Gå til innhold

Dere som har induksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har induksjon og som alle andre her, er også vi kjempefornøyde! I dag trenger det ikke å være så dyrt heller,og mange av mine gamle kjeler som jeg trodde jeg måtte gi bort funket på induksjon!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gladidag_*
Skrevet

Har hatt induksjonstopp fra Husquarna i snart to år. Superfornøyd!!!! Ingenting som brenner seg fast hvis det koker over, veldig effektiv, ingen brente barne( eller voksen) fingre, lett å rengjøre osv, osv.....

Skrevet

Helt enig med alle de fornøyde. Jeg har skiftet ut min gamle komfyr med en induksjonskomfyr. Det tar litt tid å venne seg til, og jeg måtte skifte de fleste av mine kokekar. Men det gikk greit, IKEA har mye bra til en rimelig penge.

Nå går det unna med matlagingen ja, og ikke noe svir seg fast. Jeg ser ikke noe poeng i å ha annet enn induksjonsplater. Har gassbluss på terrassen hvor jeg koker om sommeren ( i tillegg til grill) og synes det blir mye av det samme, bortsett fra at ting svir seg lettere på gassblussene, og det er mye vanskeligere å gjøre rent innimellom alle krinkelkrokene på den.

Induksjon er tingen, særlig for folk med småbarn, glemmer ikke blemmene til min da toårige datter som la hele håndflaten på en plate hvor det nettopp hadde stått en grøtkjele... au

Skrevet

Hva omtrent er prisen på en sånn komfyr da? Har en komfyr som snart er moden for utskifting( med litt hjelp :ler: )Jeg ble ihertfall overbevist etter å ha lest dette. kjøkkendrømmene ble hakket våtere. :ler:

Skrevet

Jeg elsker induksjonstoppen min - den er bare super! Bedre en gass også synes jeg! Det har vi på hytten så jeg kjenner godt til begge deler!

Synes som Susanna at det er et mareritt om jeg må bruke en vanlig komfyr, for det går jo såååå treigt!

Annbefales ;)

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke ville ha induksjon, men er langt på vei til å bli omvendt nå. Særlig det med at jeg kanskje ikke behøver å skifte ut alle kjelene mine. Kan man bruke Teflon på induksjon?

Skrevet
Hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke ville ha induksjon, men er langt på vei til å bli omvendt nå. Særlig det med at jeg kanskje ikke behøver å skifte ut alle kjelene mine. Kan man bruke Teflon på induksjon?

Teflon med en sånn magnet bunn.. f.eks ikea har det, og den skal visst være veldig bra..

Skrevet

Er det ikke induksjonskomfyr som er reduserer fruktbarheten hos både menn og kvinner? Eller husker jeg feil?

*kildeløs og forvirret*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...