Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Pirimittmitt

Jeg synes det er forundrende at hun sier at hun ikke snappa så mye i går fordi hun ikke vil eksponere andre og at det er “godt å legge vekk telefonen” når hun er på fest. Hva med å legge vekk telefonen når barna er hjemme og når familien har ferie? Jeg har vanskelig med å forstå prioriteringerne hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gresshoppa skrev (10 timer siden):

Fikk dere med den latterliggjøring hun gjorde av Alex i natt, fordi hun ville ha nuss etter hun hadde røyket? Synd hun fjernet det, for der viser hun også hvordan hun egentlig er.

Skulle gjerne sett det jaaa🙄 men er jo blokka overalt🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er forundrende at hun sier at hun ikke snappa så mye i går fordi hun ikke vil eksponere andre og at det er “godt å legge vekk telefonen” når hun er på fest. Hva med å legge vekk telefonen når barna er hjemme og når familien har ferie? Jeg har vanskelig med å forstå prioriteringerne hennes. 

👏👏👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (3 timer siden):

Fillers kanskje, men aldri hørt om Botox i leppa🤔

Jaja, samme dritten alt det der. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (3 minutter siden):

Ikke heng dere oppi om hun har fillers eller sånt da 🙄 Det er det jo mange som har.

Kan henge oss opp i det om hun nekter å svare på om hun har gjort det eller ikke. Kommer vel til å blånekte og blokkere. Mener å huske at hun sa at hun ikke hadde tatt fillers, men mulig jeg tar feil.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pirimittmitt
Gresshoppa skrev (4 minutter siden):

Kan henge oss opp i det om hun nekter å svare på om hun har gjort det eller ikke. Kommer vel til å blånekte og blokkere. Mener å huske at hun sa at hun ikke hadde tatt fillers, men mulig jeg tar feil.

Jeg synes det er relevant om hun bruker denslags, da det er svindyrt, og hun bruker spleis fordi hun ikke har råd til advokatutgifter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt like sjokkert over de gavene ho får.. Ikke akkuratt billig å strikke den genseren der😱 er folk virkelig så gavmilde og snille 😍😍 synd hun utnytter dette til det fulle.. Direkte flaut å se på.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er relevant om hun bruker denslags, da det er svindyrt, og hun bruker spleis fordi hun ikke har råd til advokatutgifter. 

Sant det, men denne behandlingen kan ho jo ha utført lenge før spleis var aktuelt.. Synes det er drøyt å legge ut bilder av henne som dere har funnet på hennes private facebook side. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (29 minutter siden):

Men i all verden😯 Hva har vi med om hun har gjort det eller ikke da og om hun sier hun ikke har gjort det? Hva bryr det deg og andre? Må folk gi se her,altså😏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen som tar seg av guttungen dagen derpå ja som hver helg?!. Han drar på fisketur, spiller spill med han osv mens a mor ligg på sofaen🙈 Denne mannen hennes skulle hatt gullmedalje!  Har hun fått enda mer gaver nå?? Jeg forstår det ikke. Og hun bruker ikke mobil på fest fordi da drikker hun og er opptatt med det,mens på familie ferie snapper hun. Burde det ikke være omvendt. En annen ting. De som har støttet spleis. Har ikke de krav på å se advokat kvittering?😬

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (37 minutter siden):

Enig med deg! 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (4 timer siden):

Har hun botox i overleppa? 

Virker som overleppa er mye fyldigere nå enn på disse bildene fra FB, lagt ut offentlig i 20121961830119_Screenshot_20210803-140151_SamsungInternet.thumb.jpg.a3ffc870c171d3226e50018c7e279346.jpg

Screenshot_20210803-140327_Samsung Internet.jpg

Har spekulert i det selv, syns overleppa ser sånn ut..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arkin skrev (38 minutter siden):

Forsatt like sjokkert over de gavene ho får.. Ikke akkuratt billig å strikke den genseren der😱 er folk virkelig så gavmilde og snille 😍😍 synd hun utnytter dette til det fulle.. Direkte flaut å se på.. 

jepp, drit flaut er det!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Arkin skrev (43 minutter siden):

Sant det, men denne behandlingen kan ho jo ha utført lenge før spleis var aktuelt.. Synes det er drøyt å legge ut bilder av henne som dere har funnet på hennes private facebook side. 

Behandlingen for fillers må regelmessig oppgraderes og koster flere tusen kroner per gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Syrinia skrev (25 minutter siden):

Men i all verden😯 Hva har vi med om hun har gjort det eller ikke da og om hun sier hun ikke har gjort det? Hva bryr det deg og andre? Må folk gi se her,altså😏

Det handler om at hun utnytter og manipulerer folk til å sende henne penger og gaver fordi hun ikke har råd til advokatutgifter, mens forbruket er skyhøyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pirimittmitt skrev (1 minutt siden):

Det handler om at hun utnytter og manipulerer folk til å sende henne penger og gaver fordi hun ikke har råd til advokatutgifter, mens forbruket er skyhøyt. 

Og så? Hun bruker jo penger på advokat og,hun har jo sak på gang. Og hvis folk vil være så dumme å gi til spleis enda de ser hvordan forbruket er,så er det jo opp til de. Mye rart en kan si om henne,men det der er bare lavmål.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 time siden):

Ikke noe galt i det, men hvis noen spør henne så blir det nok blokkings🙈

😂😂

Endret av Vanilje70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Syrinia skrev (10 minutter siden):

Og så? Hun bruker jo penger på advokat og,hun har jo sak på gang. Og hvis folk vil være så dumme å gi til spleis enda de ser hvordan forbruket er,så er det jo opp til de. Mye rart en kan si om henne,men det der er bare lavmål.

Det er ikke alle som gir penger som følger henne på snap hver dag og som vet om hennes forbruk. De har bare sett henne på TV, der hun fremstår som noe helt annet enn hva hun i virkeligheten er. Det er snille folk som utnyttes og det gjør meg ganske forbanna ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (9 minutter siden):

Det er ikke alle som gir penger som følger henne på snap hver dag og som vet om hennes forbruk. De har bare sett henne på TV, der hun fremstår som noe helt annet enn hva hun i virkeligheten er. Det er snille folk som utnyttes og det gjør meg ganske forbanna ja. 

Word!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...