skreppamedleppa Skrevet 5. januar 2022 #441 Del Skrevet 5. januar 2022 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #442 Del Skrevet 5. januar 2022 Anonymkode: 9a7cb...9f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 5. januar 2022 #443 Del Skrevet 5. januar 2022 Kanskje litt kjedelig 😄 Men det er dette jeg kunne ha gått i, ville dere som poster her brukt antrekkene dere poster her eller er det lov å ta noe sprekt selv om man er en grå mus? 😊 Utrolig mye pent er det hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #444 Del Skrevet 5. januar 2022 Ja, jeg vet at mange sikkert syns jeg har "basic" stil, men det er helt greit å trivs best i nøytrale farger også Anonymkode: a9da0...109 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5. januar 2022 #445 Del Skrevet 5. januar 2022 StellaNova skrev (3 timer siden): Kanskje litt kjedelig 😄 Men det er dette jeg kunne ha gått i, ville dere som poster her brukt antrekkene dere poster her eller er det lov å ta noe sprekt selv om man er en grå mus? 😊 Utrolig mye pent er det hvertfall. I og med at jeg stortsett alltid poster noe med farger i denne tråden... Jeg tenker litt sånn: Ja takk begge deler jeg da😊 Det ene utelukker jo ikke det andre. Dette handler jo bare om det fineste antrekket en har sett i det siste, ikke om vi selv bruker det, eller å poste klær en selv har i garderoben.. Av de antrekkene jeg har postet i tråden kunne jeg nok gått med alle selv, ikke bare liker jeg farger, jeg elsker de og behøver de, noe også garderoben min bærer preg av. Jeg liker klær som skaper et blikkfang av noe slag.. Men jeg har også sett noen antrekk jeg synes er veldig fint men på andre, men ikke kunne gått med selv. F.eks er jeg glad i den victorianske stilen, blander en den med goth som en kan finne eksempler på pinterest er det stort giga elsk men det er noe jeg ikke kunne godt med selv. Mange er glad i enkle antrekk, i basic klær og farger og synes det er det fineste antrekkene de kan se: kjør på... tenker jeg.. Og mange har en basic garderobe men kan synes andre stilarter er fine, kjør på...tenker jeg .. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 5. januar 2022 #446 Del Skrevet 5. januar 2022 skreppamedleppa skrev (9 timer siden): Herlige antrekk alle sammen, utrolig kreativt og positivt. 7 antrekk, ett for hver dag, jeg kjenner ikke mange som hadde våget det. Men det finnes damer som er tøffe nok. Uansett, terningkast 6 fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogger Skrevet 5. januar 2022 #447 Del Skrevet 5. januar 2022 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 5. januar 2022 #448 Del Skrevet 5. januar 2022 StellaNova skrev (6 timer siden): Kanskje litt kjedelig 😄 Men det er dette jeg kunne ha gått i, ville dere som poster her brukt antrekkene dere poster her eller er det lov å ta noe sprekt selv om man er en grå mus? 😊 Utrolig mye pent er det hvertfall. Definitivt! Personlig er jeg lite komfortabel med spreke farger, mønstre og store kontraster. Antrekkene jeg poster her inspireres jeg også av. Jeg syns for eksempel at mange av antrekkene som @skreppamedleppa poster er vanvittig flotte, men jeg kunne ikke gått i det selv. Det fine med klær er jo at man kan kle seg i nøyaktig hva man vil, men det er så klart også viktig at man føler seg komfortabel. Jeg kan synes at spreke farger er lekkert, men tar jeg på meg et antrekk som består av flere farger og mønstre, så føler jeg meg rar og usikker, fordi det ikke føles "meg". Noen ganger kan jeg føle meg "vågal" og gå for et rødt eller blått klesplagg. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 9. januar 2022 #449 Del Skrevet 9. januar 2022 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2022 #450 Del Skrevet 9. januar 2022 4 hours ago, skreppamedleppa said: Det siste der var veldig fint😍 Anonymkode: 66e1e...2da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 9. januar 2022 #451 Del Skrevet 9. januar 2022 skreppamedleppa skrev (4 timer siden): Fine farger på alt og Frida Kahlo-kjole 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #452 Del Skrevet 20. januar 2022 Anonymkode: 66e1e...2da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #453 Del Skrevet 21. januar 2022 Anonymkode: ccaa0...54c 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #454 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Anonymkode: ccaa0...54c Nydelig ❤️ Jeg syns det er kjekt å se på alle fargene folk poster, men denne nøytrale stilen er nok mer meg. Anonymkode: a9da0...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #455 Del Skrevet 22. januar 2022 Anonymkode: bdbb4...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #456 Del Skrevet 5. februar 2022 Anonymkode: 2e17c...a67 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. februar 2022 #457 Del Skrevet 6. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #458 Del Skrevet 6. februar 2022 Anonymkode: d07e7...802 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loublover Skrevet 10. februar 2022 #459 Del Skrevet 10. februar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #460 Del Skrevet 17. februar 2022 Anonymkode: bdbb4...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå