AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #21 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk det innvilget på fredag 🥳 Men, jeg har 27,3 i BMI nå og fikk beskjed om at jeg må ned dit jeg skal før jeg kan få det utført. Så nå har jeg 6 mnd på meg til å gå ned minimum 8 kilo, og så må jeg til konsultasjon igjen før det skal være 6 nye mnd hvor vekta skal holdes stabilt. Jeg har 80I nå med litt heng, mener det var 30 og 31 cm fra midten av kragebeina ned til brystvortene. Det var null problem det, mine er i tillegg litt utover mot sidene så jeg vil få arr litt utover der også. Jeg sliter mye med rygg og har prolaps i korsryggen. Anonymkode: 5294a...1ad Hvor får du det dekket? Jeg har 36 cm, og str 70 M. Me ned 6 kilo før jeg blir satt opp på lista for operasjon. Jeg trenger ikke å være vekststabil i 6 mnd Anonymkode: 57163...710
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #22 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg fikk dekt i 2017, hadde da en bmi på 31. Men pga store smerter i rygg og nakke fikk jeg innvilget til tross for høy bmi. Anonymkode: 81ed1...752 Så heldig du er!! Hvor tok du operasjonen, og er du fornøyd i dag? Bedre rygg og nakke? Anonymkode: c5fd2...aa9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #23 Skrevet 3. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så heldig du er!! Hvor tok du operasjonen, og er du fornøyd i dag? Bedre rygg og nakke? Anonymkode: c5fd2...aa9 Ibsensykehuset i Porsgrunn. Utrolig fornøyd, og veldig glad for at jeg gjorde det. Helsen min ble mye bedre, jeg klarte endelig å begynne å trene igjen, og få ett bedre liv. Det gjorde at jeg klarte å gå ned i vekt. Angrer ikke ett sekund. Anonymkode: 81ed1...752 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå