Gå til innhold

Hemoride ( trenger ikke råd)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje feil å skrive det under kropp og helse, men det Jar jo med kropp å gjøre. 

Jeg har fått en hemoride. Kan banne på at den er verre enn sist. Føler som heile fiseringen står i flammer. Ring of fire har fått ny betydning. 

Jeg prøver å leve ett sunnere liv på grunn av forstoppelse til tider. Ser ut som det er litt etterdønninger.....

Alkohol er ikke lov i ukedager, men i dag røk den. Sitter på baderingen med rumpa i fritt fall og tar meg en øl. Føler det hjelper. 
å spise sunt akkurat nå så jeg må på do , det frister ikke!!

Blir litt ond «sirkel» dette. 

Kjenner jeg trenger råd allikevel. 

what to do? 

Anonymkode: f658d...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leve et sunt liv...Hva inneholder det? Har du kuttet ut bearbeidet kjøtt og meieriprodukter eller teller du kcal nå?

Beste tips er å få i deg NOK væske og salven xylocain. Blir det veldig plagsomt så kontakt legen, her ble jeg sendt på sykehuset. Saltvann kompress hjelper også på om de er veldig store. Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Leve sunt for meg har vært å drikke mer vann, spise mer frukt og grønnsaker, trene mer og spise lite bearbeidet kjøtt.

Drikke mindre alkohol og spise mindre sukker. 
Å telle kcal orker jeg ikke.  

Har fjernet en hemoroide før. Har hatt noen etterpå, og da har det hjulpet med salve og stikkpiller. 

Anonymkode: f658d...ac3

AnonymBruker
Skrevet

Smør med kortison. 

Anonymkode: 416c3...077

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sheriprokt salve og alcos anal stikkpiller .  Drikk mye så avføringen blir myk. 

Anonymkode: b2abe...40e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...