AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #1 Skrevet 26. april 2021 Hvor vanlig er det å dagdrømme? Jeg gjør det omtrent hele tiden og jeg hater det egentlig. Føler det er sags psykose og at jeg har en egen verden inni meg fordi virkeligheten er for kjedelig. Likevel beundrer jeg folk som lever i virkeligheten og hele tiden er i den. Jeg får så masse angst fordi jeg føler mer og mer på at jeg bare kaster bort masse tid på å dagdrømme. Anonymkode: cfc3d...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #2 Skrevet 26. april 2021 Har ingen diagnoser og dagdrømmer nesten hele tiden, det har jeg alltid gjort. Trodde det var ganske normalt jeg. Anonymkode: f65c0...f91
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #3 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ingen diagnoser og dagdrømmer nesten hele tiden, det har jeg alltid gjort. Trodde det var ganske normalt jeg. Anonymkode: f65c0...f91 ok mulig Anonymkode: cfc3d...cf3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 Det er ganske vanlig og sunt å dagdrømme litt. Dersom man har en psykisk lidelse kan man også få overdreven dagdrømming. Dagdrømmene blir en flukt fra virkeligheten, de føles gode og trygge og når man slutter å dagdrømme øker de psykiske plagene. Dagdrømming kan bli en avhengighet og et problem dersom det hindrer en i å leve livet sitt. Anonymkode: 92f61...6e5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå