Usminka Skrevet 31. juli 2021 #721 Del Skrevet 31. juli 2021 EllaSays skrev (59 minutter siden): Brukt 400 kr i går på klær, bare fordi hun hadde lyst på. Mens de var på familietur. Jeg å reagerte på dette. Og når hun sa, trengte det ikke, men hadde lyst på, ble jeg provosert. Altså. Lager spleis til advokat regninger, men kan «kaste» bort 400kr på noe som hun tydligvis ikke trenger. Er helt innafor å unne seg noe i ny og ne, men…. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 1. august 2021 #722 Del Skrevet 1. august 2021 Usminka skrev (6 timer siden): Jeg å reagerte på dette. Og når hun sa, trengte det ikke, men hadde lyst på, ble jeg provosert. Altså. Lager spleis til advokat regninger, men kan «kaste» bort 400kr på noe som hun tydligvis ikke trenger. Er helt innafor å unne seg noe i ny og ne, men…. Noen som har sett de advokatregningene med de beløpene som er på spleis? 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 1. august 2021 #723 Del Skrevet 1. august 2021 Som jeg har sagt flere ganger her. Nye klær, hver dag... Er det bare jeg som ser det? Det er noe som heter "noen klarer akkurat det de vil selv." Treffende. 😊 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 1. august 2021 #724 Del Skrevet 1. august 2021 Usminka skrev (8 timer siden): Jeg å reagerte på dette. Og når hun sa, trengte det ikke, men hadde lyst på, ble jeg provosert. Altså. Lager spleis til advokat regninger, men kan «kaste» bort 400kr på noe som hun tydligvis ikke trenger. Er helt innafor å unne seg noe i ny og ne, men…. Vil tro de måtte ut med ca 3000kr totalt på turen. Takk Gud for spleis. 🥳 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 1. august 2021 #725 Del Skrevet 1. august 2021 Vanilje70 skrev (1 time siden): Noen som har sett de advokatregningene med de beløpene som er på spleis? 🤔 Mener du kvitteringer fra ferien i Stavern? De er nok kasta. 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 1. august 2021 #726 Del Skrevet 1. august 2021 Frøken_ida skrev (27 minutter siden): Mener du kvitteringer fra ferien i Stavern? De er nok kasta. 😊 🙌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. august 2021 #727 Del Skrevet 1. august 2021 Ceciie A hadde ett innlegg på snappen sin i går(21 timer siden),det tror jeg var adressert til Stine. Om det ha beskylde personer som har andre meninger enn seg selv for å ha isius/problemer/være psykisk syk. Hun spesifiserte at hun hadde lagt merke til at andre vloggete brukte det som argument når folk var uenige med dem. Å at hun selv hadde gjort det/tenkt det noen ganger også. Stine har mye å lære av CA og all kunnskapen hennes rundt det å være en somi person, hvordan håndtere at ikke alle er enige med seg osv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 1. august 2021 #728 Del Skrevet 1. august 2021 Flettfrid skrev (55 minutter siden): Ceciie A hadde ett innlegg på snappen sin i går(21 timer siden),det tror jeg var adressert til Stine. Om det ha beskylde personer som har andre meninger enn seg selv for å ha isius/problemer/være psykisk syk. Hun spesifiserte at hun hadde lagt merke til at andre vloggete brukte det som argument når folk var uenige med dem. Å at hun selv hadde gjort det/tenkt det noen ganger også. Stine har mye å lære av CA og all kunnskapen hennes rundt det å være en somi person, hvordan håndtere at ikke alle er enige med seg osv. Jeg så det jeg også og tenkte det samme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 1. august 2021 #729 Del Skrevet 1. august 2021 advarsel før hun viste det såret.. eller rispet som jeg vil kalle det!🙈 Jeg er kanskje yrkesskadet siden jeg er spl, men jeg så for meg noe HELT annet en det der når hun advarte oss før hun viste frem såret😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 1. august 2021 #730 Del Skrevet 1. august 2021 Flettfrid skrev (2 timer siden): Ceciie A hadde ett innlegg på snappen sin i går(21 timer siden),det tror jeg var adressert til Stine. Om det ha beskylde personer som har andre meninger enn seg selv for å ha isius/problemer/være psykisk syk. Hun spesifiserte at hun hadde lagt merke til at andre vloggete brukte det som argument når folk var uenige med dem. Å at hun selv hadde gjort det/tenkt det noen ganger også. Stine har mye å lære av CA og all kunnskapen hennes rundt det å være en somi person, hvordan håndtere at ikke alle er enige med seg osv. Hva er somi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 1. august 2021 #731 Del Skrevet 1. august 2021 Svært så mye drama det går ann å lage ut av et lite uhell da. S slutter aldri å overraske med sine dramaer og ekstremer av alle slag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. august 2021 #732 Del Skrevet 1. august 2021 Metron skrev (19 timer siden): Huff, så stakkarslig!! Tenk så mange som har det så mye verre enn henne. Hun higer etter oppmerksomhet, stakkars krok! Ikke vits å kommentere imot, gidder ikke lese/høre på det. Dere som ikke ser det må være blinde…. Tenk at det ikke er en konkurranse om hvem som har det verst? Hvis vi skal tenke slik hele tiden så er det jo ingen som kan fortelle noe som helst, for det vil alltid finnes de som lever i ekstrem fattigdom, krigsherjede områder eller selges som sexslaver verden rundt. Eller? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. august 2021 #733 Del Skrevet 1. august 2021 EllaSays skrev (19 timer siden): Brukt 400 kr i går på klær, bare fordi hun hadde lyst på. Mens de var på familietur. Å så? Er det også noe å kritisere nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 1. august 2021 #734 Del Skrevet 1. august 2021 4 minutter siden, Gjenferdet said: Å så? Er det også noe å kritisere nå? Jeg kunne aldri bedt om penger på spleis og så vist dette forbruket samtidig. Da hadde de pengene gått til egen regning. Som i dette tilfellet betyr at hun sparer de 400,- og bruker de på advokat. Gjenferdet og Blågrønn (?) er Stine og en venninne🤪 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #735 Del Skrevet 1. august 2021 Linye skrev (2 minutter siden): Jeg kunne aldri bedt om penger på spleis og så vist dette forbruket samtidig. Da hadde de pengene gått til egen regning. Som i dette tilfellet betyr at hun sparer de 400,- og bruker de på advokat. Gjenferdet og Blågrønn (?) er Stine og en venninne🤪 Hva mener du. Jeg bor på Sem i Vestfold. Og er en følger av Stina. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #736 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Linye skrev (28 minutter siden): Jeg kunne aldri bedt om penger på spleis og så vist dette forbruket samtidig. Da hadde de pengene gått til egen regning. Som i dette tilfellet betyr at hun sparer de 400,- og bruker de på advokat. Gjenferdet og Blågrønn (?) er Stine og en venninne🤪 Og jeg har ikke gitt noe i denne spleisen heler, fordi jeg gir ikke til sånt. Samt min ungdoms partiet jeg er i gir jeg heller ikke inn i spleis. Dem som gir, er vel dems problem. Hvorfor tar dere ikke å reise opp til henne og spør ansikt til ansikt. Jeg liker Stine som hun er kreativt, morsomt, energirike, flink å strikke, blid, omsorgsfull, veldig glad i dyr, hun har en sterk historie som har hjulpet meg i min kamp mot bv. Hun er tøff, modig som gir mye av seg selv i offentlig. Må si er meget lei av at folk må angripe og snakke andres liv. Hva med å holde avstand da. Hjelper ikke noe å skrive her inne, der så er hun og mange andre snapper tøffe. Nå er jeg 38 år, bor på Sem i Tønsberg. Har 2 sønner på 12 og 17 år. Jobber i bhg, sitter i Lo styret i Sandefjord. Var i politikken i 2 perioder. Kommet inn i et nytt parti og skal inn i neste kommune valg. Aktiv som konfirmasjons gruppeleder, jobber frivillig I Røde kors for barn og ung. Jeg er også aktivt I gruppen " Stopp hatprat " var på seminar i 2017 i Oslo. Endret 1. august 2021 av Blågrønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. august 2021 #737 Del Skrevet 1. august 2021 Linye skrev (24 minutter siden): Jeg kunne aldri bedt om penger på spleis og så vist dette forbruket samtidig. Da hadde de pengene gått til egen regning. Som i dette tilfellet betyr at hun sparer de 400,- og bruker de på advokat. Gjenferdet og Blågrønn (?) er Stine og en venninne🤪 Jeg kunne heller aldri bedt om spleis. Jeg hadde aldri latt fremmede legge ut for mine utgifter. Mine utgifter, mitt ansvar. Jeg har heller ikke gitt til spleisen, da jeg har så dårlig økonomi at jeg sliter med å få endene til å møtes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #738 Del Skrevet 1. august 2021 Hvis jeg ikke liker noe på snapp, så slutter jeg å følge. Ikke ut henge personer på nett. Dette lærte jeg når jeg var i politikken. Hvordan man skal være på nett. Liker man ikke Stine, så slutt å følg. Ikke vits å ut henge henne. Det blir jo ikke bedre. Om hun ja for vite hva som blir skrevet her er vel logisk det når dette er et forum som alle kan gå inn i. Men Stine vill ikke bry seg hva det bli skrevet her, samt andre snapper og andre offentlige kjente. Jeg har tid tilbake hatt Facebook live grupper, og vet at det ble å skrevet om det her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 1. august 2021 #739 Del Skrevet 1. august 2021 Gjenferdet skrev (10 minutter siden): Jeg kunne heller aldri bedt om spleis. Jeg hadde aldri latt fremmede legge ut for mine utgifter. Mine utgifter, mitt ansvar. Jeg har heller ikke gitt til spleisen, da jeg har så dårlig økonomi at jeg sliter med å få endene til å møtes. Denne spleisen var jo noen følgere som lagde først, hun ba ikke om den. Også ble den lagt ned fordi hun viste ikke om hun hadde råd og ville gi opp. Men da fikk hun mange mld om å starte opp igjen den spleisen, så da gjorde hun det. Nå er spelisen lagt ned igjen. I det hele så er det opp til følgere om dem vil gi, ja gir du så gri du. Og vi vet hun jobbet jo og hadde aap Også før hun ble ufør, ja det yrket hun er i så tjener jo man ikke dårlig heler, også jobber jo alex også. Igjen denne spleisen ble laget på grunn av følgere, fordi dem ville gi. Hun har faktisk utgifter på advokater, men hvorfor må det legges ut. Om hun kjøper seg klær, planter hva så. Hallo. Spleis er noe folk gir, og dem som gir vet godt at dette er noe dem vil. Vil du ikke gi så gi faen da. Hvorfor gå inn på et forum å lage så mye rare historier og tull. Hadde blokkert jeg også hvis jeg følger meg eller får så mye spørsmål om økonomi og alt. Igjen digger Stine som hun er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 1. august 2021 #740 Del Skrevet 1. august 2021 Blågrønn skrev (19 minutter siden): Denne spleisen var jo noen følgere som lagde først, hun ba ikke om den. Også ble den lagt ned fordi hun viste ikke om hun hadde råd og ville gi opp. Men da fikk hun mange mld om å starte opp igjen den spleisen, så da gjorde hun det. Nå er spelisen lagt ned igjen. I det hele så er det opp til følgere om dem vil gi, ja gir du så gri du. Og vi vet hun jobbet jo og hadde aap Også før hun ble ufør, ja det yrket hun er i så tjener jo man ikke dårlig heler, også jobber jo alex også. Igjen denne spleisen ble laget på grunn av følgere, fordi dem ville gi. Hun har faktisk utgifter på advokater, men hvorfor må det legges ut. Om hun kjøper seg klær, planter hva så. Hallo. Spleis er noe folk gir, og dem som gir vet godt at dette er noe dem vil. Vil du ikke gi så gi faen da. Hvorfor gå inn på et forum å lage så mye rare historier og tull. Hadde blokkert jeg også hvis jeg følger meg eller får så mye spørsmål om økonomi og alt. Igjen digger Stine som hun er. Poenget er at folk gir penger til Stine for å hjelpe med advokatutgifter, men så blir pengene brukt til alt mulig annet. Det er da ikke i orden?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå