumt å rette slike beskyldninger.

Så hvorfor iall verden er du her inne da, når du ikke en gang vet hvem det er snakk om... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 time siden):

"Gave" fra en følger, akkurat som jakka uten avsender. 

Hvilken jakke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
O.G.BestemorDuck skrev (3 minutter siden):

Ja, definitivt. Jeg pleide å like henne. Virkelig. Nå har jeg fått fullstendig  avsmak, og føler det er så mye tigging og skuespill.

Enig med deg.. Likte henne så utrolig godt og var morsomt å følge henne med strikke oppskrifter og hverdagsprat.. Men nå har det jo tatt helt av.. Får helt avsmak av dette tiggeopplegget og kjøpehysteriet.. Og det værste synes jeg er den Spleisen hennes, vi skal betale hennes regninger mens hun håper å få en stor erstatning 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (14 timer siden):

Jeg lurer også 😄

Hun ble utfordret av ei på Joviale til å vise frem nattbords skuffen sin.. Å der hadde hun en uåpna vibrator som hun tok ut av esken, som hun da dytta i tryne på katten, så katten fikk LUKTE.. katten lå stille å slappa av, mens hu dytta den dingsen i nesa på’n😆😄😂🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten hun snakker til, og behandler Alex... huff! 

Selv når hun liksom skal være ‘omsorgsfull’. 

‘Ta noen knebøy’ La gutten være i fred! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (15 timer siden):

For ikke å snakke om at hun sa hun var dausliten når hun satt i bilen rett før 🙄🙈

Tror begrepet dausliten må være litt utvannet der i gården.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...