AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #41 Del Skrevet 24. mai 2021 Anonymkode: 297bb...fca 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 24. mai 2021 #42 Del Skrevet 24. mai 2021 Liker stilen til Katherine Bond veldig godt 🥰 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #43 Del Skrevet 24. mai 2021 Digger stilen hennes https://instagram.com/natalieinthecity_?utm_medium=copy_link Anonymkode: 24bde...755 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #44 Del Skrevet 24. mai 2021 6FCE9C50-CF7B-4391-877F-5B5AA7BE0D4E.webp 97C0BEC7-F64D-474A-88AC-BA85C18478AF.webpAnonymkode: 24bde...755 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. mai 2021 #45 Del Skrevet 25. mai 2021 Perelandra skrev (16 timer siden): Flotte antrekk @skreppamedleppa! Deilig å se bilder med folk som glad i farger. Takk, ja farger er forfriskende og deilig å se synes jeg.. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anonymkode: 297bb...fca Såå mye fint det var her😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. mai 2021 #46 Del Skrevet 25. mai 2021 Med fare for å spamme ned hele tråden her😅 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 25. mai 2021 #47 Del Skrevet 25. mai 2021 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 25. mai 2021 #48 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Digger stilen hennes https://instagram.com/natalieinthecity_?utm_medium=copy_link Anonymkode: 24bde...755 Ho er flott 🙂 God inspirasjon og forbilde for oss som har litt ekstra! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #49 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 23.5.2021 den 23.45): Du er ikke vanskelig å imponere, det skal være sikkert 😄 Anonymkode: 1a596...e24 Jeg digga det antrekket, ser så kult og avslappet ut! Mye finere enn å se overstylet ut. Mitt bidrag: Anonymkode: ce322...451 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #50 Del Skrevet 25. mai 2021 skreppamedleppa skrev (På 24.5.2021 den 0.06): Herlighet, hva er vitsen med sånne kommentarer.. Kan du ikke heller laste opp noe selv eller er du for feig til det? Bedre å bare slenge drit til andre.. Jeg har fått øynene opp for hun her i det siste, synes hun har en sånn gjennomført utstråling og stil.. Jeg går slikt kledd ❤ Anonymkode: 71b1e...08b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. mai 2021 #51 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg går slikt kledd ❤ Anonymkode: 71b1e...08b Fantastisk😍 Da synes iallefall jeg (og tydeligvis flere med meg) at du har en veldig fin og bra stil.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #52 Del Skrevet 25. mai 2021 skreppamedleppa skrev (På 24.5.2021 den 0.54): Tusen takk for det.. Har en litt eksentrisk stil kanskje but but 😅 Jeg kom over hun på pinterest, så fulgte jeg hun på insta men hun har en blogg også (ikke litt stalker på inspirasjonskilder engang😜) http://www.aclotheshorse.co.uk/?m=1 Hee hee, ja hun er ganske frimodig og kul i stilen, kan ikke annet enn å digge slikt Hun var nydelig, mye inspirerende. Men lurer litt på hvorfor du har valgt gamle bilder av henne, sånn 2012 stil. Blir du ikke inspirert av det nye hun legger ut? Anonymkode: a9da0...109 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. mai 2021 #53 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun var nydelig, mye inspirerende. Men lurer litt på hvorfor du har valgt gamle bilder av henne, sånn 2012 stil. Blir du ikke inspirert av det nye hun legger ut? Anonymkode: a9da0...109 Jeg finner stor inspirasjon av pinterest blant annet, alle disse bildene jeg har lagt ut er hentet derifra. Hun har mye fint i 2021 også men nå la jeg ut de bildene som jeg la ut. Jeg liker mer de fargekombinasjonene hun bruker her enn kanskje andre ting hun har, uten at det nødvendigvis er noe feil eller rett her. Men hun har en fin og spesiel stil både da og nå. Også har hun jo tross alt det øverste bilde fra 2019 i instaen sin så sååååå veldig gammelt er det da heller ikke altså😅 Edit; Men du må jo gjerne legge ut noen bilder selv av hun i nyere tid om du mener dette er finere selv🙂 Endret 25. mai 2021 av skreppamedleppa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #54 Del Skrevet 25. mai 2021 Anonymkode: 055f1...93a 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #55 Del Skrevet 25. mai 2021 skreppamedleppa skrev (16 minutter siden): Jeg finner stor inspirasjon av pinterest blant annet, alle disse bildene jeg har lagt ut er hentet derifra. Hun har mye fint i 2021 også men nå la jeg ut de bildene som jeg la ut. Jeg liker mer de fargekombinasjonene hun bruker her enn kanskje andre ting hun har, uten at det nødvendigvis er noe feil eller rett her. Men hun har en fin og spesiel stil både da og nå. Også har hun jo tross alt det øverste bilde fra 2019 i instaen sin så sååååå veldig gammelt er det da heller ikke altså😅 Edit; Men du må jo gjerne legge ut noen bilder selv av hun i nyere tid om du mener dette er finere selv🙂 Alt ved denne looken var en estetisk nytelse (siste fra insta). Men lurer på om det hadde blitt "too much" i en irl setting. Da hadde jeg heller gått for denne Anonymkode: a9da0...109 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. mai 2021 #56 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt ved denne looken var en estetisk nytelse (siste fra insta). Men lurer på om det hadde blitt "too much" i en irl setting. Da hadde jeg heller gått for denne Anonymkode: a9da0...109 Så flott❤️ Dama har bra stil og er elegant, ingenting å si på det. Men når du nå ser disse bildene og bilder jeg har delt igjennom hele tråden både av hun og andre så ser du kanskje også hvorfor jeg har valgt å dele bilder av hun med andre klær, stil og farger enn det du har gjort uten at det er noe feil med verken denne stilen, hvitheten eller 2021 eller noe annet.. Men du ser kanskje at jeg personlig liker litt farger og mønstre og derfor har valgt andre type klær uavhengig av menneske og årstall😊 Men bare knall å se litt forskjellig av klær og kanskje spesielt på samme dame😊 Endret 25. mai 2021 av skreppamedleppa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 26. mai 2021 #57 Del Skrevet 26. mai 2021 Ojjjj her er det bare influencerklær av typen superkort snitt og silkejumpsuits. Føler meg litt udatert 😮 den urgamle kjerringa som syr shorts, skjørt og sommerkjoler fra burda og vogue symønster selv 🙈 Har fått høre det før, at det bare er gamle damer som syr egne klær og strikker 😁 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 26. mai 2021 #58 Del Skrevet 26. mai 2021 Laraa skrev (6 timer siden): Ojjjj her er det bare influencerklær av typen superkort snitt og silkejumpsuits. Føler meg litt udatert 😮 den urgamle kjerringa som syr shorts, skjørt og sommerkjoler fra burda og vogue symønster selv 🙈 Har fått høre det før, at det bare er gamle damer som syr egne klær og strikker 😁 Jeg tenkte jeg skulle vente med å svare for jeg føler det er mye "skreppamedleppa" her i tråden 😜 Men så sluttet jeg å overtenke og deler mine tanker.. Jeg tenker at de negative trådene her på kg får alltid mer oppmerksomhet enn de posetive. Det skal ikke så mye til sånn sett før folk poster noe i tråden om stygge klær mens det oppleves som noen har en ekstrem høy terskel for å poste noe her i tråden om fine klær. Kanskje oppleves det mer sårbart Og selv her i tråden blir det harselert over andres smak "noe så harry" "skal ikke mye til for å imponere deg", "nei uff så stygt", en blir halshugget over en mye lavere sko enn folk som mener noe er stygt, desverre. jeg synes denne tråden er en fantastisk motvekt til alle det negative rundt klær. Det eneste jeg synes er litt trist er at "nivået" for å poste et bilde av et klesplagg virker så høyt. Men vi har alle forskjellig smak og behag, jeg kan se bilder av klær som er helt ulikt meg og tenke "hmmm, ja dette var jo faktisk ganske fint satt sammen". Og jeg synes det er gøy å se ulike typer klær og stiler, helst uten fordømelse (men vet jo det er en utopi her på kg). Jeg skulle ønske at flere heiv seg på, at garden ble senket litt, og mener en at det fineste plagget en har sett i det siste er en Ullvang genser så flott, få se et bilde av den😊 Jeg syr dessverre ikke noe selv men ei venninne holder på å strikke en genser til meg og hvem vet når den er ferdig havner kanskje bilde av den her i denne tråden, ikke noe galt med det. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. mai 2021 #59 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg kan poste en strikkegenser jeg syns er kjempe fin, skulle bare ønske jeg kunne strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy- Skrevet 26. mai 2021 #60 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Bildet er hentet fra Pia Tjelta sin Instagram 😊 Jegs synes at det er så fint med langermede kjoler 🌼 Endret 26. mai 2021 av Lillemy- 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå