AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Til damer i tjue-åra, ville dere helst ha en tysk kjæreste (som snakker perfekt norsk) eller en kjempefrekk spanjol som ikke snakker et ord norsk. Anonymkode: 5f933...917
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Til damer i tjue-åra, ville dere helst ha en tysk kjæreste (som snakker perfekt norsk) eller en kjempefrekk spanjol som ikke snakker et ord norsk. Anonymkode: 5f933...917 Christian, er det deg??? 🤔🤔 Visste du var tysk da vi var sammen, men jeg har da aldri funnet meg en spanjol!!😆 Vel... Kommer helt an på personligheten!!! 😊 Anonymkode: 61eac...41b 2
Laraa Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Jeg synes tysk er kjempesexy. Men så har jeg bodd i Tyskland, kan språket og har dessuten samboer som er halvt østerriksk. Rammstein, Audi og Beate Uhse. Joda, Tyskland er kinky 1
NenehGoji Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Nå er ikke jeg i tjueårene men opphavsland betyr ikke så mye for meg, ei heller språk -jeg snakker godt engelsk, og så lenge vi kan kommunisere på den måten så er alt helt fint. Jeg kan også både litt tysk og litt spansk, så ikke mye stress om folk snakker de to. Hadde ikke orket noen som var frekke uansett, og det kan både tyskere og spanjoler være. Hadde vært mest opptatt av om personene var åpen, glad, liberal og et ønske om et gjensidig tillitsfullt og respektfullt forhold. "Sammen mot røkla og ut å leve et godt og interessant liv!", det er det jeg ville ønsket meg.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Vet ikke hvilke slags erfaringer du har hatt med spanjoler, men jeg kan love deg at noen av oss som flytter til lands gjør en stor innsats for å passe inn i det norske samfunnet, noe som selvsagt inkluderer å lære seg språket skikkelig. Anonymkode: ea3ff...c92
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 38 minutter siden, AnonymBruker said: Til damer i tjue-åra, ville dere helst ha en tysk kjæreste (som snakker perfekt norsk) eller en kjempefrekk spanjol som ikke snakker et ord norsk. Anonymkode: 5f933...917 Jeg ville ikke hatt en kjempefrekk spanjol. Anonymkode: 28d53...2c9 3
Million Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Hvem vil vel ha en kjempefrekk fyr? Uhøflig og nesevis, frekk som faen. Nei takk til spanjolen.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #8 Skrevet 28. april 2021 For sex og gøy Spanjol For mer seriøst Tysk Anonymkode: 406ef...a2d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #9 Skrevet 28. april 2021 Tyskeren, helt klart. Anonymkode: bc94b...f8c 1
Majer Skrevet 28. april 2021 #10 Skrevet 28. april 2021 Tyskere har vel høyest forekomst av gonore. Det er en del multiresistente bakterier i begge land. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #11 Skrevet 28. april 2021 Vanskelig å si. Kommer an på kjemien. Nasjonaliteten og norskkunnskapene er likegyldig. Det perfekte hadde nok vært en blanding! Tyskerens sans for kvalitet og spanjolens evne til å forføre Anonymkode: 75d6f...b19 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #12 Skrevet 29. april 2021 Majer skrev (19 timer siden): Tyskere har vel høyest forekomst av gonore. Det er en del multiresistente bakterier i begge land. Nordmenn er dårligst i europa med kondombruk, så klamydiakarusellen lever i beste velgående her. Trenger ikke en gang trussel om å få gonore, kjønnsvorter (og hvordan å bli kvitt dem....) er nok til å bruke kondom. Til tema: tyskere og nordmenn er såpass kulturelt like at det er bare små justeringer. En spanjol derimot kan være en større utfordring. Er det noen å satse på er jo ikke noe å lure på dersom han snakker flytende norsk. Han er nok ikke like lidenskaplig som spanjolen (på utsiden da, du vet aldri hva som skjer bak soveromsdøra) men det er andre ting som teller tyngre. Anonymkode: c037a...b08 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå