Annelinb Skrevet 3. august 2021 #801 Del Skrevet 3. august 2021 L.F skrev (2 timer siden): Jeg har akkurat begynt å følge CA, men har ikke helt forstått hva slags bakgrunn hun har? (Men er det vold og omsorgsvikt fra foreldre der også, og en ødelagt barndom?) Har forstått at hun har slitt med anoreksi og traumer ihvertfall. Er og redd for å spørre henne direkte i tilfelle det kan trigge noe. Hun virker også veldig skjønn. ❤ Hun er veldig ærlig, så tror du kan spørre hun rett frem uten å tråkke hun på tærne. Da får du vel det riktige svaret:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 3. august 2021 #802 Del Skrevet 3. august 2021 L.F skrev (3 timer siden): Er det så rart da egentlig? Man er jo ofte fortsatt glad i familiemedlemmer selv om de har utsatt en for mye urett. Det er jo også ofte en lang prosess å bearbeide traumer osv, der man går igjennom ulike faser. Jeg kan tenke meg at det var både en slags sorg og lettelse for henne å miste moren...på en måte fikk hun vel da endelig "fred". 🤔 Dette har hun jo snakket om på snappen også. Hun har jo også snakket om at hun var innlagt i en periode etter moren døde og hun har gått til behandling. Sant det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 3. august 2021 #803 Del Skrevet 3. august 2021 Annelinb skrev (2 timer siden): Hun er veldig ærlig, så tror du kan spørre hun rett frem uten å tråkke hun på tærne. Da får du vel det riktige svaret:) Ja det tror jeg å, har ikke opplevd noen andre du kke kan spørre, nærsom ei da🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 3. august 2021 #804 Del Skrevet 3. august 2021 God morgen, god morgen dansing og så den merkelige stirringen ut i luften og det blir helt stille... for så si God morgen igjen 😂😂😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 3. august 2021 #805 Del Skrevet 3. august 2021 L.F skrev (6 timer siden): Er det så rart da egentlig? Man er jo ofte fortsatt glad i familiemedlemmer selv om de har utsatt en for mye urett. Det er jo også ofte en lang prosess å bearbeide traumer osv, der man går igjennom ulike faser. Jeg kan tenke meg at det var både en slags sorg og lettelse for henne å miste moren...på en måte fikk hun vel da endelig "fred". 🤔 Dette har hun jo snakket om på snappen også. Hun har jo også snakket om at hun var innlagt i en periode etter moren døde og hun har gått til behandling. Isadora2 skrev (6 timer siden): Blir jo litt spenning i å se om den posten "forsvinner"😉 Jeg finner den ikke jeg?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 3. august 2021 #806 Del Skrevet 3. august 2021 Malleli89 skrev (7 minutter siden): Jeg finner den ikke jeg?🙂 Jeg fant.. Hmm.. Ja, litt merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isadora2 Skrevet 3. august 2021 #807 Del Skrevet 3. august 2021 Malleli89 skrev (37 minutter siden): Jeg finner den ikke jeg?🙂 Joda, den var der. 9.nov 2011😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 3. august 2021 #808 Del Skrevet 3. august 2021 Merker hun har lest her i dag. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 3. august 2021 #809 Del Skrevet 3. august 2021 Nå skal jeg ikke snuse for mye, men gikk jo av nysgjerrighet inn på Facebookprofilen for å finne det som ble skrevet om moren sin bursdag (?). Fant det ikke, men kom opp at de skrev de var på utkikk etter et hus å kjøpe. Var visst lite ute på markedet, så ønsket tips, hvis ikke måtte de leie. Ble det ikke sagt at de ikke kunne kjøpe da, fordi de ikke fikk lån pga hun er ufør? Det står jo at de leter på Facebook, den gang? Jeg som har misforstått eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 3. august 2021 #810 Del Skrevet 3. august 2021 Jajajane skrev (25 minutter siden): Nå skal jeg ikke snuse for mye, men gikk jo av nysgjerrighet inn på Facebookprofilen for å finne det som ble skrevet om moren sin bursdag (?). Fant det ikke, men kom opp at de skrev de var på utkikk etter et hus å kjøpe. Var visst lite ute på markedet, så ønsket tips, hvis ikke måtte de leie. Ble det ikke sagt at de ikke kunne kjøpe da, fordi de ikke fikk lån pga hun er ufør? Det står jo at de leter på Facebook, den gang? Jeg som har misforstått eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 3. august 2021 #811 Del Skrevet 3. august 2021 Frøken_ida skrev (10 timer siden): På snapn fikk hun spørsmål om hun savner mamma’n sin. "nei, jeg savner IKKE mamma. Livet er godt uten henne." Herre... for et ufølsomt spørsmål! Hvilke voksne mennesker stiller slike spørsmål til et menneske som har opplevd traumer i nær relasjon? Rett og slett fryktelig empatiløst. Snakk om å strø salt i såret. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 4. august 2021 #812 Del Skrevet 4. august 2021 Gjenferdet skrev (1 time siden): Herre... for et ufølsomt spørsmål! Hvilke voksne mennesker stiller slike spørsmål til et menneske som har opplevd traumer i nær relasjon? Rett og slett fryktelig empatiløst. Snakk om å strø salt i såret. Selvsagt ville det spørsmålet komme, ikke rart noen lurer på det. Faktisk et veldig godt spørsmål vil jeg si. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. august 2021 #813 Del Skrevet 4. august 2021 (endret) Frøken_ida skrev (3 minutter siden): Selvsagt ville det spørsmålet komme, ikke rart noen lurer på det. Faktisk et veldig godt spørsmål vil jeg si. Nei, utrolig frekt og taktløst. Hadde skjønt det hvis det kom fra en 5 åring - de vet ikke alltid hva som er passende å spørre om og ikke. Men en voksen burde så absolutt vite bedre! Endret 4. august 2021 av Gjenferdet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 4. august 2021 #814 Del Skrevet 4. august 2021 Gjenferdet skrev (11 minutter siden): Nei, utrolig frekt og taktløst. Hadde skjønt det hvis det kom fra en 5 åring - de vet ikke alltid hva som er passende å spørre om og ikke. Men en voksen burde så absolutt vite bedre! Det er jo nettop det der snapn egentlig skal handle om da, hun sier jo at hun vil dele. Har du fulgt med fra start? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. august 2021 #815 Del Skrevet 4. august 2021 Pirimittmitt skrev (7 timer siden): Det der er en kopier og post tekst, ikke noe hun har skrevet selv. Var så populært med slike tekster samme hva det gjalt og hvem det gjalt på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 4. august 2021 #816 Del Skrevet 4. august 2021 Jajajane skrev (7 timer siden): Nå skal jeg ikke snuse for mye, men gikk jo av nysgjerrighet inn på Facebookprofilen for å finne det som ble skrevet om moren sin bursdag (?). Fant det ikke, men kom opp at de skrev de var på utkikk etter et hus å kjøpe. Var visst lite ute på markedet, så ønsket tips, hvis ikke måtte de leie. Ble det ikke sagt at de ikke kunne kjøpe da, fordi de ikke fikk lån pga hun er ufør? Det står jo at de leter på Facebook, den gang? Jeg som har misforstått eller? Uføretrygd regnes som inntekt så akkuratt det stemmer ikke, da må det være andre grunner. Men gikk hun på aap stemmer det at det ikke regnes som varig inntekt og derfor ikke kan søke lån 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 4. august 2021 #817 Del Skrevet 4. august 2021 Flettfrid skrev (45 minutter siden): Det der er en kopier og post tekst, ikke noe hun har skrevet selv. Var så populært med slike tekster samme hva det gjalt og hvem det gjalt på den tiden. Nei, slutt a.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 4. august 2021 #818 Del Skrevet 4. august 2021 Arkin skrev (38 minutter siden): Uføretrygd regnes som inntekt så akkuratt det stemmer ikke, da må det være andre grunner. Men gikk hun på aap stemmer det at det ikke regnes som varig inntekt og derfor ikke kan søke lån Hun hadde ufør da også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 4. august 2021 #819 Del Skrevet 4. august 2021 Frøken_ida skrev (33 minutter siden): Hun hadde ufør da også. Ja da må det nok være andre grunner. Eller rett og slett at de manglet nok egenkapital. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 4. august 2021 #820 Del Skrevet 4. august 2021 1 minutt siden, Arkin said: Ja da må det nok være andre grunner. Eller rett og slett at de manglet nok egenkapital. Hun hadde vel ikke full ufør før nå i vår. Og da kunne det være for liten fast inntekt med delvis ufør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå