Chocolat Skrevet 1. september 2005 #1 Del Skrevet 1. september 2005 Mitt lille Chocolaterie, akkurat passe inspirert av Juliette Binoche. Jeg har ikke TV, men en bærbar pc med dvd-spiller, og jeg har klart å bli ganske glad i film etterhvert. Noen gode jeg kommer på i farten :-D : Pianisten Billy Elliot La Vita è Bella Den siste samurai Love Actually Ray Alt er ikke like intellektuelt, ikke osende av filmekspertise, men filmer jeg setter pris på. Tidligere var det dårlige amerikanske actionfilmer som var i skuddet, og jeg tar gjerne et par slike enda - men smaken har endret seg ganske kraftig. SWAT er jo et hederlig unntak, ellers er det vel lenge siden det gikk inflasjon i den type film. Et kongerike for en lama er en av de morsomste filmene jeg har sett på kino - jeg var vel eneste voksne person uten barn til stede (i tillegg til kinofølget mitt!), og var den som lo mest og høyest. Hehe. Tegnefilm er generelt kult, og når jeg er inne på morsom film så skal også White men can't jump nevnes. Ellers forbeholder jeg meg retten til å være overfladisk nok til å se en film 40 ganger bare fordi Vin Diesel eller Denzel Washington har en sentral rolle i den, samme hvor latterlig dårlig den ellers måtte være. Film er gøy! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. september 2005 #2 Del Skrevet 1. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chocolat Skrevet 1. september 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 1. september 2005 Prøver å få lest ut en fagbok, men er lite produktiv i kveld. Sitter og spiser kjeks med hvitløksost - mangler bare vin, men det glemte jeg å kjøpe inn, pleier alltid å ha litt i "bakhånd", i tilfelle besøk eller sterkt behov for min egen del. Fikk overraskende besøk i stad, og det var kjempehyggelig - normalt synes jeg det er best å få en forvarsel, men det var bare koselig. Ba henne gjøre det igjen. :-D Besøket skulle videre ut en tur, men jeg var disiplinert (liker å late som), og ble hjemme for å lese denne boka. Sa nei takk til en annen avtale i kveld også - også sitter jeg her og gjør ikke særlig mye likevel. Synd for meg ... Skal bort i helga, må huske å pakke litt - pakke LITT, og ikke hele garderoben, slik som jeg pleier. Er håpløs på visse områder. :-D Besøket mitt var forøvrig nyforelska. Det er så fint å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #4 Del Skrevet 3. februar 2006 Film er gøy! :-D I tink såo tu Har du vært inne på filmweb.no forresten? Mange fine trailere på både nye og gamle filmer. Jeg pleier ofte å se om jeg finner traileren til en film før jeg kjøper den, så slipper jeg så mange bomkjøp Håper du får en fin helg, og gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå