AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 For noen år siden traff jeg en jente hos min daværende kjæreste (de er ikke venninner men bekjent). Jeg har aldri klart og glemme denne jenta og en stund etter bruddet med min ex fikk jeg meg tinder der vi matchet Jeg skrev til henne og vi snakket litt på tinder før snap og facebook kom inn i bilde. Vi planla og treffes for å gå en tur eller noe sammen, vi ble enige om en ca uke men ikke dag. Etter dette ble det litt stille, jeg snapper og får fine svar, men nå ønsker jeg og treffe henne.. Hvordan kan jeg ta opp dette med henne? Siden hun ikke sa annet enn en uke ble jeg litt "redd" for at hun angret eller ikke har så lyst. Jeg er redd for å være for brå og har ingen erfaring med dating, så stopper opp litt.. Noen som har noen tanker på hvordan jeg kan holde liv i samtalen og få gang på muligheten til og treffe henne? Anonymkode: 34d56...47d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Du må komme deg over denne redselen. Har hun ikke lyst, så er det en tapt sak uansett, og kan ikke reddes med måten du tar det opp på. "Jeg har fortsatt veldig lyst å møte deg, skal vi finne tid og sted?" Anonymkode: d6a1e...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Ville ikke spurt om å finne tid å sted. Det blir fort masse fram og tilbake, og krøll. Foreslå å møte henne for å spise soft is og gå tur eller gjøre noe laid back snarest mulig. Har hun ikke tid, spør om det passer en annen gang snart. Anonymkode: a44d8...565
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Spør direkte, som de andre her foreslår. "Har du lyst til å møtes på torsdag? Vi kan gå en tur/ta en kaffe/e.l." Eller "jeg skal til *område nær henne* på lørdag, vil du møtes å finne på noe da?" Hvis hun sier at det ikke passer, så hør om det er en annen dag som passer for henne. Om hun svarer unnvikende der så er hun ikke interessert. Og da vet du det. i dating er det mye bedre for menn å ta initiativ enn å være redd for å presse på, så lenge det er innenfor rimlighetens grenser. Kvinner liker menn som viser interesse. Anonymkode: 7e443...1ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå