AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Hei fine folk! Befinner meg i et lite dilemma her jeg ønsker å lufte. Har datet en fyr nå i ca. Tre uker. Vi har møttes 5 ganger og hatt heftig sex to ganger. Jeg liker han veldig godt og er bestandig den som tar initiativ til både samtaler og møter. Er pådriveren om du vil. Kjenner nå at jeg føler meg usikker på hvor jeg har han/hva han egentlig vil. Nettopp fordi det alltid er jeg som tar initiativ. Han er riktig nok av den mer sjenerte/beskjedne typen og av den grunn kan det være jeg overtenker noe voldsomt her. Er vant til menn som er mer frempå, men i dette tilfellet er det jeg som har initiativ til alt. Er ikke ute etter å få noen kjærlighetserklæring enda, men vil gjerne vite hva han tenker. Vi møttes på tinder og begge var vel enig om «vi tar det som det kommer». Han svarer alltid på meldinger fort og vil møtes når han har tid når jeg først spør. Om jeg sier jeg gleder meg svarer han at han også gjør det for eksempel. Nå har jeg bevisst latt være å skrive noe til han på nesten to døgn og har fortsatt ikke hørt et pip fra han selv om vi har snakket hver dag i over en måned før dette. Hva bør jeg gjøre? Er han så vant til at jeg viser initiativ at han føler han ikke trenger? Eller liker han at jeg styrer dette siden han er beskjeden? Eller bør jeg være helt tyst til han gjør noe? Vil ikke at han skal føle at jeg ikke er interessert heller. Bør jeg spørre han rett ut hvor interessert han egentlig er? Livets kvaler.. Jeg er 28 og han 32 for de som skulle ønske å vite det. Anonymkode: 455ac...29d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Jeg ville spurt. Du vil i allefall mer enn han vil. Er han for sjenert/tiltaksløs til å ta kontakt er han kanskje ikke så mye å samle på. Det blir sjelden bedre tror jeg. Hilsen mann. Anonymkode: b0b06...a7d 1
NysgjerrigPiken Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 Jeg ville også spurt, og har gjort det i slike situasjoner. Enten så er han interessert og får da en påminnelse om at 'dette må du faktisk vise', eller så er han ikke det, og da slipper du å tenke mer over det uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Han viser jo hvor lite intr han er med handlingene sine. To døgn og ingenting. Prøv to døgn til og se. Ville jeg gjort. Anonymkode: 9d186...413 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 Takk for svar alle sammen! Bare usikker på hvordan jeg skal spørre uten at det blir negativt ladet. Får høre om han vil møtes og ta det i person tenker jeg. Anonymkode: 455ac...29d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Jeg hadde spurt. "Jeg føler at det stort sett er jeg som tar initativ til å ha kontakt og møtes. Dette gjør meg usikker på om du egentlig er interessert?" Når det er sagt, det ER som regel alltid et dårlig tegn. Selv de sjenerte tør opp etter noen møter og pleier vise initativ hvis de virkelig er interessert. Anonymkode: d282a...e28 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 Vært borti samme typen. Han ble i tvil da jeg spurte om hva han tenkte. Ikke lenge etterpå ghostet han. Håper det går bedre for din del! Anonymkode: e4419...937
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 Han kan ikke være i tvil om din interesse iallfall. Når menn er interessert, så stepper de opp. Iallefall når de vet at kvinnen er det. Tror du er er et tidsfordriv for han Anonymkode: 49340...da3 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 Ville sendt meldingen i #6. Kanskje tenker han ikke over det og trenger en dytt, kanskje tenker han du er grei å ha så lenge han slipper å gjøre noe mer enn å møte opp. Om han ikke begynner å ta litt initiativ etter at du har sagt ifra hadde jeg muligens gitt opp. Jeg har vært der, det ble aldri bedre. Jeg blir aldri hverken dumpa eller oppgradert til kjæreste, er bare «kjekk å ha». Nå er det 14 dager siden siste melding, fortsatt ikke hørt noe. Tenkte å se om han i det hele tatt vil legge merke til at jeg blir «borte». Vi har holdt på i 2,5 år, møttes «fast» 2-3 ganger i mnd. (jeg har barn 50/50)🙄 Anonymkode: 4a5bd...e42 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #10 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kan ikke være i tvil om din interesse iallfall. Når menn er interessert, så stepper de opp. Iallefall når de vet at kvinnen er det. Tror du er er et tidsfordriv for han Anonymkode: 49340...da3 Det med at menn alltid er så på og stepper opp hvis de er interesserte trenger ikke å stemme. Sendte melding og spurte han jeg har datet i 1 mnd tid istad rett ut da han har brukt lang tid på å svare den siste tiden, og iblant tar mindre initiativ enn før. Da ringte han til og med opp og vi hadde en lang og fin samtale, og sier han er veldig interessert. I ts sitt tilfelle så kan det godt være at han har blitt vant til at det er ts som stort sett tar initiativet også. Anonymkode: 60d83...af6 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #11 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det med at menn alltid er så på og stepper opp hvis de er interesserte trenger ikke å stemme. Sendte melding og spurte han jeg har datet i 1 mnd tid istad rett ut da han har brukt lang tid på å svare den siste tiden, og iblant tar mindre initiativ enn før. Da ringte han til og med opp og vi hadde en lang og fin samtale, og sier han er veldig interessert. I ts sitt tilfelle så kan det godt være at han har blitt vant til at det er ts som stort sett tar initiativet også. Anonymkode: 60d83...af6 Jeg lurer på det samme om min, at han er så vant til at jeg tar kontakt at om jeg ikke gjør det så glemmer han å ha kontakt forde han holder på med sitt. Håper jeg iallefall. Må snart sende han et pip nå, men han er alltid litt opptatt på mandager (han har barn 100%) så venter litt til selv om det er pain. Anonymkode: fccae...931
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #12 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det med at menn alltid er så på og stepper opp hvis de er interesserte trenger ikke å stemme. Sendte melding og spurte han jeg har datet i 1 mnd tid istad rett ut da han har brukt lang tid på å svare den siste tiden, og iblant tar mindre initiativ enn før. Da ringte han til og med opp og vi hadde en lang og fin samtale, og sier han er veldig interessert. I ts sitt tilfelle så kan det godt være at han har blitt vant til at det er ts som stort sett tar initiativet også. Anonymkode: 60d83...af6 Høres ut som han som jeg dater 😬 Ca hvor gammel? Anonymkode: 94db2...479
EmilieH Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 Spør. Om en mann er interessert tar han kontakt. Med kjæresten i starten tok han nesten mer initiativ til å treffes! Kommunikasjon er ekstremt viktig fra første stund!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #14 Skrevet 26. april 2021 TS her, sendte han en melding og spurte om vi skulle treffes denne uka da det kan bli en stund til neste gang siden han skal bort på en lengre hyttetur og jeg på militærøvelse. Han skrev da at han gjerne ville det og at han hadde mulighet både i morgen eller Onsdag. Får føle meg litt frem når vi treffes i forhold til hvordan jeg skal spørre/legge det fram. Krysser fingrene for at han er interessert. Skal forøvrig sies at han er ikke bare ute etter sex da. Har møtt meg selv om jeg har den uka i mnd og.. Så det er håp - håper jeg 😅🙈 Anonymkode: 455ac...29d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #15 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): TS her, sendte han en melding og spurte om vi skulle treffes denne uka da det kan bli en stund til neste gang siden han skal bort på en lengre hyttetur og jeg på militærøvelse. Han skrev da at han gjerne ville det og at han hadde mulighet både i morgen eller Onsdag. Får føle meg litt frem når vi treffes i forhold til hvordan jeg skal spørre/legge det fram. Krysser fingrene for at han er interessert. Skal forøvrig sies at han er ikke bare ute etter sex da. Har møtt meg selv om jeg har den uka i mnd og.. Så det er håp - håper jeg 😅🙈 Anonymkode: 455ac...29d Så du tok initiativet igjen? Det er jo ikke så rart at han ikke gjør det da du stadig gjør det selv. Neste gang så får du prøve og la det gå lenger enn 2 dager før du tar kontakt, da skal du nok se at han får ut fingeren han også😊 Anonymkode: 60d83...af6 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #16 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du tok initiativet igjen? Det er jo ikke så rart at han ikke gjør det da du stadig gjør det selv. Neste gang så får du prøve og la det gå lenger enn 2 dager før du tar kontakt, da skal du nok se at han får ut fingeren han også😊 Anonymkode: 60d83...af6 Ja, gjorde visst det! Hehe. Jobber i forsvaret og blir endel «utilgjengelig» fremover pga flere øvelser så får perioder hvor jeg ikke har tid til tlf og han. Det kan hjelpe i denne sammenheng håper jeg 😊 Blir noen uker før vi får tak i hverandre igjen nå, så er han interessert regner jeg med at jeg hører fra han da. Anonymkode: 455ac...29d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #17 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, gjorde visst det! Hehe. Jobber i forsvaret og blir endel «utilgjengelig» fremover pga flere øvelser så får perioder hvor jeg ikke har tid til tlf og han. Det kan hjelpe i denne sammenheng håper jeg 😊 Blir noen uker før vi får tak i hverandre igjen nå, så er han interessert regner jeg med at jeg hører fra han da. Anonymkode: 455ac...29d Ja, det kommer nok sikkert til å hjelpe. Han høres ihvertfall interessert ut siden han svarer og vil møte deg. Har nok sikkert bare blitt vant til at det er du som har styringa ang kontakten😄 Anonymkode: 60d83...af6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå