AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg har ei god venninne som blir 40, så jeg skal sette sammen en liten goodiebag. Har kjøpt en flott strikkeveske, så tenkte jeg å sette sammen en liten strikkepakke (vet omtrent hva hun liker å strikke så det er greit nok) og en kopp med noe morsomme strikkesitater eller noe 😛 er det noe annet dere ville lagt ved? Kanskje noe godt? Er det teit med gavekort på middag ute med meg? Vil at hun skal elske å se gjennom gaven 😁 Anonymkode: 384d6...d9f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har ei god venninne som blir 40, så jeg skal sette sammen en liten goodiebag. Har kjøpt en flott strikkeveske, så tenkte jeg å sette sammen en liten strikkepakke (vet omtrent hva hun liker å strikke så det er greit nok) og en kopp med noe morsomme strikkesitater eller noe 😛 er det noe annet dere ville lagt ved? Kanskje noe godt? Er det teit med gavekort på middag ute med meg? Vil at hun skal elske å se gjennom gaven 😁 Anonymkode: 384d6...d9f Det er fine gaver! ♥️ Gavekort på middag med deg er en veldig fin gave Anonymkode: b3bd2...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Del Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er fine gaver! ♥️ Gavekort på middag med deg er en veldig fin gave Anonymkode: b3bd2...fe0 Så bra 🙌🏼 Da blir det nok sånn tenker jeg 😁 Anonymkode: 384d6...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå