AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #21 Skrevet 28. april 2021 Nei, det er en sterk overdrivelse. Det får da være grenser på hysteri. Anonymkode: c957e...b39
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #22 Skrevet 28. april 2021 Smeltemann skrev (3 timer siden): Jepp. Barna skifter også. Hva hvis barna har venner med seg hjem fra skolen? Må de ha klesskift med seg da, før de slipper inn? Anonymkode: a4d4f...96d
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2021 #23 Skrevet 28. april 2021 For drøyt ett år siden, da panikken spredte seg i landet, da gjorde jeg slike ting faktisk. Klær gikk rett i vaskemaskinen, sko, vesker, ryggsekk og alt som ikke kunne vaskes så lett gikk i skammekroken på verandaen i to-tre døgn. Matvarer og alt som kom utenfra vasket jeg med såpe. Dørhåndtak var skumle greier og jeg gikk i en stor bue rundt møtende folk på veien. Jeg har roet meg ned og sett at virkeligheten er ikke fullt så farlig som "potensielt tredje verdenskrig", men jeg tar mine forholdsregler med i hverdagen, i litt nedtonet variant.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #24 Skrevet 28. april 2021 Bruker yttertøy ute som jeg tar av meg i yttergangen. Det er det. Bytter alltid til hjemmeklær når jeg kommer hjem, men det er bare for å holde klærne rene så jeg kan bruke de flere dager uten å vaske de. De som legger klærne sine i karantene, hva gjør de med bilen? Plast på setet og vinylhansker på rattet? Karantene? Anonymkode: d82fb...773
AnonymBruker Skrevet 28. april 2021 #25 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker yttertøy ute som jeg tar av meg i yttergangen. Det er det. Bytter alltid til hjemmeklær når jeg kommer hjem, men det er bare for å holde klærne rene så jeg kan bruke de flere dager uten å vaske de. De som legger klærne sine i karantene, hva gjør de med bilen? Plast på setet og vinylhansker på rattet? Karantene? Anonymkode: d82fb...773 De har vel mange biler slik at bilene også kan være i karantene. 😂 Anonymkode: cf5e1...319
Gjest Smeltemann Skrevet 28. april 2021 #26 Skrevet 28. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva hvis barna har venner med seg hjem fra skolen? Må de ha klesskift med seg da, før de slipper inn? Anonymkode: a4d4f...96d Jeg har ikke barn,trenger ikke sånne vandrende smittebomber.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå