AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Dere som har klart å begynne å spise igjen, hvordan klarer dere å takle følelsene? Jeg klarte ikke behandlingen jeg fikk, følelsene mine ble så sterke, jeg kunne begynne å grine å jeg kunne bli veldig sint, altså fullstendig ustabil. Alle traumene jeg har opplevd kom som en storm å jeg ble så sykt deprimert å fryktelig angst fylt. men jeg ønsker å bli frisk lell om det ikke gikk i behandling ( var der i 2 uker) men jeg føler jeg må skjerme meg vekk fra familien for å gjøre det, men er redd for at jeg gjør noe i affekt. Trenger virkelig noen råd da jeg er så fortvilet. Anonymkode: 3c0a5...b94
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Jeg rasjonaliserte og forventet det du skriver om. Jeg visste at jeg skrudde av følelser med å sulte og at de ville skru seg på igjen. Vil anbefale deg å forsøke lenger enn 2 uker. 2 uker er for lite til at du får vinninger som veler opp for at du blir mer følsom, som at du fryser mindre, sover bedre, får mer energi og masse mer. Anonymkode: 7b685...f58 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg rasjonaliserte og forventet det du skriver om. Jeg visste at jeg skrudde av følelser med å sulte og at de ville skru seg på igjen. Vil anbefale deg å forsøke lenger enn 2 uker. 2 uker er for lite til at du får vinninger som veler opp for at du blir mer følsom, som at du fryser mindre, sover bedre, får mer energi og masse mer. Anonymkode: 7b685...f58 Ja ser jo nå ettertid at jeg dro i affekt , men hadde bra 3 ukers innleggelse å så ikke noe fremgang , bare at jeg ble mye mye dårligere .hi Anonymkode: 3c0a5...b94
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #4 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja ser jo nå ettertid at jeg dro i affekt , men hadde bra 3 ukers innleggelse å så ikke noe fremgang , bare at jeg ble mye mye dårligere .hi Anonymkode: 3c0a5...b94 Selvsagt ser man ikke fremgang på så kort tid,så ønsker du virkelig å bli bedre så bretter du opp ermene,tar en innleggelse og står i det. Selv har jeg vært syk i 26 år og unner virkelig ingen det livet jeg lever Anonymkode: 8b179...002
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #5 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt ser man ikke fremgang på så kort tid,så ønsker du virkelig å bli bedre så bretter du opp ermene,tar en innleggelse og står i det. Selv har jeg vært syk i 26 år og unner virkelig ingen det livet jeg lever Anonymkode: 8b179...002 Jeg har vært syk i 23 år, det er ikke så enkelt. Nå ødela jeg for noe mer innleggelse uansett så jeg må prøve å finne ut av det selv, jeg fikk panikk å de var ikke så forståelsesfull å klarte ikke å hjelpe meg. Hi Anonymkode: 3c0a5...b94
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært syk i 23 år, det er ikke så enkelt. Nå ødela jeg for noe mer innleggelse uansett så jeg må prøve å finne ut av det selv, jeg fikk panikk å de var ikke så forståelsesfull å klarte ikke å hjelpe meg. Hi Anonymkode: 3c0a5...b94 Ok. Anonymkode: 8b179...002
Gjest Chroma Skrevet 26. april 2021 #7 Skrevet 26. april 2021 Jeg forstår deg, HI. Har selv prøvd duv behandlingsopplegg og innleggelser uten hell. Det er kjempevanskelig, og jeg tror faktisk ikke at de rigide behandlingene er noe for alle. Jeg har hatt bedre hjelp av kun vanlige psykologitimer uten fullt fokus på mat og vekt. Jeg tror noen responderer bedre på å begynne i andre enden, altså å begynne med å finne ut hvorfor man er syk, og ta tak i de problemene, istedenfor å begynne med å tvinge i seg mat og bare ha fokus på det. (Selvsagt så lenge man ikke er i livsfare pga alvorlig undervekt, da må man nødvendigvis opp i vekt)
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #8 Skrevet 26. april 2021 Brett opp ermene å stå i kampen selv! dette klarer du! når kroppen får nok næring og rutiner på maten begynner hodet ditt å fungere igjen. spis mat, og aktiviser hodet ditt etterpå med en film eller et spill. ikke la følelsene styre mat inntaket. Bestem deg for det. Anonymkode: 46d9a...f64
Gjest Chroma Skrevet 26. april 2021 #9 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Brett opp ermene å stå i kampen selv! dette klarer du! når kroppen får nok næring og rutiner på maten begynner hodet ditt å fungere igjen. spis mat, og aktiviser hodet ditt etterpå med en film eller et spill. ikke la følelsene styre mat inntaket. Bestem deg for det. Anonymkode: 46d9a...f64 Hadde det vært så enkelt hadde ikke så mange voksne mennesker fortsatt slitt med anoreksi/spiseforstyrrelser.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2021 #10 Skrevet 27. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Brett opp ermene å stå i kampen selv! dette klarer du! når kroppen får nok næring og rutiner på maten begynner hodet ditt å fungere igjen. spis mat, og aktiviser hodet ditt etterpå med en film eller et spill. ikke la følelsene styre mat inntaket. Bestem deg for det. Anonymkode: 46d9a...f64 Hadd det bare vært så enkelt så Anonymkode: 8b179...002
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå