AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Det er beundringsverdig å forstå at myndigheter snakker med to tunger, og vektskåla kommer der man egentlig forstår myndigheters regelverk og skatteregler som rett og slett hindrer oss til å leve i frihet og gjøre det grunnleggende til å leve ett bedre liv. Men uansett hvor mye vi har brukt av ressurser så skal myndigheter ha skatt ved det. Er myndigheter egentlig motstanderlaget? Anonymkode: dc0b5...b2b
stan Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Myndighetene sørger da for noen positive ting? På hvilke måter mener du frihet er tatt fra deg?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Jeg gleder meg til den svarte økonomien som blir muliggjort med kryptovalutaer som monero, tar over. Da får staten mindre og mindre makt ettersom den får tak i mindre og mindre skattepenger. Til slutt forsvinner staten bare. Det blir sikkert en del negative ting ved det, men veldig interessant likevel og jeg tror det blir det beste på lang sikt. Demokratiet kommer til å bli mye mer direkte også. Anonymkode: d8240...e61
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 De har svært god kontroll på deg, om du er av interessant karakter. Anonymkode: 192b2...56b
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Jeg tror mange vet mye mere enn vi aner, basert på konspirasjonsteorier jeg har lest på internett. 😄 Anonymkode: 64f3b...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå