Gå til innhold

Aduvanz og alkohol

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp startet på Aduvanz (grunnet ADHD). Har lite bivirkninger generelt, litt hodepine og litt dårligere søvn ellers mye mer "samlet" i hodet og roligere. Jeg lurer på om noen har erfaring med å kombinere Aduvanz og alkohol? Da både å drikke alkohol etter virkningen har avtatt, men også å drikke på dagen når en enda har virkning? 

Anonymkode: 91f9f...bbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei! Jeg har nettopp startet på Aduvanz (grunnet ADHD). Har lite bivirkninger generelt, litt hodepine og litt dårligere søvn ellers mye mer "samlet" i hodet og roligere. Jeg lurer på om noen har erfaring med å kombinere Aduvanz og alkohol? Da både å drikke alkohol etter virkningen har avtatt, men også å drikke på dagen når en enda har virkning? 

Legger til at Psykiater har sagt dette ikke er noe problem, men at jeg kan oppleve å ville drikke mindre eller være roligere, men at det vil variere fra person til person. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drukket mens jeg har gått på aduvanz, og det har vært helt problemfritt. Hadde jeg vært deg ville jeg likevel vært litt forsiktig, i hvert fall første gang. 

Anonymkode: e26c2...91a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg har drukket mens jeg har gått på aduvanz, og det har vært helt problemfritt. Hadde jeg vært deg ville jeg likevel vært litt forsiktig, i hvert fall første gang. 

Anonymkode: e26c2...91a

Så bra! Takk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke drikke. Jeg drikker sjeldent alkohol, så det er ikke et problem. 

Men skal jeg ut en kveld så tar jeg en lavere dose den dagen. Drikker sjeldent drinker, det går mest i pils. 

Men jeg sitter bare og nipper på drinkene, så det blir toppen to til tre enheter på en kveld. 

Har ikke merket endring i oppførsel. Blir bare i godt humør i ett lystig lag 😁

Anonymkode: dfda5...df1

Skrevet

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,
Anki, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...