Gå til innhold

Hvilket dyr knytter du bånd til?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg kattemenneske. Men ser at mange knytter bånd til f.eks. hest, fisk, hamster og kanin, og det synes jeg er fasinerende.

Anonymkode: 20ed5...962

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxwell
Skrevet

Kan nok knytte bånd til mye forskjellige dyr, men det har stort sett vært hunder og katter 😊

AnonymBruker
Skrevet

Elsker katter. Knytter meg egentlig til alle dyr, utenom hunder. Hater hunder :P 

Anonymkode: 0176c...cce

• Liker 1
Skrevet

Stort sett alle med pels på🥰. Men katter og hester er nok favoritter. 

Skrevet

Hester... jeg følte jeg fikk sånn kontakt med en hvalross en gang i en dyrehage. det var helt utrolig fasinerende for min del. Det var glass under vann og  jeg stilte meg med øya klin inni det glasset og da kom den og satte sine øyne rett inni mine lissom og blåste bobler på meg det holdt jeg på med sikkert en halvtime... blir fort revet med jeg da. ha ha ha... 

Men hester  ..når jeg først får kontakt og bånd med en så er det helt fantastisk.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare knyttet meg til hunder og katter, men det er nok fordi det er de dyrene jeg har hatt mest kontakt med. 

Min mor har fått kontakt med en kråke. Det er en flokk som holder til i nærheten av huset hennes, og en av dem flyr opp og lander i hagen hennes hver eneste morgen når hun kommer ut døra. Den går gjerne rundt i hagen sammen med henne også. :) 

Anonymkode: 2f188...5e9

AnonymBruker
Skrevet

Knyttet bånd til kuer når jeg var barn, bestemor drev gård og hadde melkekyr. Var ofte med i fjøset. Brukte å plukke store blader og gress til kyrne, og så hadde jeg en børste som jeg børstet de med. 

Anonymkode: 1144b...101

AnonymBruker
Skrevet

Katter! Har også knyttet bånd med hester, men er ikke så mye rundt hester for tiden. Hunder ønsker jo mer enn noe annet å knytte bånd med meg, men jeg orker ikke hvor masete de er, så nekter å knytte bånd tilbake 😄

Anonymkode: 02f28...06b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at jeg knytter bånd til måker. Elsker måker! Liker veldig godt å ha dem rundt her jeg bor, særlig denne tiden når de hekker, og snart kommer ungene.

Anonymkode: 038eb...818

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Katter! Har også knyttet bånd med hester, men er ikke så mye rundt hester for tiden. Hunder ønsker jo mer enn noe annet å knytte bånd med meg, men jeg orker ikke hvor masete de er, så nekter å knytte bånd tilbake 😄

Anonymkode: 02f28...06b

Haha, jeg skjønner hva du mener. Jeg synes hunder er helt nydelige og søte skapninger som jeg unner alt godt i verden, men jeg kunne nok aldri eid en hund selv. Elsker å være hundepasser for venner og familie da 😊

Anonymkode: 20ed5...962

• Liker 1
Skrevet

Jeg har knyttet bånd til mange dyr: hunder, hester, kuer, griser, høner... mange dyr som liker å bli kost med ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mange. Men jeg elsker fugler. Vi har en fuglemater utenfor som jeg kan se på i timevis :)

Anonymkode: 1e2b9...a70

Skrevet (endret)

Alle dyr egentlig, som barn var det sauer, nå er det fugler. Har hatt fugler, katter, hunder, har jobbet med alle slags dyr og har holdt litt på med hest en periode. Men fugler holder jeg nærmest hjertet egentlig 🥰

Endret av Sheik
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

De fleste egentlig, har alltid hatt et godt forhold til dyr. Men katter ligger hjerte nærmest. 

AnonymBruker
Skrevet

En god jakthund, ikke noe som to jaktkompiser som jobber sammen.

Ikke sjans til å etablere relasjon med småhunder, oppfatter dem som patetiske.

Anonymkode: 79851...745

AnonymBruker
Skrevet

Kan knytte meg til de fleste egentlig, men kjenner virkelig ikke noen tilknytning til fisk eller hamster. Rotter, kanin og større dyr derimot er jeg med på ☺️ 

Anonymkode: 01044...0e3

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett hunder og katter, men også fugler, sauer, kyr og en gang fikk jeg kontakt med en ål som jeg matet hver dag. Den svømte nesten opp til overflaten og spiste når den så meg. Elsker alle slags dyr.

Anonymkode: c1453...05a

Gjest Neocortex
Skrevet

Jeg har en skjære som jeg reddet som fugleunge. En helt utrolig kontakt. 

Er her på 3 sesongen og har fått følge. Partneren er skeptisk, men min skjære lander fortsatt på hånden min og liker å bli klødd under nebbet. Jeg forer begge av og til, men er redd for å gjøre de avhengig av meg.

Når den var yngre og singel kunne den følge meg rundt i byen. Jeg kjørte i bil. Det virker ofte som den tenker. En veldig berikende ting å ha i hverdagen. 

Skrevet

Katter! Et eller annet gjør at de tiltrekkes meg. Spesielt de hjemløse og det har naturlig nok sine utfordringer. Men jeg elsker dem, det finnes ikke noe mer avslappende for meg enn en malende katt i fanget/armkroken/sovende ved siden av meg i sengen! 

Skrevet

Alle. 😍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...