Gå til innhold

Min bror voldtok meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv ville jeg bare snakket om det med psykolog/psykiater og prøvd å fikse det på den måten. Eventuelt tipse politiet hvis du mistenker at han har sex med mindreårige. Og selvfølgelig kuttet han ut fra livet mitt.

Å anmelde og fortelle alle om det høres kanskje bra ut, men jeg tror det fort kommer til å være ekstremt belastende på deg selv også. Så jeg tviler på at det hadde vært verdt det i lengden. Dessuten hadde nok saken blitt henlagt når det er gått så lang tid og det ikke er beviser.

Anonymkode: f0be0...cbb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig trist opplevelse!

Du skriver at du har lagt lokk på dette i alle år. 

Skjønner at dette bør komme fram, samtidig bør du også vite hva det gjør med deg. Kan dette som har ligget under lokket nå komme opp til dagen for deg, og nærmest skade deg mer? Familien vil også rives opp ved roten av dette. Men tenk på deg selv, hvilke konsekvenser dette får for deg... Og gevinster, hvis du har noe å tjene på det.

Håper du får hjelp. Han burde vært anmeldt, og buret inne! 

Anonymkode: eb9fb...df8

• Liker 2
Skrevet

Hadde faktisk trodd på deg hvis  du hadde sagt i fra. Du sier jo at han kjøper unge horer. Hvis det er noe alle andre vet så sier det jo litt

AnonymBruker
Skrevet

skjønner ikke hvorfor en sånn ekkel fyr er godt likt😣🤢

Anonymkode: 619e5...952

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Takk for alle gode svar. Dette har hengt ved meg i mange år, men kjenner nå etter at han har gått i mot meg i en familiefeide, at kanskje det er på tide at sannheten kommer på bordet. Alle som har tenkt så flott og bra om han mulig endrer mening.. Men samtidig vet jeg at dette kan ende katastrofalt. 

Anonymkode: 6c756...e32

Det kommer til å ende katastrofalt - men.....

Sannsynligheten for at han voldtar fortsatt er stor.

Å avsløre dette for å vinne en familiefeide er lost cause. 

Om du skal gjøre dette må det være for deg selv, og noe du orker å stå i.

Mulig det er foreldet, men hvis ikke kam du jo anmelde. 

Anonymkode: ec3b2...99f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tror nok det bare blir ubehagelig for deg etterpå. Det er vondt å grave i slike vonde ting og så ikke bli tatt seriøst så helt ærlig så ville jeg vel heller bare trukket meg unna men heller informert om det hvis det var noen som hadde tenkt å la ham passe på noen som er forsvarsløs (barn, eldre, hunder)...

Anonymkode: 34b78...9aa

Hvorfor prøver du å få henne til å legge lokk på det? Det vil ikke gjøre noe som helst bedre ved å bære på en så tung hemmelighet.

Anonymkode: 7d5de...493

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke råde verken til det ene eller andre ang anmeldelse. Men jeg syns du skal snakke med noen for din egen del. Hvis det er lang ventetid hos psykolog, kan jeg tipse deg om å søke opp nærmeste SMISO-senter. Forkortelsen står for Senter mot incest og seksuelle overgrep. Lavterskeltilbud der du får en å snakke med. Så kan du heller etterhvert finne ut om du orker prosessen med anmeldelse.

Og ER broren din virkelig ansett som så fantastisk? Han er 49 år og vil ligge med jenter  under 18, og dette går han åpenlyst og snakker om? Brisker seg med at han kjøper sex av utenlandske ungjenter? Det må da mange reagere negativt på? Tenker at det er vel alderen på evt døtre hans jevnaldrende kamerater har 😖

Anonymkode: daf11...251

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil ikke råde verken til det ene eller andre ang anmeldelse. Men jeg syns du skal snakke med noen for din egen del. Hvis det er lang ventetid hos psykolog, kan jeg tipse deg om å søke opp nærmeste SMISO-senter. Forkortelsen står for Senter mot incest og seksuelle overgrep. Lavterskeltilbud der du får en å snakke med. Så kan du heller etterhvert finne ut om du orker prosessen med anmeldelse.

Og ER broren din virkelig ansett som så fantastisk? Han er 49 år og vil ligge med jenter  under 18, og dette går han åpenlyst og snakker om? Brisker seg med at han kjøper sex av utenlandske ungjenter? Det må da mange reagere negativt på? Tenker at det er vel alderen på evt døtre hans jevnaldrende kamerater har 😖

Anonymkode: daf11...251

Enig, men vil bare legge til at SMSO har endret navn til NOK-senter. Sånn at hun ikke søker på SMSO og ikke får noe treff.

https://noknorge.no/finn-et-senter/

:smilyblomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde sagt det som det er, så mange detaljer som mulig. Spesielt foreldre kjenner vel barna sine såpass at de ser når de lyver. 

Har du ellers pratet med advokat? Har opplevd en pedofil en selv fra jeg var 8 år. Fikk beskjed om at alt rundt den mannen var foreldet nå. 

Anonymkode: 37ab6...a10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...