Gå til innhold

Chocolaterie


Chocolat

Anbefalte innlegg

Mitt lille Chocolaterie, akkurat passe inspirert av Juliette Binoche.

Jeg har ikke TV, men en bærbar pc med dvd-spiller, og jeg har klart å bli ganske glad i film etterhvert.

Noen gode jeg kommer på i farten :-D :

Pianisten

Billy Elliot

La Vita è Bella

Den siste samurai

Love Actually

Ray

Alt er ikke like intellektuelt, ikke osende av filmekspertise, men filmer jeg setter pris på.

Tidligere var det dårlige amerikanske actionfilmer som var i skuddet, og jeg tar gjerne et par slike enda - men smaken har endret seg ganske kraftig. SWAT er jo et hederlig unntak, ellers er det vel lenge siden det gikk inflasjon i den type film.

Et kongerike for en lama er en av de morsomste filmene jeg har sett på kino - jeg var vel eneste voksne person uten barn til stede (i tillegg til kinofølget mitt!), og var den som lo mest og høyest. Hehe. :ler:

Tegnefilm er generelt kult, og når jeg er inne på morsom film så skal også White men can't jump nevnes.

Ellers forbeholder jeg meg retten til å være overfladisk nok til å se en film 40 ganger bare fordi Vin Diesel eller Denzel Washington har en sentral rolle i den, samme hvor latterlig dårlig den ellers måtte være.

Film er gøy! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å få lest ut en fagbok, men er lite produktiv i kveld.

Sitter og spiser kjeks med hvitløksost - mangler bare vin, men det glemte jeg å kjøpe inn, pleier alltid å ha litt i "bakhånd", i tilfelle besøk eller sterkt behov for min egen del. ;)

Fikk overraskende besøk i stad, og det var kjempehyggelig - normalt synes jeg det er best å få en forvarsel, men det var bare koselig. Ba henne gjøre det igjen. :-D

Besøket skulle videre ut en tur, men jeg var disiplinert (liker å late som), og ble hjemme for å lese denne boka. Sa nei takk til en annen avtale i kveld også - også sitter jeg her og gjør ikke særlig mye likevel. Synd for meg ...

Skal bort i helga, må huske å pakke litt - pakke LITT, og ikke hele garderoben, slik som jeg pleier. Er håpløs på visse områder. :-D

Besøket mitt var forøvrig nyforelska. Det er så fint å se. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Film er gøy! :-D

I tink såo tu :Nikke:

Har du vært inne på filmweb.no forresten? Mange fine trailere på både nye og gamle filmer. Jeg pleier ofte å se om jeg finner traileren til en film før jeg kjøper den, så slipper jeg så mange bomkjøp ;)

Håper du får en fin helg, og gratulerer med dagbok :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...