Gresshoppa Skrevet 5. august 2021 #861 Del Skrevet 5. august 2021 (endret) *Prøver igjen* skrev (6 timer siden): Det er ikke første gang…. Da hun hadde vondt i en lunge var hun meget påvirket på snap støtt og stadig… må også si det var merkelig etter denne ubrukelige legen (ifølge Stine) mente hun ikke hadde smerter i lungen, forsvant klagingen og hosten kjapt etterpå….. Blir noe nevnt her, så er hun rimelig kjapp med å gjøre noe med ting foran snap. Den hostingen er hun helt ekstrem på, om det blir nevnt enten her eller andre steder. Endret 6. august 2021 av Gresshoppa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 6. august 2021 #862 Del Skrevet 6. august 2021 Gresshoppa skrev (9 timer siden): Blir noe nevnt her, så er hun rimelig kjapp med å gjøre noe med ting foran snap. Den hostingen er hun helt ekstrem på, om det blir nevnt enten her eller andre steder. Det har du helt rett i☺️😉 det er mye som har blitt kommentert her, som hun plutselig har slutta med😆🤪 så at hun leser her er jeg overbevist om😃 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. august 2021 #863 Del Skrevet 6. august 2021 Malleli89 skrev (36 minutter siden): Å jeg er helt sikker på at hun gjør det for å få pakker på døra, å for å få all mulig sympati å medlidenhet.. Du har nok mye rett i dette, det å få så mye positiv oppmerksomhet(om man kan kalle det det) er faktisk en avhengighet i seg selv for mange Some folk. De erstatter andre behov med all den oppmerksomheten de får. Det de IKKE rekner med er alle kristiske øyne og at folk sier fra hva de mener om ting rundt det. Det tåler de absolutt ikke. De klarer ikke skille mellom konstruktiv kritikk og ren negativ kritikk og roper hat,mobbing og trakkasering om alt som ikker er utelukkende positivt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 6. august 2021 #864 Del Skrevet 6. august 2021 Flettfrid skrev (6 minutter siden): Du har nok mye rett i dette, det å få så mye positiv oppmerksomhet(om man kan kalle det det) er faktisk en avhengighet i seg selv for mange Some folk. De erstatter andre behov med all den oppmerksomheten de får. Det de IKKE rekner med er alle kristiske øyne og at folk sier fra hva de mener om ting rundt det. Det tåler de absolutt ikke. De klarer ikke skille mellom konstruktiv kritikk og ren negativ kritikk og roper hat,mobbing og trakkasering om alt som ikker er utelukkende positivt. Du har så rett.. I tillegg sier de at man bare må komme med spm, men om man stiller ett kritisk spm, da er man mobbere å psykisk syke! Noen klarer å ta til seg kritiske spm, men stine er en av de som ikke takler det! Man blir blokkert om man stiller spm irundt ting man reagerer på! Når man ikke klarer å ta til seg kritikk, bør man tenke seg om, om det er riktig å være offentlig… Man må regne med at ikke alle sender skryt å ros, å at det blir stilt spm til ting.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 6. august 2021 #865 Del Skrevet 6. august 2021 Nå kom jammen hosten tilbake å ..og den komiske stirringa ut i lufta, var fordi hun hørte en lyd...omg..kom igjen a🙈🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 6. august 2021 #866 Del Skrevet 6. august 2021 Anneisabell skrev (13 minutter siden): Nå kom jammen hosten tilbake å ..og den komiske stirringa ut i lufta, var fordi hun hørte en lyd...omg..kom igjen a🙈🙈 Og starter i tillegg dagen med å fortelle at ansatte hos Strikkemekka ikke er ydmyke i det hele tatt pga en ordre🤣 Det var rette ræva som feis, det🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 6. august 2021 #867 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg er selv kronisk syk, og har 3 barn. For at jeg skal fungere som mor, må jeg prioritere riktig. Mannen må i det verste periodene handle og lage middag. Jeg tar meg av huset, så godt det går. Ungene går først, så da går dagene deretter. Jeg har også medisiner mot smerter, som jeg heldigvis sjelden trenger å ta da jeg velger å ta det rolig de verste dagene. Jeg stusser da på hvor mye Stine får til på de dårlige dagene sine. Jeg er rett og slett imponert! Dansing, sminke, handling, husvask, negledesign osv osv. Hun må ha noen helt fantastiske medisiner 😅 At hun er sliten etter ferie, det kan jo forstå, men hva med å legge opp ferien etter hva kroppen tåler? Ungene hadde nok vært fornøyd uansett de, og sikkert mer fornøyd med en mamma som hadde klart å være "med" i situasjonen. I går var dagen grusom for henne, for hun er så sliten. Er hun ikke sliten på jobb? Skjønner det ikke. Vær hjemme og lad batteriene da. I dag skal hun på festligheter. Hm.... Ja, vi er alle forskjellige, skulle bare hatt samme dose medisiner kjenner jeg, for utrolig for en virkning de må ha! (ironi for de som måtte ha det inn) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. august 2021 #868 Del Skrevet 6. august 2021 Anneisabell skrev (1 time siden): Nå kom jammen hosten tilbake å ..og den komiske stirringa ut i lufta, var fordi hun hørte en lyd...omg..kom igjen a🙈🙈 Det der er såå flaut altså 🙄🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 6. august 2021 #869 Del Skrevet 6. august 2021 Gresshoppa skrev (1 time siden): Og starter i tillegg dagen med å fortelle at ansatte hos Strikkemekka ikke er ydmyke i det hele tatt pga en ordre🤣 Det var rette ræva som feis, det🙈 Really? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 6. august 2021 #870 Del Skrevet 6. august 2021 På oppførselen hennes virket det som om medisinene var viktigst. Med alle de plagene hun har sagt at hun har, er det veldig merkelig at hun orker å holde armene såpass lenge over hodet. Hun kan vinkle hodet i alle retninger for å sminke seg, hun danser og har musikken (musikken er et eget kapittel, hvorfor spiller hun bare rølpemusikk når hun har så problemer med fyll og fanteri?) på høyt volum. Ingen jeg kjenner med utmattelse orker å ha på så mye høy musikk over så lang tid uten å bli enda mer utmattet. Etter å ha vært så på felgen i går at hun måtte ringe legevakta har hun i dag dusjet og stelt seg, vært på kaffe, strigla hele huset (vasket, ryddet, støvsuget), vannet blomster og nå har hun dratt på fest. Hvordan er det mulig? Er det rart folk reagerer? Jeg sliter også med mange slike utfordringer, og har jeg gått meg tom og hatt en skikkelig raptus med vondt, så tar det mange dager, og kanskje uker, å komme seg. Jeg fatter ikke hvordan hun fungerer. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 6. august 2021 #871 Del Skrevet 6. august 2021 EllaSays skrev (1 minutt siden): På oppførselen hennes virket det som om medisinene var viktigst. Med alle de plagene hun har sagt at hun har, er det veldig merkelig at hun orker å holde armene såpass lenge over hodet. Hun kan vinkle hodet i alle retninger for å sminke seg, hun danser og har musikken (musikken er et eget kapittel, hvorfor spiller hun bare rølpemusikk når hun har så problemer med fyll og fanteri?) på høyt volum. Ingen jeg kjenner med utmattelse orker å ha på så mye høy musikk over så lang tid uten å bli enda mer utmattet. Etter å ha vært så på felgen i går at hun måtte ringe legevakta har hun i dag dusjet og stelt seg, vært på kaffe, strigla hele huset (vasket, ryddet, støvsuget), vannet blomster og nå har hun dratt på fest. Hvordan er det mulig? Er det rart folk reagerer? Jeg sliter også med mange slike utfordringer, og har jeg gått meg tom og hatt en skikkelig raptus med vondt, så tar det mange dager, og kanskje uker, å komme seg. Jeg fatter ikke hvordan hun fungerer. Som sagt flere ganger. Jeg har vokst opp i samme område som Stine. Hun har alltid klagd, men gjort det hun selv synes er gøy, akkurat når hun vil det selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 6. august 2021 #872 Del Skrevet 6. august 2021 Det er så provoserende....... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 6. august 2021 #873 Del Skrevet 6. august 2021 Har hun sagt noe om hvordan type smerter hun har når hun måtte ringe legevakta? Synes det er så rart at hun kommer seg så fort og alt det hun orker dagen etterpå 🙈 men så klart vi alle er forskjellige... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 6. august 2021 #874 Del Skrevet 6. august 2021 Arkin skrev (27 minutter siden): Har hun sagt noe om hvordan type smerter hun har når hun måtte ringe legevakta? Synes det er så rart at hun kommer seg så fort og alt det hun orker dagen etterpå 🙈 men så klart vi alle er forskjellige... Hun sa at nakken var låst, ellers bare smerter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 6. august 2021 #875 Del Skrevet 6. august 2021 Sterke smertestillende og alkohol? Som hun liksom har så angst for? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 6. august 2021 #876 Del Skrevet 6. august 2021 Frøken_ida skrev (10 minutter siden): Sterke smertestillende og alkohol? Som hun liksom har så angst for? Nå vet vi ikke om hu inntar alkohol da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 6. august 2021 #877 Del Skrevet 6. august 2021 Arkin skrev (3 timer siden): Ja kunne godt tenkt meg å prøve de 🙏 de tablettene jeg får er jeg ikke brukelig til veldig mye annet enn sofaen. 😂😂😂😂 det skal være sikkert å visst😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 6. august 2021 #878 Del Skrevet 6. august 2021 EllaSays skrev (23 minutter siden): Hun sa at nakken var låst, ellers bare smerter. Ja jeg vet det, bare lurer på hvor hun har de smertene! Hun babler jo om det i hytt å pine, men ser ikke mye smertepåvirka ut spør du meg🤔 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 6. august 2021 #879 Del Skrevet 6. august 2021 Frøken_ida skrev (24 minutter siden): Sterke smertestillende og alkohol? Som hun liksom har så angst for? Ja, merkelig det der spør du meg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 6. august 2021 #880 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg prøver bare å forholde meg til det hun sier. Når det er sagt er det jo derfor jeg reagerer, for jeg hører en ting og ser en annen. Hun hadde også helt tydelig alkohol med seg i bagen sin da hun dro på fest, mindre enn et døgn etter at hun måtte ringe legevakta for å få smertestillende som tydeligvis virker i rekordfart og ekstremt bra. Fint for henne, men jeg har aldri sett maken. Problemet er at jeg sitter med følelsen av at jeg blir lurt. Har ingen ønsker om å latterligjøre henne, det synes jeg vi skal vokte oss vel for, men å reagere på det vi ser synes jeg er innafor, og nå føler jeg mer enn noen gang at hun ikke forteller sannheten om ting. Vil ikke spekulere, jeg bare konstaterer at kart og terreng ikke stemmer overens. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå