Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usminka skrev (På 2021-8-2 den 10.30):

Hyggelig? Ja, kanskje om hu ikke hadde stått med mobilen og filma alt. Heller brukt tid, på bursdagsbarnet, uten at han hadde hatt en mobil oppi fleisen. 🤷🏼‍♀️ 
Virka som alt var tilgjort for at det skulle se bra ut på snap. Greit hun har en offentlig snap kanal, men alt trenger ikke deles der. 

Når det er sagt, så virker det som bursdagsbarnet ble glad for gavene. ❤️

Jeg synes ikke at man trenger ta skjermbilder av hennes FB side og spekulere i om det hun forteller om moren er tvilsomt fordi hun har skrevet hun savner henne.... Da kan jeg informere om at doble følelser er vanlig. Du kan faktisk sitte i en begravelse og være lettet og trist samtidig. Hva som er sannheten vet ingen. Så la det være. Synes det er ufint spekulere i. 

Når det er sagt så har jeg begynt å følge CA og der har SK noe å lære som folk skriver her.... For en dame CA er,en Fighter!!!!

Stine prater om seg SELV hele tiden. Meg...meg..meg..vondter...stakkars meg..barnevernet....sliten...lei...tårer...osv osv. 

Hun graver seg ned i elendighet og søker hele tiden etter bekreftelser. 

Hun liker å fremstå som det er synd i henne hele tiden,men sannheten er at hun er veldig flink å snakke for seg og det utnyttes i stor grad. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (16 minutter siden):

Jeg synes ikke at man trenger ta skjermbilder av hennes FB side og spekulere i om det hun forteller om moren er tvilsomt fordi hun har skrevet hun savner henne.... Da kan jeg informere om at doble følelser er vanlig. Du kan faktisk sitte i en begravelse og være lettet og trist samtidig. Hva som er sannheten vet ingen. Så la det være. Synes det er ufint spekulere i. 

Når det er sagt så har jeg begynt å følge CA og der har SK noe å lære som folk skriver her.... For en dame CA er,en Fighter!!!!

Stine prater om seg SELV hele tiden. Meg...meg..meg..vondter...stakkars meg..barnevernet....sliten...lei...tårer...osv osv. 

Hun liker å fremstå som det er synd i henne hele tiden,men sannheten er at hun er veldig flink å snakke for seg og det utnyttes i stor grad. 

🙌🏻🙌🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En å klare å lage en slik stor sak ang telefon til et legekontor. Tviler ikke om at hun kanskje fikk en reaksjon og minner tilbake til tiden da moren drev å ringte etter tabletter. Men en å blåse det opp så stort, «vet ikke om jeg kommer til å ta imot de smertestillende tablettene nå pga reaksjonen jeg fikk når jeg ringte». Dette blir for dumt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (8 timer siden):

Nei, utrolig frekt og taktløst. Hadde skjønt det hvis det kom fra en 5 åring - de vet ikke alltid hva som er passende å spørre om og ikke. Men en voksen burde så absolutt vite bedre!

Kødder du nå?? Når hun snakker om moren sin, om hvordan ting var osv, så er det vel ikke så rart å spørre om hun savner henne?? Stine syntes tydeligvis ikke det var et taktløst spm, for hun svarte godt på det spm.. Hadde hun syntes det hadde vært frekt hadde hun ikke svart på spm i plenum.. Så her overdriver du godt!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (15 timer siden):

God morgen, god morgen dansing og så den merkelige stirringen ut i luften og det blir helt stille... for så si God morgen igjen 😂😂😂 

Vet, den stirringa uten å si noe, det er så merkelig😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (3 timer siden):

Det der er en kopier og post tekst, ikke noe hun har skrevet selv. Var så populært med slike tekster samme hva det gjalt og hvem det gjalt på den tiden.

Samma det vel, om hun har skrevet det selv eller ikke!! Utrolig rart uansett.. Mén på en måte så er sikkert stine gla i henne på en måte, men at det samtidig er sårt å vanskelig! Å det forstår jeg veldig godt.. Bedre at hun har lagt ut en sånn quote, isteden for å si at «nei, jeg savner ikke mamma i det hele tatt» .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (13 timer siden):

Merker hun har lest her i dag. 😉

Hvordan merket du det?😊😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (52 minutter siden):

Så sant alt du skriver her!!🙌🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (3 timer siden):

En å klare å lage en slik stor sak ang telefon til et legekontor. Tviler ikke om at hun kanskje fikk en reaksjon og minner tilbake til tiden da moren drev å ringte etter tabletter. Men en å blåse det opp så stort, «vet ikke om jeg kommer til å ta imot de smertestillende tablettene nå pga reaksjonen jeg fikk når jeg ringte». Dette blir for dumt. 

Har hun kranglet m legekontoret å nå? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ofte slik når man har manglet omsorg og å bli sett i barndommen. Man har et ekstremt behov for å bli sett og/eller at noen har omsorg for deg. Noen blir lystløgnere i voksen alder for å bli hørt/sett osv, noen utleverer alle sine problemer/vondter til flest mulig for mest mulig sympati. Kan ikke klandre dem, dette er pga manglende omsorg i barndommen

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (49 minutter siden):

Det blir ofte slik når man har manglet omsorg og å bli sett i barndommen. Man har et ekstremt behov for å bli sett og/eller at noen har omsorg for deg. Noen blir lystløgnere i voksen alder for å bli hørt/sett osv, noen utleverer alle sine problemer/vondter til flest mulig for mest mulig sympati. Kan ikke klandre dem, dette er pga manglende omsorg i barndommen

Psykolog var for tapere sa hun. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

det er virkelig ILLE hvis hun som offentlig vlogger har sagt akkurat det…. virkelig ille!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (5 timer siden):

Har hun sagt det så er det ille, det er rett og slett håpløst sagt

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isadora2
Veranda skrev (11 timer siden):

Er kommentarfeltet på snap slått av ? 

Ja, det ser slik ut.(ihvertfall for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøken_ida skrev (15 timer siden):

Ja, særlig. Når har hun sagt det? Nå har jeg fulgt henne en stund, og er stort sett innom snappen hver dag- med få unntak. Har aldri hørt henne si det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (16 timer siden):

Hvorfor har hun så stort behov for hele tiden poengtere  at hun ikke liker å ta smstill??  Hmm..🤔🤔

Det kan du si.. kanskje hun egentlig liker det😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
L.F skrev (8 minutter siden):

Ja, særlig. Når har hun sagt det? Nå har jeg fulgt henne en stund, og er stort sett innom snappen hver dag- med få unntak. Har aldri hørt henne si det der.

Hun sa det for en måned siden ca. Hun brukte ikke penger på sånt tull (psykolog) Hun brukte heller penger på planter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...