Betty Brus Skrevet 1. august 2021 #741 Del Skrevet 1. august 2021 Men når Stine henger ut folk som følger henne eller Jovialemammaer, så er dette et sted en ikke offentlig person kan forsvare seg mot anklagene. Bare fordi man er kritisk til noe av det Stine foretar seg, (eller noen andre offentlige personer), så hater man henne ikke for det. Og det må være greit å være kritisk til offentlige personer, det er baksiden av medaljen ved at man velger å være en offentlig person. Hvis jeg velger å følge noen, og samtidig være kritisk så må det aksepteres. På samme måte som at jeg aksepterer at andre har ulik mening enn meg. Slutt å fortelle folk at det bare er å avfølge, det velger man selv. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #742 Del Skrevet 1. august 2021 Pirimittmitt skrev (1 minutt siden): Poenget er at folk gir penger til Stine for å hjelpe med advokatutgifter, men så blir pengene brukt til alt mulig annet. Det er da ikke i orden?! Da for det gå i tap. Beklager det ass. Gir man så gir man. Sånn er spleis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #743 Del Skrevet 1. august 2021 Betty Brus skrev (1 minutt siden): Men når Stine henger ut folk som følger henne eller Jovialemammaer, så er dette et sted en ikke offentlig person kan forsvare seg mot anklagene. Bare fordi man er kritisk til noe av det Stine foretar seg, (eller noen andre offentlige personer), så hater man henne ikke for det. Og det må være greit å være kritisk til offentlige personer, det er baksiden av medaljen ved at man velger å være en offentlig person. Hvis jeg velger å følge noen, og samtidig være kritisk så må det aksepteres. På samme måte som at jeg aksepterer at andre har ulik mening enn meg. Slutt å fortelle folk at det bare er å avfølge, det velger man selv. Helt enig. Folg følger er opp til dem. Men siden dem får ufortjent mld tilbake, så hjelper det ikke å henge det ut her. Men hun har helt rett å gjøre det samme, hun bruker ikke navn. Hun må jo få lov å si ifra at hun om det som blir skrevet her. Bare hun ikke bruker navn. Het inne så er det rettet til henne. Faktisk så kan hun anmelde hun å. Men hun gidder ikke og hun vil ikke ha noe med denne siden å gjøre. Jeg å er sån, jeg aksepterer at andre er unike meninger enn meg. Da må folk å bruke ord og ikke klade personer og gå personangrep. For enkelte person kan misforstått hva man mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 1. august 2021 #744 Del Skrevet 1. august 2021 Blågrønn skrev (9 minutter siden): Helt enig. Folg følger er opp til dem. Men siden dem får ufortjent mld tilbake, så hjelper det ikke å henge det ut her. Men hun har helt rett å gjøre det samme, hun bruker ikke navn. Hun må jo få lov å si ifra at hun om det som blir skrevet her. Bare hun ikke bruker navn. Het inne så er det rettet til henne. Faktisk så kan hun anmelde hun å. Men hun gidder ikke og hun vil ikke ha noe med denne siden å gjøre. Jeg å er sån, jeg aksepterer at andre er unike meninger enn meg. Da må folk å bruke ord og ikke klade personer og gå personangrep. For enkelte person kan misforstått hva man mener. Hva skal hun anmelde egentlig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #745 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Betty Brus skrev (13 minutter siden): Hva skal hun anmelde egentlig? Jeg skriver at hun kan det. Lenge opp så skrev jo at anmelde henne på grunn av spleis og pengebruk. Faktisk så kam man anmelde alt vettu. Eks hun kan anmelde for er om hun følger seg personangrep, forfølgelse, tekst mld hun for. Dette kan alle gjøre, vis man føler seg uvel. Lurt å tenke på hva man legger ut. Når hun kritiserer så bruker hun ikke navn, og ikke personangrep. Hun kan faktisk anmelde hele denne tråden, for dette er rettet mot henne. Endret 1. august 2021 av Blågrønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 1. august 2021 #746 Del Skrevet 1. august 2021 Blågrønn skrev (22 minutter siden): Jeg skriver at hun kan det. Lenge opp så skrev jo at anmelde henne på grunn av spleis og pengebruk. Faktisk så kam man anmelde alt vettu. Eks hun kan anmelde for er om hun følger seg personangrep, forfølgelse, tekst mld hun for. Dette kan alle gjøre, vis man føler seg uvel. Lurt å tenke på hva man legger ut. Når hun kritiserer så bruker hun ikke navn, og ikke personangrep. Hun kan faktisk anmelde hele denne tråden, for dette er rettet mot henne. Du mener at det er vettug bruk av politiets ressurser å anmelde på bakgrunn av det du skisserer her? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 1. august 2021 #747 Del Skrevet 1. august 2021 Blågrønn skrev (28 minutter siden): Jeg skriver at hun kan det. Lenge opp så skrev jo at anmelde henne på grunn av spleis og pengebruk. Faktisk så kam man anmelde alt vettu. Eks hun kan anmelde for er om hun følger seg personangrep, forfølgelse, tekst mld hun for. Dette kan alle gjøre, vis man føler seg uvel. Lurt å tenke på hva man legger ut. Når hun kritiserer så bruker hun ikke navn, og ikke personangrep. Hun kan faktisk anmelde hele denne tråden, for dette er rettet mot henne. Hun får tilbakemelding på det hun selv velger å dele, så skal hun anmelde for at folk ikke alltid er positive til det? Mye kan få en til å føle seg uvel, om du ikke liker det som blir skrevet til deg f.eks, men det er ikke dermed sagt at det er grunnlag for en anmeldelse - men må gjerne anmelde for det altså. Velger man å dele alt, må man tåle negative tilbakemelding også, er ikke dermed sagt at det er hets for det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #748 Del Skrevet 1. august 2021 Dere, er opp til henne. Det ble skrevet lengre opp at noen skrev at om å anmelde henne. Gud bedre, folk kan skrev jeg. Ja folk faktisk kan gjøre det. Hjelpes. Om det blir undersøkt vet vi ikke. Hallo tenkt litt da, vis dere selv blir krenket, gjort narr av. Hadde dere likt det. Jeg aksepterer hennes regler i hennes snap, for jeg følger henne for det jeg liker hennes snap. Hadde jeg ikke likt henne, hadde jeg gått ut og latt vær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 1. august 2021 #749 Del Skrevet 1. august 2021 Blågrønn skrev (6 minutter siden): Dere, er opp til henne. Det ble skrevet lengre opp at noen skrev at om å anmelde henne. Gud bedre, folk kan skrev jeg. Ja folk faktisk kan gjøre det. Hjelpes. Om det blir undersøkt vet vi ikke. Hallo tenkt litt da, vis dere selv blir krenket, gjort narr av. Hadde dere likt det. Jeg aksepterer hennes regler i hennes snap, for jeg følger henne for det jeg liker hennes snap. Hadde jeg ikke likt henne, hadde jeg gått ut og latt vær. Du, dette er ingen polarisert debatt, du gjør den sånn. Det er ikke enten elsk eller hat. Og ikke bestem hvem jeg skal følge eller ei, den vurderingen tar jeg selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #750 Del Skrevet 1. august 2021 EllaSays skrev (Akkurat nå): Du, dette er ingen polarisert debatt, du gjør den sånn. Det er ikke enten elsk eller hat. Og ikke bestem hvem jeg skal følge eller ei, den vurderingen tar jeg selv. Akkurat, selvfølgelig. Men følger man bare å få noe å skrive her. Blir bare tull. Vi som liker henne Blir jo latterliggjort her inne og blir kalt ditt og datt. Ja vi er uenige og har meninger om Stines snap. Men fint om vi alle akseptere at vi har forskjellige meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 1. august 2021 #751 Del Skrevet 1. august 2021 Blågrønn skrev (1 minutt siden): Akkurat, selvfølgelig. Men følger man bare å få noe å skrive her. Blir bare tull. Vi som liker henne Blir jo latterliggjort her inne og blir kalt ditt og datt. Ja vi er uenige og har meninger om Stines snap. Men fint om vi alle akseptere at vi har forskjellige meninger. Ditto 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #752 Del Skrevet 1. august 2021 Noe annet da, Stine blitt flink til å lage makrame🤗. Nå er det snart høst å, gleder meg til strikkingen. Hun er super flink. Se om jeg får gjøre noe sånt, har slitt med cyster i skulderbladene. Så strikking og sånt er jeg svak til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #753 Del Skrevet 1. august 2021 Ser å vanskelig å lage makrame🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 1. august 2021 #754 Del Skrevet 1. august 2021 Blågrønn skrev (6 minutter siden): Akkurat, selvfølgelig. Men følger man bare å få noe å skrive her. Blir bare tull. Vi som liker henne Blir jo latterliggjort her inne og blir kalt ditt og datt. Ja vi er uenige og har meninger om Stines snap. Men fint om vi alle akseptere at vi har forskjellige meninger. Men hun liker ikke at det blir skrevet om henne her inne, og der er jo du like skyldig. Selv om alt er rosarødt og sukkersøtt det du skriver. Hvem trakasserer henne og plager henne, med tanke på en anmeldelse? Ingen! Ingen som sier du må være enig, men hvis det blir skrevet noe som blir sett på som kritikk så skriver bla du en kommentar på det hver gang. Dvs du gjør akkurat det samme du kritiserer andre for å gjøre! Hvis du ikke liker det som står, så la være å lese/svare da. For det er det du ber oss andre om? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #755 Del Skrevet 1. august 2021 Oki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #756 Del Skrevet 1. august 2021 Så hyggelig bursdagsfeiring for den mellomstore sønnen. Fint å se hvor hun gjør dagen fin, uansett hennes sykdom. Gutta er heldig som har henne🤗❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 1. august 2021 #757 Del Skrevet 1. august 2021 Ser flere skriver her at Stine er farlig. HUN er FARLIG? 😆 Anders Behring Breivik er farlig, Peder Madsen er farlig. Arfan Bhatti og Ubaydullah Hussein kan også regnes som farlige, samme gjelder for mange kriminelle gjengledere...de er farlige. Notoriske kriminelle, voldsmenn, voldtektsmenn og radikaliserte terrorister er farlige. Stine er ikke farlig. Mener man det er det noe galt med virkelighetsoppfatningen. 🤷♀️😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 1. august 2021 #758 Del Skrevet 1. august 2021 L.F skrev (1 time siden): Ser flere skriver her at Stine er farlig. HUN er FARLIG? 😆 Anders Behring Breivik er farlig, Peder Madsen er farlig. Arfan Bhatti og Ubaydullah Hussein kan også regnes som farlige, samme gjelder for mange kriminelle gjengledere...de er farlige. Notoriske kriminelle, voldsmenn, voldtektsmenn og radikaliserte terrorister er farlige. Stine er ikke farlig. Mener man det er det noe galt med virkelighetsoppfatningen. 🤷♀️😅 Å ja, Mener det et noe galt med virkelighetsoppfatningen. Hun er ikke en farlig person og sannheten vil komme frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 1. august 2021 #759 Del Skrevet 1. august 2021 Blågrønn skrev (4 timer siden): Da for det gå i tap. Beklager det ass. Gir man så gir man. Sånn er spleis. Mener du virkelig dette? Her sender vi penger til en meget viktig sak. Og så skal givere tenke: gir man så gir man? Her er det flere med samme CV som henne og som ønsker å følge hennes sak, som gir fra hjertet for at de virkeliger engasjerer seg og som tror på hennes sak. Det finnes mange som Stine med samme CV, som overhode ikke kan leve et så godt økonomisk liv som hun viser på snap. Her kunne man avsluttet å følge henne ja, men....her heier vi på en viktig sak. Kanskje Stine glemmer hvorfor hun startet snappen: Saken mot barnevernet. Nå er det få % sak å se. Og ja, da er det tap 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 1. august 2021 #760 Del Skrevet 1. august 2021 hvor får alle fansa adressen hennes fra? Spør de før de sender henne noe? eller hva er greia? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå