AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Jeg gjorde det slutt med en samboer rett før jul, og feiret derfor nyttår med familien. Der traff jeg en gutt på 18, og er 1,89 høy, veltrent osv. jeg er selv 1,84 høy og derfor er det uaktuelt for meg å gå ned der, og har derfor alltid hatt mindre utvalg enn de fleste av venninnene mine. Jeg studerer siste året psykologi, han siste året på vgs, vi treffes 1-2 ganger i uka, men avregner skikkelig når vi føret sees. Han vil mere, men jeg er usikker. Han er så ung, neste år skal han i militæret, og deretter sikkert pule rundt i noen år, jeg for min del har vært der, men er litt ferdig med det nå.... tar bare en dag av gangen nå, men er redd for at han får nok en dag og dumper meg. Jeg kan ikke huske å ha tent slik på en gutt før, alle kjærestene jeg hadde på vgs var ikke å modne, lidenskapelige osv.. Anonymkode: 12bd1...291
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Jeg har vansker for å se for meg en veldig moden 18-årig gutt, men det finnes vel unntak. Jeg har aldri helt skjønt denne besettelsen av høyde, men skjønner at du tydeligvis tenner veldig på han i forhold til mange andre. Tror du at du kan være litt blendet av at han er kjekk og høy, og at det er derfor du syns han virker moden osv.? For min del så hadde jeg nok ikke klart å tenne veldig på noen i den alderen, fordi de ser tydelig veldig unge ut, og har en veldig ung tankegang. Føler ungdom i den alderen vet så lite om livet, samfunnet og alt... Men nå er jeg fordomsfull! Jeg tror nok ikke jeg hadde satset på et forhold med han, da dere er i veldig forskjellig livssituasjon. Kanskje det klaffer bedre når han er midt i tyveåra? Samtidig, hva er det verste som kan skje hvis du satser? Å bli dumpa risikerer du alltid når du blir sammen med noen. Så hvis du syns det er verdt å prøve, fordi det har potensialet til å bli veldig bra, så er det jo bare å kjøre på. Anonymkode: 6b615...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Har han planer for tiden etter militæret? Ambisjoner? Er han en type som foretrekker stabilitet? Finnes mennesker som treffer sin livspartner når de er 18år. Har dere mye til felles, eller kan du komme til å kjede deg i hans selskap? Anonymkode: fcc5f...695
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Jeg er også 25 og for min del ville en på 18 vært alt for ungt! Anonymkode: 6656c...75f 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Kjør på. Jeg er 94-modell og henger nesten bare med 18 åringer, synes det både er gøyere og enklere å kommunisere med dem! Og de finner jo på såååå mye artig og tart. MEN når det gjelder dating, tar jeg alle aldre, alt fra 18-35😂 Spørs helt på personligheten deres. Anonymkode: d3608...dce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå