Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjest Pirimittmitt
EllaSays skrev (9 minutter siden):

Jeg prøver bare å forholde meg til det hun sier. Når det er sagt er det jo derfor jeg reagerer, for jeg hører en ting og ser en annen. Hun hadde også helt tydelig alkohol med seg i bagen sin da hun dro på fest, mindre enn et døgn etter at hun måtte ringe legevakta for å få smertestillende som tydeligvis virker i rekordfart og ekstremt bra. Fint for henne, men jeg har aldri sett maken. 

Problemet er at jeg sitter med følelsen av at jeg blir lurt. Har ingen ønsker om å latterligjøre henne, det synes jeg vi skal vokte oss vel for, men å reagere på det vi ser synes jeg er innafor, og nå føler jeg mer enn noen gang at hun ikke forteller sannheten om ting. 
Vil ikke spekulere, jeg bare konstaterer at kart og terreng ikke stemmer overens. 

Sitter med samme følelse. Men blir kaldt for et troll og mobber og vet ikke hva, hvis man sier høyt at noe skurrer🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Som sagt flere ganger. Jeg har vokst opp i samme område som Stine. Hun har alltid klagd, men gjort det hun selv synes er gøy, akkurat når hun vil det selv. 

Helt riktig! Alt er bare et spill for galleriet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (1 time siden):

Jeg prøver bare å forholde meg til det hun sier. Når det er sagt er det jo derfor jeg reagerer, for jeg hører en ting og ser en annen. Hun hadde også helt tydelig alkohol med seg i bagen sin da hun dro på fest, mindre enn et døgn etter at hun måtte ringe legevakta for å få smertestillende som tydeligvis virker i rekordfart og ekstremt bra. Fint for henne, men jeg har aldri sett maken. 

Problemet er at jeg sitter med følelsen av at jeg blir lurt. Har ingen ønsker om å latterligjøre henne, det synes jeg vi skal vokte oss vel for, men å reagere på det vi ser synes jeg er innafor, og nå føler jeg mer enn noen gang at hun ikke forteller sannheten om ting. 
Vil ikke spekulere, jeg bare konstaterer at kart og terreng ikke stemmer overens. 

Enig!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (7 timer siden):

Jeg er selv kronisk syk, og har 3 barn. For at jeg skal fungere som mor, må jeg prioritere riktig. Mannen må i det verste periodene handle og lage middag. Jeg tar meg av huset, så godt det går. Ungene går først, så da går dagene deretter. 

Jeg har også medisiner mot smerter, som jeg heldigvis sjelden trenger å ta da jeg velger å ta det rolig de verste dagene. 

Jeg stusser da på hvor mye Stine får til på de dårlige dagene sine. Jeg er rett og slett imponert! Dansing, sminke, handling, husvask, negledesign osv osv. Hun må ha noen helt fantastiske medisiner 😅

At hun er sliten etter ferie, det kan jo forstå, men hva med å legge opp ferien etter hva kroppen tåler? Ungene hadde nok vært fornøyd uansett de, og sikkert mer fornøyd med en mamma som hadde klart å være "med" i situasjonen. 

I går var dagen grusom for henne, for hun er så sliten. Er hun ikke sliten på jobb? Skjønner det ikke. Vær hjemme og lad batteriene da. 

I dag skal hun på festligheter. Hm.... 

Ja, vi er alle forskjellige, skulle bare hatt samme dose medisiner kjenner jeg, for utrolig for en virkning de må ha! (ironi for de som måtte ha det inn) 

Også spesielt å kombinere alkohol å smertestillende man får ifra lege…. Det er litt av en kombo.. alt du sier her er forresten spot on!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arkin skrev (2 timer siden):

Nå vet vi ikke om hu inntar alkohol da

Haha, seriøst?? Hva hadde hun i veska? Å hvis du ser på snappen nå, ser du godt at hun har inntatt alkohol… DJISES!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes..

Det er forferdelig stygt gjort å si at noen simulerer og faker sykdom for oppmerksomhet og sympati. Det har vi ingen grunnlag for å si, all den tid vi ikke kjenner Stine og heller ikke ser henne annet enn på snap.

Hva Stine gjør vet ikke vi. Det er stygt å spekulere og spre rykter. Ikke alle som har vondt kan man se det på. Noen er trent til å presse seg, selv om ting gjør vondt.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere med den latterliggjøring hun gjorde av Alex i natt, fordi hun ville ha nuss etter hun hadde røyket? Synd hun fjernet det, for der viser hun også hvordan hun egentlig er.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 time siden):

Fikk dere med den latterliggjøring hun gjorde av Alex i natt, fordi hun ville ha nuss etter hun hadde røyket? Synd hun fjernet det, for der viser hun også hvordan hun egentlig er.

Tror det er flere hun har slettet? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (19 minutter siden):

Tror det er flere hun har slettet? 

Godt mulig🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (4 timer siden):

Beg å røyka no?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (4 timer siden):

Har hun fjernet det?😅😂 Hmm.. merkelig!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Malleli89 said:

Så ikke at hun hadde sletta noe jeg?🤔

Nei, den er fortsatt der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flettfrid skrev (49 minutter siden):

Blir nok en stille dag fra Fru Knutsen i dag 🙈

Fylleangst😁🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun botox i overleppa? 

Virker som overleppa er mye fyldigere nå enn på disse bildene fra FB, lagt ut offentlig i 20121961830119_Screenshot_20210803-140151_SamsungInternet.thumb.jpg.a3ffc870c171d3226e50018c7e279346.jpg

Screenshot_20210803-140327_Samsung Internet.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (17 minutter siden):

Har hun botox i overleppa? 

Virker som overleppa er mye fyldigere nå enn på disse bildene fra FB, lagt ut offentlig i 20121961830119_Screenshot_20210803-140151_SamsungInternet.thumb.jpg.a3ffc870c171d3226e50018c7e279346.jpg

Screenshot_20210803-140327_Samsung Internet.jpg

Fillers kanskje, men aldri hørt om Botox i leppa🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...