AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Jeg og kjæresten har avstandsforhold. Skal møtes på fredag. Jeg var sikker på at mensen skulle komme i helgen som var men nei. Kjenner mensmurtinger og er oppblåst. Siden jeg venter for å bli ferdig kan jeg selv utsette den psykisk? går ikke på prevensjon men hadde ikke samleie rundt eggløsning Anonymkode: 09abf...5d0
Gjest GulSol Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Psykisk? Med tankenes kraft da tenker du?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 GulSol skrev (6 minutter siden): Psykisk? Med tankenes kraft da tenker du? Med at jeg stresser og vil ha det nå sånn at jeg blir ferdig til helga. Altså, ikke bevisst men mere stresset rundt å gå å vente Anonymkode: 09abf...5d0
Teyla Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Svaret er ja! Selvfølgelig ikke at man kan bevisst forskyve mensen med tankekraft, men at den utsettes fordi man stresser med å få den. På samme måte som de som prøver å bli gravid, og absolutt ikke vil at mensen skal komme, opplever at den forskyves selv om det ikke er grunnet graviditet. Annet stress i hverdagen kan også tulle med syklus. Men tror det er lite du kan gjøre med det nå da, annet enn å kanskje få et litt mer naturlig forhold til menstruasjonen din... Man kan jo ha sex likevel, i dusjen f.eks hvis man ikke orker gris 😉 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå