Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Vanilje70 skrev (1 time siden):

Stine er vel sikkert selv gjemt bak en av profilene her inne vil jeg tro

Tror jeg også☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leila87
Malleli89 skrev (10 timer siden):

Nå er hun gjest på en annen snap, å jeg blir faktisk flau… Jeg klarer ikke å se på!🙈

Heldigvis er den intense stirringen i luften med på gjestesnappen 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Leila87 said:

Heldigvis er den intense stirringen i luften med på gjestesnappen 🤩 

Ja både tidligere idag og midt på dagen. Merkelig. Lurer nesten på hva det er…🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (2 minutter siden):

Ja både tidligere idag og midt på dagen. Merkelig. Lurer nesten på hva det er…🙄

Hun tror vell det skal være spennende for seerne, at noe helt magisk/fryktelig skjer utenfor vinduet. Det er bare latterlig

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 minutt siden):

Hun tror vell det skal være spennende for seerne, at noe helt magisk/fryktelig skjer utenfor vinduet. Det er bare latterlig

Jepp, LATTERLIG!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som ser det samme, å godt er det… Så får de som ikke gjennomskuer bare fortsette å bli lurt! Å ikke legge fram bevis på hva spleis-pengene har gått til er noe ALLE gjør, jeg har i hvertfall ikke kommet over noen som ikke har gjort det, å for meg er det en selvfølge!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malleli89 skrev (11 timer siden):

Ser det er flere som ser det samme, å godt er det… Så får de som ikke gjennomskuer bare fortsette å bli lurt! Å ikke legge fram bevis på hva spleis-pengene har gått til er noe ALLE gjør, jeg har i hvertfall ikke kommet over noen som ikke har gjort det, å for meg er det en selvfølge!

JA!! Dette!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre igjen.. Dere som sier ho leier bolig er dere helt sikre på det? Kan ikke fatte at man leier med samtidig gjør så mye i en leid bolig. Ho skryter jo av Alex av alt han holder på med. De burde jo få rimelig avslag på husleien.. Snakk om å kaste penger ut av vindu da.. De burde jo spare til ek og det burde ikke være noe problem så lenge hu roer ned den shopping si. Han er jo tømrer og hun er uføretrygda så burde jo gå greit å få lån.. Hmm, eller er planen hennes å kjøpe hus når hun "får" erstatningspengene..  Eller lever over evne fordi hun vet at en stor sum penger kommer på konto?? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (5 minutter siden):

Må bare spørre igjen.. Dere som sier ho leier bolig er dere helt sikre på det? Kan ikke fatte at man leier med samtidig gjør så mye i en leid bolig. Ho skryter jo av Alex av alt han holder på med. De burde jo få rimelig avslag på husleien.. Snakk om å kaste penger ut av vindu da.. De burde jo spare til ek og det burde ikke være noe problem så lenge hu roer ned den shopping si. Han er jo tømrer og hun er uføretrygda så burde jo gå greit å få lån.. Hmm, eller er planen hennes å kjøpe hus når hun "får" erstatningspengene..  Eller lever over evne fordi hun vet at en stor sum penger kommer på konto?? 

Jo da hun har sagt mange ganger at de leier. Men med så mye oppussing  under de enten bo gratis,  ellers er utleier full av penger, og super heldig som har en som gjør alt,men slipper kunn unna med betaling av materialer. Sant som du sier,om hun hadde roet ned, hadde de fått en god slant egenkapital på kort tid. Og nå som begge har sikker inntekt bør de også sikkert snart få lån i banken

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (7 minutter siden):

Jo da hun har sagt mange ganger at de leier. Men med så mye oppussing  under de enten bo gratis,  ellers er utleier full av penger, og super heldig som har en som gjør alt,men slipper kunn unna med betaling av materialer. Sant som du sier,om hun hadde roet ned, hadde de fått en god slant egenkapital på kort tid. Og nå som begge har sikker inntekt bør de også sikkert snart få lån i banken

Hun har selv sagt, at de venter på erstatning så de får kjøpt noe som er stort nok til alle. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (10 minutter siden):

Hun har selv sagt, at de venter på erstatning så de får kjøpt noe som er stort nok til alle. 

Akkuratt, så da skjønner jeg at det er så viktig med spleisen. Hun tenker at alle andre skal finansiere drømmen og fremtiden hennes.. Fy fader, aldri om jeg legger igjen noen kroner på den Spleisen 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (1 time siden):

Ei på snart 40 som oppfører seg som en tenåring på fest når hun lager toast. 🤷‍♀️ 

Jeg er snart 50, kan også finne på å danse og surre litt da jeg driver på kjøkkenet, forskjellen er at det ikke blir lagt ut til allmen skue. Men det er ikke sånn at om man nærmer seg 40, 50 eller 60 for den del, så er livet over og alt skal være dødsseriøst.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pirimittmitt
Tessa12 skrev (5 minutter siden):

Jeg er snart 50, kan også finne på å danse og surre litt da jeg driver på kjøkkenet, forskjellen er at det ikke blir lagt ut til allmen skue. Men det er ikke sånn at om man nærmer seg 40, 50 eller 60 for den del, så er livet over og alt skal være dødsseriøst.

Det virker veldig tilgjort. Hun virker som hun hungrer etter oppmerksomhet. Se meg, hør meg, lik meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (29 minutter siden):

Akkuratt, så da skjønner jeg at det er så viktig med spleisen. Hun tenker at alle andre skal finansiere drømmen og fremtiden hennes.. Fy fader, aldri om jeg legger igjen noen kroner på den Spleisen 

Det har plutselig blitt rolig med alle de gavene hun fikk på døra hver dag, å godt er det! Men hun har ikke tigget etter noe heller da..😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (58 minutter siden):

De leier. Hadde det ikke vært for Alex, så hadde dem nok ikke hatt råd til å leie der heller. Han har ALDRI fri etter han er ferdig på jobb. Aldri. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pirimittmitt skrev (16 minutter siden):

Det virker veldig tilgjort. Hun virker som hun hungrer etter oppmerksomhet. Se meg, hør meg, lik meg.

Det kan nok være, eller at hun bare ville lage litt ut av den matlagingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (22 minutter siden):

Var nok derfor hun sa hun kanskje ville legge ut oppskrift på ostekaka si i sin private snap . At hun ville oppnå at flere fra det hun gjestet skulle legge henne til . For den var så god så den burde alle ha oppskrift på 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (25 minutter siden):

Var nok derfor hun sa hun kanskje ville legge ut oppskrift på ostekaka si i sin private snap . At hun ville oppnå at flere fra det hun gjestet skulle legge henne til . For den var så god så den burde alle ha oppskrift på 

Tenkte akkurat det samme, hun troooodde hun skulle legge den ut😂🙈 Blir spennende å se om den er ulik andre ostekaker😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Tessa12 skrev (52 minutter siden):

Det kan nok være, eller at hun bare ville lage litt ut av den matlagingen.

Hun står jo alltid sånn når hun smører noe på brødskiva. Så ikke kun denne ene gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...