Arkin Skrevet 7. august 2021 #921 Del Skrevet 7. august 2021 Pirimittmitt skrev (1 time siden): Behandlingen for fillers må regelmessig oppgraderes og koster flere tusen kroner per gang. Det er veldig opp og ned.. Jeg har tatt 3 restylane behandlinger i leppa og nå er det 4 år siden sist, forsatt har jeg større lepper enn før. Behandlingen koster ca 2000 kr for 1 ml.. Synes bare det er så dumt å kuppe tråden med spekulasjoner når det er så mye annet å diskutere som er fakta.. La nå denne tråden være så saklig som mulig istedenfor å dra opp så mye urelevant. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 7. august 2021 #922 Del Skrevet 7. august 2021 Arkin skrev (2 timer siden): Det er veldig opp og ned.. Jeg har tatt 3 restylane behandlinger i leppa og nå er det 4 år siden sist, forsatt har jeg større lepper enn før. Behandlingen koster ca 2000 kr for 1 ml.. Synes bare det er så dumt å kuppe tråden med spekulasjoner når det er så mye annet å diskutere som er fakta.. La nå denne tråden være så saklig som mulig istedenfor å dra opp så mye urelevant. Ja ha. Ifølge bekjente og klinikker så koster det 3000-5000 kr pr gang og må regelmessig behandles hver 4-6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 7. august 2021 #923 Del Skrevet 7. august 2021 Agurk skrev (På 6.8.2021 den 18.11): Folk som jobber i helsevesenet er trent til å se om mennesker har smerter, finnes en stor pasientgruppe som ikke klarer å uttrykke smerter verbalt. Man vil da kunne observere pasientens smerter ved ansiktsuttrykk, mimikk og adferd for å nevne noe. Så jo, man kan absolutt se om noen har sterke smerter. Ja det tenkte jeg og, at folk som jobber i helsevesenet bør se igjennom "fasader" folk setter opp og! Så ble litt paff da de påsto at jeg ikke kunne ha rier når jeg "måtte se" på den målemaskina for å se om jeg hadde rier. (Jeg MÅTTE jo ikke se, men ville se, og gidder ikke stå å sutre foran folk om smerter. Har problemer med å vise fremmede følelser generellt. ) Var fullt igang med fødsel og ungen ploppa ut under en time etter. 🤣 Jeg tror nok som du sier at de fleste i helsevesenet er trent til dette, men finnes jo alltid unntak. 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 7. august 2021 #924 Del Skrevet 7. august 2021 Frøken_ida skrev (På 6.8.2021 den 20.17): Sterke smertestillende og alkohol? Som hun liksom har så angst for? Hvis man tar smertestillende om morgenen er de jo ute av kroppen til kvelden uansett? Nå aner ikke jeg hva slags sterke smertestillende det er snakk om i hennes tilfelle da, liten erfaring med sånt generelt. Men jeg har en gang tatt pinex forte mot smerter etter en operasjon (det er vel sterkt vil jeg tro? ) og på kvelden fikk jeg besøk og tok et par glass vin. Det var null problem for min del. Men tror ikke det er anbefalt. 🤣 Uansett, bra at hun koser seg og slapper av litt tenker jeg da. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 8. august 2021 #925 Del Skrevet 8. august 2021 L.F skrev (6 timer siden): Hvis man tar smertestillende om morgenen er de jo ute av kroppen til kvelden uansett? Nå aner ikke jeg hva slags sterke smertestillende det er snakk om i hennes tilfelle da, liten erfaring med sånt generelt. Men jeg har en gang tatt pinex forte mot smerter etter en operasjon (det er vel sterkt vil jeg tro? ) og på kvelden fikk jeg besøk og tok et par glass vin. Det var null problem for min del. Men tror ikke det er anbefalt. 🤣 Uansett, bra at hun koser seg og slapper av litt tenker jeg da. 😊 Mye annet som er mye sterkere enn dette man kan få på resept som f. Eks morfin a og b prebarat. Og da er det ikke særlig lurt å blande dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 8. august 2021 #926 Del Skrevet 8. august 2021 Pirimittmitt skrev (7 timer siden): Ja ha. Ifølge bekjente og klinikker så koster det 3000-5000 kr pr gang og må regelmessig behandles hver 4-6 mnd. Det er stor variasjon på priser.. Bor du i Oslo er det mye dyrere enn på bygda 🙂 kommer også ann på hvor mye du legger inn. Jeg har iallefall ikke tatt på flere år og har forsatt store lepper men ikke så fyldige.. De sier jo at det må etterfylles ca 2-3 ganger hver 4-6 mnd og så ca 1-2 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 8. august 2021 #927 Del Skrevet 8. august 2021 L.F skrev (8 timer siden): Hvis man tar smertestillende om morgenen er de jo ute av kroppen til kvelden uansett? Nå aner ikke jeg hva slags sterke smertestillende det er snakk om i hennes tilfelle da, liten erfaring med sånt generelt. Men jeg har en gang tatt pinex forte mot smerter etter en operasjon (det er vel sterkt vil jeg tro? ) og på kvelden fikk jeg besøk og tok et par glass vin. Det var null problem for min del. Men tror ikke det er anbefalt. 🤣 Uansett, bra at hun koser seg og slapper av litt tenker jeg da. 😊 Hun har jo snakket om smerteplaster, så hun går nok på sterkere tbl enn Pinex Forte. Tenker vi er mer på opioder som Oksykodon. Uansett heftig bra gjort å fungere så sykt bra (så lenge) uten smertestillende🤪 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 8. august 2021 #928 Del Skrevet 8. august 2021 Pirimittmitt skrev (14 timer siden): Hæ?! Jeg tror ikke hun bruker penger på advokat, jeg tror det går til alt mulig annet tøys. Skulle ikke til deg♥️ Sorry..😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 8. august 2021 #929 Del Skrevet 8. august 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser, brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 9. august 2021 #930 Del Skrevet 9. august 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 9. august 2021 #931 Del Skrevet 9. august 2021 Ny jakke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 10. august 2021 #932 Del Skrevet 10. august 2021 Arkin skrev (På 7.8.2021 den 19.05): Forsatt like sjokkert over de gavene ho får.. Ikke akkuratt billig å strikke den genseren der😱 er folk virkelig så gavmilde og snille 😍😍 synd hun utnytter dette til det fulle.. Direkte flaut å se på.. noen er bare kynisk vet du.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 10. august 2021 #933 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) Pirimittmitt skrev (På 7.8.2021 den 19.54): Det handler om at hun utnytter og manipulerer folk til å sende henne penger og gaver fordi hun ikke har råd til advokatutgifter, mens forbruket er skyhøyt. Er jo ikke rart hun ikke har råd til advokatregningene selv, sier seg vel selv med det forbruket Hu dama der har, og hvem hjelper henne slik at hun kan opprettholde shoppinga i stedet for å bet advokatregn selv mon tro? 🤔 Hun ler nok bak ryggen til naive følgere.. Og noen mener også at andre skal varte dem opp og betale alt for dem hele livet. Endret 10. august 2021 av Vanilje70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usminka Skrevet 10. august 2021 #934 Del Skrevet 10. august 2021 Frøken_ida skrev (10 timer siden): Ny jakke... jeg å la merke til det. Den dama der må ha mye klær. Ikke ofte jeg har sett hu i de samme klæra. 😅🙈 Og gjør det veldig tydelig synes jeg, med å bytte 2-3 ganger om dagen. 😅 Bare vent til trygda kommer, da blir det tur på new yorker 😉 Slår aldri feil. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 10. august 2021 #935 Del Skrevet 10. august 2021 Har aldri sett Stine levere sønnen sin i bhg, gjør hun aldri det? DET forundrer meg i såfall. Den kontakten med bhg er verdifull for både foreldre, barn og personale. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isadora2 Skrevet 10. august 2021 #936 Del Skrevet 10. august 2021 (endret) Linye skrev (1 time siden): Har aldri sett Stine levere sønnen sin i bhg, gjør hun aldri det? DET forundrer meg i såfall. Den kontakten med bhg er verdifull for både foreldre, barn og personale. Tror hun måtte levere han en gang og to når bhg hadde begrenset åpningstid. Og i går sa hun at det er pappaen som også pleier å ta lesestunden på kvelden. Er vel han (pappaen) som tar helger også. Synes hun engasjerer seg særdeles lite i barna. Ja, jeg vet at vi ikke ser alt på snap. Og det skal vi ikke heller. Men det får en jo til å undre.. Nei, hun får ikke noe årets mor stjerne av meg... Endret 10. august 2021 av Isadora2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 10. august 2021 #937 Del Skrevet 10. august 2021 Isadora2 skrev (42 minutter siden): Tror hun måtte levere han en gang og to når bhg hadde begrenset åpningstid. Og i går sa hun at det er pappaen som også pleier å ta lesestunden på kvelden. Er vel han (pappaen) som tar helger også. Synes hun engasjerer seg særdeles lite i barna. Ja, jeg vet at vi ikke ser alt på snap. Og det skal vi ikke heller. Men det får en jo til å undre.. Nei, hun får ikke noe årets mor stjerne av meg... 👍👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 10. august 2021 #938 Del Skrevet 10. august 2021 Frøken_ida skrev (16 timer siden): Ny jakke... Den gamle jakken fra only du tenker på? 🤦♀️ som hun spesifikt påpekte var kjøpt for noen år siden? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 10. august 2021 #939 Del Skrevet 10. august 2021 Bruker hun alle dagene på og være på tlf og snap ? Jeg har ikke fulgt henne lenge, og ja vi ser ikke alt på some...Men så mye av døgnet hun bruker på tlf kan det ikke være rom for mye familietid. Selv på tur i helgen var hun konstant på tlf, var viktigere det enn og bruke tid med barna. Sjokkert.Com 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 10. august 2021 #940 Del Skrevet 10. august 2021 Vanilje70 skrev (8 timer siden): Er jo ikke rart hun ikke har råd til advokatregningene selv, sier seg vel selv med det forbruket Hu dama der har, og hvem hjelper henne slik at hun kan opprettholde shoppinga i stedet for å bet advokatregn selv mon tro? 🤔 Hun ler nok bak ryggen til naive følgere.. Og noen mener også at andre skal varte dem opp og betale alt for dem hele livet. 👏👏👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå