Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Anneisabell skrev (33 minutter siden):

Synes forresten de som vil strikke teppe om å levere det selv,hvorfor skal hun få æren av å overrekke de? Skal jo vise seg frem og være best over alt...at folk ikke ser dem falske væremåten hennes hele tiden 

Da får hun ikke oppmerksomheten for det. 😘

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken_ida skrev (6 minutter siden):

Da får hun ikke oppmerksomheten for det. 😘

Nei,men den burde hun ikke fått heller..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (1 time siden):

Måtte le litt når hun snakket om det «fantastiske prosjektet hun fikk høre om idag…»… Er vel snart 10 år siden jeg strikket første teppet til amandaprosjektet😅 skal ha sovet mye i timen for å ikke hørt om amandaprosjektet 

Har levert tepper til dette prosjektet i mange år. Flott hun engasjerer seg i viktige prosjekter. Her kjenner jeg desverre på, at jeg ikke ønsker at hun får æren av min strikk.  Har gitt fra hjertet til saken hennes. Her engasjerer mange seg for henne. Og er pr.dato usikker på hvor smart det engasjementet og investering er.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sender "dek" alle teppa til meg , så skal jeg overrekke det til nyfødtintensiven på Lillehammer 😂😂😂 Og jeg er hjertelig velkommen opp å levere 🙄 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (13 minutter siden):

Så sender "dek" alle teppa til meg , så skal jeg overrekke det til nyfødtintensiven på Lillehammer 😂😂😂 Og jeg er hjertelig velkommen opp å levere 🙄 

Folk burde jo bare sende teppene sine direkte til Lillehammer. 🙄

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (15 minutter siden):

Folk burde jo bare sende teppene sine direkte til Lillehammer. 🙄

Eller et annet sykehus i nærheten av der folk bor. Regner med flere sykehus trenger tepper

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veranda skrev (5 timer siden):

🙈🙈🙈😂😂😂 «jeg kjenner ei som jobber der» … Jeg tror de fleste hadde fått kommet opp å lever om de ønsket det! Men sikkert ikke nå pga covid.. Hjelpes meg, hun lever av å er avhengig av å bli rost, å få høre hvor snill hun er, å hvor flott det er at hun engasjerer seg! Det virker som det er derfor hun gjør det også… for oppmerksomhet å ros, det kommer ikke fra hjertet! Hvorfor er det så viktig at HUN skal levere??? Er ikke det viktigste at de som trenger tepper får det, uavhengig av hvem som leverer?? 

helt vilt hvor mye oppmerksomhet den dama trenger ass!🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (15 timer siden):

Det er jo ikke det det handler om. Det handler om at hun er (ifølge henne selv) så syk, ufør, angst, ptsd, endiomtrose, fybriomyralgi osv osv, og så er hun så pigg, står og sminker seg og danser, laver mat og danser og tjo og hei, hei og hopp. Det henger ikke på greip.

👏👏👏👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Stine vil engasjere følgerene sine  og de som vil skal sende strikke teppe tio henne, som hun skal levere på sykehuset på Lillehammer. Noen her mener hennes trang til oppmerksomhet overgår alt. Jeg synes alle som ønsker å strikke gjerne gjør det,men send de selv eller leverer på eget sykehus. I stedet for at S skal ta all æren, er jo det hun håper på. 

Ehhhh JAAA!! Hu der er jaggu ikke riktig klok

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo få med seg det som skjer her inne for det ble nå banka på hos gutta i går istedenfor og bare gå inn.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (På 14.8.2021 den 16.21):

Jeg begynner å nærme meg 40 jeg og, og har aldri tenkt over at jeg må lage toast, eller annen mat, på en gravalvorlig måte. Men skal notere meg at dansing, tull og tøys ikke er akseptabelt lengre med tanke på min alder! 🥴🤣

Oh lord…. snakk om å vri på det som blir ment!! Ingenting galt med å danse showe, er ikke der det ligger, kjære deg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (2 timer siden):

Hun må jo få med seg det som skjer her inne for det ble nå banka på hos gutta i går istedenfor og bare gå inn.. 

nettopp!! Hun leser hver dag, 100% sikkert, sikkert fordi noen driver å ber henne om og lese, selv om hun har sagt at hun ikke vil🤪 Så de som sender henne skjermbilder osv respekterer henne ikke noe mere enn vi… 😉 kan jo bla tilbake å se brukernavn på blant annet ei som mente det var en selvfølge å fortelle Stine det som blir skrevet.. Å da har S selv sagt mange ganger at hun ikke vil!😉☺️😂 så jadda… Mye rart, det er sikkert🤓😄

Endret av Malleli89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blågrønn skrev (1 time siden):

Ikke rart når følgere fikk info åssen det var her inne. Jeg har vært inne på dette forumet på grunn av livegrupper på face. Da jeg å så og hørte om at dem enda snakker dritt her inne om andre. Og jeg kjenner flere som har blitt utsatt for hets og dritt slengeing. Vi er i 2021 og voksne folk. Blir bare helt fant og flau over oppførselen til hver enkelt her inne. Blander seg inn i andres liv. 

Haha… 🤓 Hvorfor kommenterer du her, hvis du mener vi skal slutte?? da hjelper du jo bare tråden på å få klikk, å for oss andre som ser skuespillet hennes, så er jo det kjempe! Vi vil jo at flest mulig skal se igjennom luftslottet hennes😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (14 timer siden):

🙈🙈🙈😂😂😂 «jeg kjenner ei som jobber der» … Jeg tror de fleste hadde fått kommet opp å lever om de ønsket det! Men sikkert ikke nå pga covid.. Hjelpes meg, hun lever av å er avhengig av å bli rost, å få høre hvor snill hun er, å hvor flott det er at hun engasjerer seg! Det virker som det er derfor hun gjør det også… for oppmerksomhet å ros, det kommer ikke fra hjertet! Hvorfor er det så viktig at HUN skal levere??? Er ikke det viktigste at de som trenger tepper får det, uavhengig av hvem som leverer?? 

helt vilt hvor mye oppmerksomhet den dama trenger ass!🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Hvis folk likevel skal sende teppe i posten, hvorfor sende til HENNE og ikke direkte til Lillehammer? Noe så dumt. Bare for at hun skal få cred. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anemonen skrev (Akkurat nå):

Synes hun virker usikker, ikke direkte slu. 

Du er ikke alene om å synes det… 

God til å spille skuespill, har lært seg hvordan man sanker mest mulig sympati og ikke minst skryt å ros! Hun har heldigvis slutta å si at hun «hjelper andre som har hatt det vanskelig i barndommen å som sliter pga at hun kjemper sin sak!» 

Hu har aldri snakka om barnevernet eller andre, hun snakker kunn om seg selv.. å at hennes 37 år gamle sak, å at hun saksøker kommuen, hjelper ingen! Da må man snakke høyt om hvordan BV opptrer, fremme stygge saker, blant annet «Lobben-saken», å vise at man bryr seg litt om andre, å ikke bare seg selv å PENGER.. For det er kunn der det ligger! Hun har fått for seg at hun får 2-3 mill i erstatning, å det er kunn det som driver henne.. Jeg vedder alt jeg eier å har på, at om hun ikke hadde trodd hun fikk de pengene, hadde hun heller ikke gått til sak… Når man har levd med det her i 37 år, skjønner jeg ikke at penger kan lege sår.. i tillegg lirer hun utav seg at å gå til psykolog, det er for tapere.. HALLO?? Ja JØSS, du hjelper sykt mange med den holdningen der! Nei, hu der er ei dame som har funnet ut at hun kan bruke saken å livet sitt for alt det er værdt (usikker på hvordan det skrives) for p sanke sympati å «uff, stakkar deg»… 

Hu gjør ALT for oppmerksomhet! Det er det hun lever av.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (7 minutter siden):

Hvis folk likevel skal sende teppe i posten, hvorfor sende til HENNE og ikke direkte til Lillehammer? Noe så dumt. Bare for at hun skal få cred. 

For hun har bedd om å sende de til henne, så HUN kan overrekke teppene, for at HUN skal få cred å ros.. så ja; som du sier! Noe så dumt… Igjen, hu gjør alt for oppmerksomhet, ros å skryt, eller generelt oppmerksomhet…🤦‍♀️

Endret av Malleli89
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (3 timer siden):

😂🤦‍♀️ synd for deg at du ikke ser det her, å blir lurt… Det er ikke «vi» andre hun lurer, vi har bare begynt å gjennomskue, å andre vet av henne utenom snapen, å de vet nokk hva de snakker om😉 Men jeg skjønner deg, for jeg så det samme som deg jeg også, i lang tid. . . men meg lurer hun ikke en gang til, samma hvor god en skuespiller å lurendreier hu er😊

ting går ikke opp i opp, det er det som er! Hadde hun latt være å gjøre masse av det dumme hun gjør, å ikke lagt ut ALT som er på snapen, hadde nokk flere kunn sett det du ser, men når man er så oppmerksomhetssyk at man må legge ut alt å alle offentlig, da blir man etterhvert gjennomskuet, sånn er livet. . Sånn er det med alle, ikke bare Stine!

syns ikke du det er rart at hun ikke dokumenterer hvor pengen fra spleisen er, blant annet?? Noe alle andre gjør, men ikke hu!? Syns du ikke det er litt merkelig? Sikkert ikke, siden du forsvarer i hue å rævva😅

Det svarte du ikke på L.F??😊😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (På 11.8.2021 den 21.15):

Jeg går fast på smertestillende å fornyer reseptene over nett når jeg begynner å blir tom. Er ikke fastlegen min til steder,så er det en annen lege der som sender reseptene til apoteket. Aldri noe problem. Hatt det sånn i mange år🙂

Samme her, å får ofte to resepter av gangen. Går jo ikke an å gi reit. Da har jeg for en mnd. Faste doser, ikke «ved behov». Legevakta er ikke der for de tingene, om det ikke er nyoppståtte smerter. Men her er det jo så vidt jeg husker kjent langvarig smerteproblematikk….?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...