Gå til innhold

Mannfolk som ikkje viser nok initiativ.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det verkar som dette er eit kjent problem her på kg, og skaper mykje frustrasjon. Mannen skal ta initiativet, invitere med, og lede. 

Og, eg skal vera med på at det er ofte slik det blir gjort. Men kvifor skal det vera slik? 

I mi dateperiode, så har eg ikkje hatt problemer med matcher, og eg trur ikkje eg er spesielt populær, men å date ei passiv dame føles litt som eit slapt håndtrykk. Eg vil ha liv og engasjement, eg vil ha initiativ og aktivitet, og eg har ikkje lyst til å vera ein oppvarter, men er gentlemann. 

Er det slik? 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfart at om man som kvinne viser initiativ eller engasjement så er man desperat og usjarmerende. 

Anonymkode: a7293...e30

• Liker 10
Skrevet

Initiativ bør gå begge veier. Tenker ikke det er noe feil eller desperat å vise litt interesse. De fleste blir smigret. Om det ikke er gjensidig blir det likefort glemt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde menn likte å jakte, jeg.

Anonymkode: 12a0d...064

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Damer som ikke viser initiativ er ikke interesserte

Anonymkode: dc242...a20

• Liker 6
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Det tryggeste er egentlig å la damene ta initiativ, med mindre du har god erfaring og er rimelig trygg på det å sjekke damer

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hater det og sluttet med det da jeg var over ungdomstiden.
De som vil være med meg må vise like mye interesse. Hvis ikke gidder jeg ikke.

aldri giddet å feks sjekke opp folk på byen etc. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det blir helt krise hver gang jeg tar initiativ, så det gjør jeg ikke. Kunsten er å velge en mann som er mer interessert i meg enn jeg er i ham. Ellers går det til helvete. Menn blir sure og late om man tar initiativ, da skal plutselig du kjøre fire timer til hver date og levere deg selv på døra deres. Og de aner ikke om de er interessert fordi de bare får deg uansett. Ikke å anbefale i det hele tatt. 

Anonymkode: dafc4...bef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (1 time siden):

Hater det og sluttet med det da jeg var over ungdomstiden.
De som vil være med meg må vise like mye interesse. Hvis ikke gidder jeg ikke.

aldri giddet å feks sjekke opp folk på byen etc. 

damer som er interessert, viser interesse. 

Anonymkode: 5d779...36d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

damer som er interessert, viser interesse. 

Anonymkode: 5d779...36d

Nettop. Var det jeg også skjønte.

AnonymBruker
Skrevet

Det største problemet er folk som ikke greier å skrive bokmål sånn at folk klarer og forstå hva du skriver.

Anonymkode: 9dee6...6f9

Skrevet

Er det kjemi så merker begge det og  ingen tenker særlig mye over hvem som gjør hva.  Jeg hadde ikke blitt motivert av en kald, litt likegyldig motpart så da hadde det vel dødd ut av seg selv. Men jeg har aldri holdt på med sånne jobbintervjuer som nettdating kan føles som. Da hadde jeg nok slitt veldig med motivasjonen og jeg blir alltid glad og overrasket når jeg hører bekjente lykkes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen menn liker det, men kvinner som velger slike menn velger jo da en som sitter og savner jakten når forholdet er etablert. Er det så lurt egentlig?

Anonymkode: 05cc7...2d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn som ikke tar initiativet er ikke interessert. De er programmert til å være frampå hvis det er noen de faktisk liker.

Anonymkode: 4e97e...e6a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Menn som ikke tar initiativet er ikke interessert. De er programmert til å være frampå hvis det er noen de faktisk liker.

Du er programmert og tar initiativ når du er interessert. Du kan ikke snakke for alle menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke vært samboer/kjæreste med kjæresten min om ikke hun tok initiativet den gang vi ble sammen.

hun likte meg. Fikk tak i telefonnummeret mitt og tok kontakt.

Anonymkode: 7be53...d4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har erfart at om man som kvinne viser initiativ eller engasjement så er man desperat og usjarmerende. 

Anonymkode: a7293...e30

Da har du datet menn som er født 100 år for seint.

Anonymkode: e79c8...22d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Sprøy. Du forveksler biologi med utdaterte kjønnroller.

Anonymkode: e79c8...22d

• Liker 3
Skrevet

Synes faktisk damer som er for frempå er turnoff

Gjest irkan90
Skrevet

Janei, ikke jeg. Synes flørtende damer med initiativ og drivkraft er sykt digge. Har ikke noe i mot å invitere og organisere, men er ikke interessert i passive damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...