Floater Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Noen som har handlet derifra? Stoler ikke helt på influensere som skryter av klærne derifra da de sikkert bare er sponset. Synes mange av klærne ser fine ut, men jeg er usikker på kvalitet. Vil jo ikke at klærne skal se billig ut.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Vurderer å handle fra Shein. Noen med erfaringer? Hvis jeg kjøper en pakke med diverse klær til ca 500 kr. Hva blir total kostnad? Tenker på frakt, toll, moms etc. Anonymkode: 93437...c1e
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Ingen som har handlet fra Shein her? Blir veldig takknemlig for svar.. Anonymkode: 93437...c1e
Eldorado98 Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har handlet der, men det er sikkert 5 år siden. De klærne jeg fikk var ikke akkurat super kvalitet, og ville ikke kjøpt de om jeg fikk mulighet til å prøve først. Var hull i den ene genseren jeg fikk blant annet. Dette er riktignok lenge siden da så ting kan jo ha forandret seg. Hvis du bestiller for sum over tollgrensen tror jeg de pleier å dele opp og sende i flere pakker slik at du slipper tollen.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 Billig kvalitet og de stjeler ideer fra mindre, private designere. Bruk pengene på ordentlige klær. Anonymkode: 2957b...5db 1
Heidi. Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 Shein er enten hit eller miss, du får klærene, noen er kjempebra og lever opp til forventningene, andre er helt elendig og du ender opp med å kaste de. Eneste som faktisk er bra på shein er hårklemmer og div stæsj, men du må forvente at tingene du kjøper kan være veldig dårlig.
Sleeping_beauty Skrevet 30. juli 2021 #7 Skrevet 30. juli 2021 Både søsteren min og jeg har bestilt klær derfra og vi har aldri opplevd at vi har måttet betale toll, men jeg har lest at noen har måttet betale likevel. Tror det er ett sjansespill der... Ellers syns jeg kvaliteten er ganske bra, men det er lurt å lese anmeldelsene på de produktene du ønsker å kjøpe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå