Gå til innhold

Hjelper rebound?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, nå er jeg lei av avvisninger og vil teste en skikkelig  rebound i morgen. Har flere aktuelle kandidater stand by, så det blir ikke vanskelig. Men hjelper det? Vil jeg føle mindre tilknytning til personen som sårer meg?

Anonymkode: a91ce...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mer som en kortvarig lindring. Anbefaler at du jobber ut den personen som såret deg før du starter relasjon med andre. Ubearbeidede følelser kan komme senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det.

Anonymkode: 3c201...dd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hjalp i 6 mnd, så fikk jeg en kjempe smell etterpå.. 

Anonymkode: 4c452...01a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er som å pisse i buksa for å holde varmen, og i tillegg utnytter du en annen person med falskheten din. Grow up, face it like a champ.

Anonymkode: 44374...dc8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hjalp meg til han jeg elsker kom tilbake, men rebounden var klar over at mitt forhold nettopp hadde tatt slutt. Lurte han ikke, det er ugreit! 
Så nå er jeg samboer og har barn med han jeg elsker, og selvom rebounden visste han var en rebound ble han såret for at jeg gikk tilbake. Har enda dårlig samvittighet selvom jeg ikke gikk bak ryggen til noen. 

Anonymkode: a203f...695

• Liker 1
Skrevet

Det kommer sikkert an på relasjonen og behovene en har der og da. Om det en trenger er bekreftelse og nærhet, men ender opp som "lettvint moro" for noen som ikke har noen interesse eller omtanke for en kan det nok tvert imot være veldig destruktivt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei,det hjelper ikke . Blir bare enda kludder i huet.  Og man føler seg dritt. 

Anonymkode: 80706...328

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er som å pisse i buksa for å holde varmen, og i tillegg utnytter du en annen person med falskheten din. Grow up, face it like a champ.

Anonymkode: 44374...dc8

👍👍

Anonymkode: 6640a...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper! Ble singel i fjor høst og har pløyd over et par nå i vinter for å komme meg tilbake i salen og selvtilliten min er bedre enn noen gang. Men ikke hopp på noen med følelser involvert. Det kan gjøre vondt verre.

Anonymkode: 21be7...928

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper absolutt! Jeg finner meg alltid en rebound når et forhold tar slutt, men jeg er veldig ærlig med han om at jeg er nysingel osv. man skal ikke leke med andres følelser. 

Anonymkode: 045df...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...