Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Orly skrev (9 timer siden):

Har hun sagt det så er det ille, det er rett og slett håpløst sagt

Det har hun aldri sagt. Ikke hør på det tullet. Har fulgt henne lenge på snap og ALDRI hørt hun si noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

L.F skrev (10 minutter siden):

Det har hun aldri sagt. Ikke hør på det tullet. Har fulgt henne lenge på snap og ALDRI hørt hun si noe sånt.

Jo, det har hun sagt! Det er ikke lenge siden… Hun har sagt mye stygt både om andre mennesker, kalle de psykiske syke kunn for at de stiller spm ve ting hun gjør, og hun snakket også nedlatende om å gå til psykolog… Men dere som skryter henne opp i skyene å ikke ser det vi andre ser, lar vel sånne kommentarer gå hus forbi, sånn som dere gjør med masse annet svada hun driver med, feks å tigge penger, syte over alt som er for sympati å gaver på døra osv osv osv….

Endret av Malleli89
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (14 minutter siden):

Hun sa det for en måned siden ca. Hun brukte ikke penger på sånt tull (psykolog) Hun brukte heller penger på planter!

Uheldig formulert, ja. Men hun sa IKKE at psykolog er for tapere. Rett skal faen meg være rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (13 minutter siden):

Å jo da. Hun sa «psykologer er for tapere, jeg kjøper meg heller en plante eller to, eller strikker» jeg hørte også det.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 minutt siden):

Jo, det har hun sagt! Det er ikke lenge siden… Hun har sagt mye stygt både om andre mennesker, kalle de psykiske syke kunn for at de stiller spm ve ting hun gjør, og hun snakket også nedlatende om å gå til psykolog… 

Jeg fikk også med meg disse kommentarene om psykolog! Så stemmer bra det. 

ift smertestillende så tror jeg hu prata på for en stund siden at grunnen til at hu ikke vil ta det er fordi hu ikke vil gå rund i en sånn rus-tåke hjemme sammen med barn og mann, fordi hu hadde opplevd mye av det i barndommen med sin mor. Ikke ordrett men var sånn jeg forsto det hvertfall! 

Derfor ble jeg så overrasket over at hu heller valgte å få pumpa ketamin som jo er et veldig sterkt opiat-lignende preparat rett i kroppen! For så å ha en periode der hu var åpenbart berusa hjemme. Da kunne hu vel likegreit tatt litt mildere preparater i tablettform på daglig basis tenker jeg…men det er vel noe traumerelatert som gjør at hu gjør ting som tidvis er uforståelig for oss andre. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Planter og strikking er mye bedre enn psykolog sa hun. For et forbilde. 

Helt til plantene skulle vannes, da var d et ork

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leila87
L.F skrev (33 minutter siden):

Det er du som skriver tull. Det er mange her som har hørt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymfælt skrev (14 minutter siden):

Jeg fikk også med meg disse kommentarene om psykolog! Så stemmer bra det. 

ift smertestillende så tror jeg hu prata på for en stund siden at grunnen til at hu ikke vil ta det er fordi hu ikke vil gå rund i en sånn rus-tåke hjemme sammen med barn og mann, fordi hu hadde opplevd mye av det i barndommen med sin mor. Ikke ordrett men var sånn jeg forsto det hvertfall! 

Derfor ble jeg så overrasket over at hu heller valgte å få pumpa ketamin som jo er et veldig sterkt opiat-lignende preparat rett i kroppen! For så å ha en periode der hu var åpenbart berusa hjemme. Da kunne hu vel likegreit tatt litt mildere preparater i tablettform på daglig basis tenker jeg…men det er vel noe traumerelatert som gjør at hu gjør ting som tidvis er uforståelig for oss andre. 

Er jo ofte slik at de som bruker mye, å egentlig vil ha mer, forsvarer seg med hva de ikke vil, pga barndom. En del av helseteknikker det, for å på mange måter få mennesker til å tro du tar reflekterte valg fordi du egentlig vet hva som er best, du bare praktiserer det ikke selv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (26 minutter siden):

Uheldig formulert, ja. Men hun sa IKKE at psykolog er for tapere. Rett skal faen meg være rett.

Jo hun gjorde nok det... Satt å måpte når hun sa det.. For et kvinnemenneske.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annelinb skrev (7 minutter siden):

Er jo ofte slik at de som bruker mye, å egentlig vil ha mer, forsvarer seg med hva de ikke vil, pga barndom. En del av helseteknikker det, for å på mange måter få mennesker til å tro du tar reflekterte valg fordi du egentlig vet hva som er best, du bare praktiserer det ikke selv. 

👏👏👏👏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (19 minutter siden):

Helt til plantene skulle vannes, da var d et ork

😂😂😂 jaaa…😂😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (1 time siden):

Kan oppføre seg hvordan mot andre? Vanskelig å forstå hva du mener...

Ja ikkesant🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Annelinb said:

Å jo da. Hun sa «psykologer er for tapere, jeg kjøper meg heller en plante eller to, eller strikker» jeg hørte også det.

Enig. Jeg hørte også det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir bare mer og mer sykdom og lidelse fra henne nå. Hvordan hadde hun klart seg uten mannen mtp på ungene egentlig🙈 Og hvorfor snakker hun på  snap og oppdaterer når hun er så dårlig? Hun må logge av og hvile seg da. Hvis jeg er dårlig så orker ikke jeg mobil. Da hviler jeg, og bruker det lille jeg av energi på barna eller ser en film etc. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (10 timer siden):

Jo, det har hun sagt! Det er ikke lenge siden… Hun har sagt mye stygt både om andre mennesker, kalle de psykiske syke kunn for at de stiller spm ve ting hun gjør, og hun snakket også nedlatende om å gå til psykolog… Men dere som skryter henne opp i skyene å ikke ser det vi andre ser, lar vel sånne kommentarer gå hus forbi, sånn som dere gjør med masse annet svada hun driver med, feks å tigge penger, syte over alt som er for sympati å gaver på døra osv osv osv….

Flere som har hørt at hun har snakket nedlatende om andre mennesker ja. Eksempler er nedlatende om å gå til en psykolog og  om annet helsepersonell som kommer på hennes "vei". Her har flere behov for både psykolog og helsepersonell for å komme seg videre i livet. Vet vi hvordan hun behandler helsepersonell og hvordan hun oppfører seg mot disse? Her hører vi kun hennes versjon som sjelden er positiv. Hvorfor velger hun bort  å bruke godt utdannede helsepersonell for å komme seg videre i livet, enn å bruke sosiale medier for å få medlidenhet for absolutt alt. 

Har hørt henne snakke om hvor viktig det er med kvalifiserte  helsepersonell og at det bør satses på bedre utdanning. For å fange opp å hjelpe de som trenger det. Hvorfor ikke bruke systemet selv? Så mye snakk om medisiner med hennes erfaring?? Spesielt.

Her er vi flere som har behov for spesiahelsetjenseten for å komme seg videre. Heldig er flere av oss som opplever dette som veldig nødvendig og bra i livet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SnippSnappSnute2 skrev (12 minutter siden):

Flere som har hørt at hun har snakket nedlatende om andre mennesker ja. Eksempler er nedlatende om å gå til en psykolog og  om annet helsepersonell som kommer på hennes "vei". Her har flere behov for både psykolog og helsepersonell for å komme seg videre i livet. Vet vi hvordan hun behandler helsepersonell og hvordan hun oppfører seg mot disse? Her hører vi kun hennes versjon som sjelden er positiv. Hvorfor velger hun bort  å bruke godt utdannede helsepersonell for å komme seg videre i livet, enn å bruke sosiale medier for å få medlidenhet for absolutt alt. 

Har hørt henne snakke om hvor viktig det er med kvalifiserte  helsepersonell og at det bør satses på bedre utdanning. For å fange opp å hjelpe de som trenger det. Hvorfor ikke bruke systemet selv? Så mye snakk om medisiner med hennes erfaring?? Spesielt.

Her er vi flere som har behov for spesiahelsetjenseten for å komme seg videre. Heldig er flere av oss som opplever dette som veldig nødvendig og bra i livet. 

🙌

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun tatt kveldsmedisinen sin og det både så og hørte man😁 Hadde bare gått å lagt meg med en gang jeg da i stedet for å snøvle i vei om bare tøys. Merkelig menneske det der,ja.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper hun er i form til å ut med ei vennine imorgen🙈 legevakt for sterke medisiner en kveld, og ut på byen med ei vennine kvelden etter🤦🏼‍♀️ 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (58 minutter siden):

Nå har hun tatt kveldsmedisinen sin og det både så og hørte man😁 Hadde bare gått å lagt meg med en gang jeg da i stedet for å snøvle i vei om bare tøys. Merkelig menneske det der,ja.

Det er ikke første gang…. Da hun hadde vondt i en lunge var hun meget påvirket på snap støtt og stadig… må også si det var merkelig etter denne ubrukelige legen (ifølge Stine) mente hun ikke hadde smerter i lungen, forsvant klagingen og hosten kjapt etterpå….. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...